Blog
Szombaton beszereztem pár dolgot.
Ma nekiálltam a bőnek. Mint a szivacs úgy itta be. A fejtámlákat 4x kentem be, az üléseket csak 2x.
Pár nap múlva kiderül, hogy kell-e még kenegetni.
Nagyságrenddel javult az optika :-)
update - 2017.08.23.
Megszáradt, nagyon szép lett. Azért még egy kenés ráfér.




Ma "a nebuló számot adott tudásáról és sikeresen levizsgázott" (ahogy Jocó, a világ legkedvesebb és -viccesebb szerelője, fogalmazott).
Lemosatva, hibakódok kiütve, levizsgáztatva, bent a mélygarázsban.
Nagyon hálás vagyok,hogy az Alfámmal kapcsolatban mindig minden segítséget megkapok Jocótól.
Köszönöm!

Első perctől furáltam a váltókart, ha levettem a lábam a gázról, bólintott egy nagyot. Most négy hete, hogy egyik pillanatról a másikra eltünt a hatodik fokozat. Irány a szerviz. Sok jóval nem fogadtak. Csapágyakat cserélni kell. Végül a teljes váltó belső generál, váltó olaj. Első futómű beállítása.
Beszélgettem Dzsozy cartársal kocsikról , meg az élet nagy dolgairól ilyenek. Valahogy szóba került a 166 meg a gyertya . Mondta hogy még ő cserélte benne de már nagyon rég. óóó!! akkor lehet megvan a reggeli dadogásnak az oka?? . Ezen felbuzdulva el is futottam másnap a Bárdiba és vettem 8DB Bosh gyertyát . A nagyok Platinák.
Csere nem volt vészes szerencsére nem tört bent egy sem. :) elnézve a régit hát... itt volt az ideje a cserének :)
Érzésre + 10 LE minimum. a reggeli indítás teszt reggel lesz. reméljük a legjobbakat
Km: 267.461






Történetünk egy szombati nap kezdődött . Épp hazafele tartottam mikor megálltam a zebránál és átengettem egy gyalogost. Mikor a fékre léptem kivillant az ABS és egy felkiáltó jel . utána el is tűnt. Érdekes gondoltam. Aztán egyre gyakrabban jött elő ez, és végül teljesen égve maradt. ekkor a sebesség mérőm is lement nullára. mivel éppen indultunk nyaralni kénytelen voltam így elmenni. Mit is mondhatnék egy élmeny volt.... :) mikor hazajöttünk be is jelentkeztem egy villamossági szerelő ismerőshöz. hónap végén vihettem is . 2 hétig volt nála ,de végül Kocka csere lett a vége.
Telefon az olaszautóbontónak szerencsére van is nekik gyorsan, másnapra itt is volt csere után tökéletes. :) Ha már ott volt akkor a régóta húzódó légzsák gondot is megcsinálta. Hála istennek minden okés !
El sem hiszem HIBAKÓD mentesek vagyunk végre ! :)
Innen is köszönöm neki a profi munkát . :)



Nagy melegben magyon nehezen indult az autóm. A hármas henger injektora csöpögött be, ez okozta a problémát.
Az "új" inkektorokat Szilágyi Gergőtől kaptam, aki egy bontásra ítélt 146-osból menekítette ki őket. Kitisztította és nekemadta. Ma kerültek a helyükre.


A hátsó emblémám kissé megkopott. A cserét Aliexpress-rōl rendeltem. A 4 db 3 USD volt. Alapból semmi felületkezelés nincs a festésen, ezért lelakkoztam. Szebb lett és tartósabb is lesz. Karosszéria tömítő-ragasztóval került a helyére.



