Blog
Meguntam, hogy millió kábel az autóban, és össze-vissza van kötve minden mindenhova.
Így röpült a pio fejegység, a nokia kihangosító, meg amit találtam.
Bekerült egy pio BT fejegység. ugyanolyan, mint az előző volt, csak annak a kékfogas változata. Most működik a kihangosítás, meg szól a zene, meg a rádió...minden fasza, csak a jobb első hangszóró nem, valszeg kábelszakadás...majd egyszer...most jó így.
Várpalotán (hol máshol) jártunk.
magasnyomású felújítás, mert már rosszul voltunk a gázolajszagtól.
Aztán lett egy szelepfedéltömítés csere, egy főtengelyszimering csere, meg kapott új vezérműszíjat, mert a maestro úgy gondolta, hogy kell, én meg hiszek neki.
Be lett állítva a futómű.
Aztán olyan apróságok lettek még, mint bal első belső kilincs csere, mert nem rugózott, utasoldali légzsák fedél lett cserélve, most nem áll ki, és a legfontosabb, hogy a lekopott első embléma újra lett cserélve.
Eljött az ideje egy kis törődésnek. Lakatos után a küszöb le lett fújva matt feketére, ami nem igazán volt feltűnő de engem zavart, így hát kevertettem színt itt Győrben, és magam végeztem el a szükséges kozmetikázást. :) Szóval le lett fújva a fényszóró mosó fúvókája, a küszöb, és elöl a lökhárító sarka ahol meghúzták régebben.
Utána kapott egy polírt is a gép hogy szépen egybe hozzam a lakkot.
Nem profi munka, de szerintem király lett! :)










Olajcsere, szűrők cseréje: 5W-40
Első tárcsa csere, Zimmermann
Első fékbetét csere, Textar
Elkezdtem beszerezni az alábbi új alkatrészeket a nagyszervizhez:
-2db komplett SKF féltengely
-LuK kuplungszett és hidraulikus kinyomócsapágy
-Ruville első stabilizátor keresztrúd
-3 liter gyári váltóolaj
-4 db első TRW lengőkar
-új gyári kettőstömegű
Update: a nagyszerviz azóta megtörtént :-)
Nem bírtam magammal, és a régi kombi eladása előtt megvettem az utódot... :)
Új szárító szűrő (ára: 4.155,-) és bontott lámpa tartó. A régi lámpa tartó kicsit el volt deformálódva. Később majd szinre lesz fújva.




Nos még nem làttam idehaza gyári 156 ajtòkba 8" os kickeket beépítve,meghàt a 15" os rokit megkellett tàmogatni előről,uh gondoltam essünk neki.maga a 8" os kickbass beszerzése sem volt egyszerű.Ebayen vagy low budget noname kacatok,vagy iszonyat dràga cuccok voltak.Mardt az aprohirdetések rovat.ott akadtam a jbl gt 82 es kickbassokra.oldscool papírmembrànos cucc.szimpatikis volt így megvettem.Ezutan méretezes,3D modellezés,némi cnc maràs következett a megfelelö kiemelés érekében.Az ajtòpanelok megvàltak a gyàri hangszòrògyűrűktől.Az ajtòlemezre farostlemez került rögzítésre,majd erre rögzült a kiemelőkeret 50 mm mélységgel.így kb 70mm a kiemelés de az ajtòlemezt a nyílàsnàl hidegalakítani kellett hogy beférjen a màgnes.A hangszoro mélysége 110 mm.Ezekkel pàrhuzamosan bitulapozva lettek az elsö ajtòk is.
A csomagtartoban a gyengécske kenwood erősítőt egy combisabb emphaser ea 2200 vàltotta,miutan mar az első proba utan kideült hogy kevés lesz mint a barnabőrű eszkimò...au erősítőt egy òràt csutakoltam mire tiszta lett...
Így nez ki most a setup,meg hangolni kell bőven de azt profira bízom.Ezùton is köszönöm Ervin baràtom segítségét.még az erősítő takaràsàt kell vmikor megcsinàlnom oszt jòvan...






Olajcsere(Motul) + szűrök, Pollenszűrő + Klímagáz töltés, felső turbócső, felső lengőkarok (2db), Km 205725
Ilyet is tudunk!Szinte csak autópályán 120-130 km/órával,vajpuha pedálkezeléssel.Csak próba volt,nem életszerű "csak" így közlekedni folyamatosan.Nem rossz ez a 2.0!
