Blog
Végre!Egy kb. két éve tartó első futómű felöl,néha jobb,időnként bal oldalról érkező zajforrás lett megszüntetve Ferke (Grósz Feri,Tárnok, +36 20 622 4995) által.
A szervíz apropóját az adta,hogy e hét kedden egy hibajelzést is felbukkant,amit a katalizátor előtti felső szenzor okozott.Mivel a futómű is undorítóan kopogott,ezért nem vártam tovább,gyors telefon Ferinek,aki csütörtökön fogadott,majd pénteken el is hoztam a gépet.A fotón melléklem,miket cseréltünk.Ferke javaslatára Moog lengőkarok kerültek be,a kedvező tapasztalatok miatt.Meglátjuk!...
195133 Km




Addíg, amíg nem kellett leszerelni, addíg, nem is tűnt olyan vészesnek az első lökhárító. Először azt hittem csak egy kis repedés van rajta. Közben egyengetni kellett a pajzsot és a helyét is. Illetve kísérleteztek egy kis műanyag hegesztéssel. Nem vittem túlzásba, mert alapból szépen állt a helyen, ezért csak belülről hegesztettem, hogy ne kelljen még festegetni is..








Kezdetnek összedobtam egy motorszerelő állványt, amíg az alkatrészekre vártam. Láncos emelőt kölcsönbe kaptam, azzal végeztem el, minden emeléssel kapcsolatos dolgot.




Az új motorvezérlő egység hozta magával, hogy kódot kér a rádió. Persze nem kaptam meg a rádióhoz a kódot, ezért vettem hozzá ebay-ről...



Harmadik olajcsere.
Km óra állása: 24.978 km.
10.000 km-t ismét megtettünk.
Gyári olaj (Selenia Digitek P.E. 0W-30), gyári olajszűrő.
Köszönöm Olaszautók Háza (Autóház Budaörs).


Jelentem, az OT után a műszaki vizsgát is sikerrel vettük, remélem újabb 5, viszonylag gondtalan év vár ránk.
Nem találtam gyárit, így legyártottam magamnak, vélhetően így tartósabb is lesz.
A gyárik állandóan szétakadtak, kikopott a gömbfejük az évek során.
Elöl, hátul kicseréltem.


Másfél éves olajcsere, COVID kiadás. Annyira keveset használtam idén, hogy eltoltam egy fél évvel a cserét így is. Olajszűrő, levegőszűrő csere alap. Üzemanyagszűrőt is cseréltem, bár nem volt sürgős.
Kiütöttünk egy újabb P0237 kódot ... ezt jó lenne már tudni miért dobja be.
Bonus: A két megsárgult ködlámpa helyett kapott két TYC utángyártottat, új izzókkal. Tükörlapok szintén cserélve lettek részleges foltosodás miatt.

Hátsó híd csere egy bontott darabra, 150.000 km futott Magyarországi boxer 46ról
Alváz takarítás és felület kezelés










Felső kuplung munkahenger csere (bontott) + új hidraulika cső
Jobb hátsó agy csere újra, Maxgear (ABS hiba megszünt, újra működik :), a hiba oka egy facelift előtti agy került fel az előző tulajnál)
Bal hátsó agy kapott egy plusz zsírzást a tartósság érdekében
Új hátsó pórvédő lemezek mind a két oldalt
Bal hátsó féknyereghez kapcsolódó gumi fékcső és az előtte lévő hidraulika cső csere újra





