Blog
A mai napon (0526) elvittem az autót Dunakeszire, reggel 8-ra, hogy lecseréljék - a már eléggé elhasználódott - motorolajat az autóban. Természetesen kap új olajszűrőt és levegőszűrőt is. Cserélve lesz a hosszbordásszíj és remélem a kormány szervó folyására is megtalálják a megoldást. A szerelő azt mondta, hogy az esetek 70%-ban a kormányműből folyik az olaj, aminek a javíttatása 70-80e jó magyar forint.. Hát hurrá. Ennek nem örülnék.
Tegnap (vasárnap, 0525) beszereztem a dunakeszi Auchanban egy Castrol ATF TQ DIII-as szervóolajat. Azért ott, mert útközben egyik benzinkúton (Shell, Agip, Lukoil, stb.) sem lehetett Dexron III-ast kapni. És ami még röhej volt, hogy a norautoban is azt mondták, hogy nem tartanak egy ekkora üzletben polcon szervóolajat.. Az Auchanban lehet kapni, a norautoban meg nem??! Hihhhetetlen.. Nem adták ingyen, de legalább kaptam. És olyat, amilyet szombaton is töltöttünk bele (csak az elfogyott), úgyhogy siker.

Remek időben és hangulatban töltöttünk el egy szép napot Pécsett és környékén, nagyon élveztük. Mi több első túránkon a közel 100 induló közül 6. helyen végeztünk!
De beszéljenek inkább a képek.




jot turáztunk a kicsikével !!!
jol éreztem magam....éjjel jo buli volt,ujabb alfa megszálottakkal ismerkedtem össze : )
mindent összevetve nem ez lesz az utolso yetro turám : )))




Kirándulam egy nagyot bartaimmal, hazaeflé meg elaludtam. Szerencsére hátul, mert voltak érzéseim. No a pedált onnan nem értem el, más vezetett. Neki is élmény volt. :-) Hogy ez mekkora hátul (is)! 187-es magasságommal is kényelmesen elfértem hátul, míg a legtöbb 2-ajtós autónak nevezett tárgyban eddig nem.
A jobb hátsó lámpabúrám tartócsavarja má' megint eleresztett, a kétoldalas ragasztószallag megoldotta a gondot.
Ma voltunk ezen az eseményen.
Naggyon tetszett a dolog!
166-os szépség verseny győztes lett a gép!!!
(Igaz 3-an indultunk..)




Robival befeküdtünk az autó alá (0524), de olyan hihetetlen helyen megy a szervócső, hogy az csak egy nagyobb bontási munkálattal lehetne hozzáférhető, amire ma se időnk se energiánk nem volt. Viszont legalább kiszűrtük, hogy a szervószivattyúnak nem lehet baja. Vagy szimeringet kell cserélni, vagy a csövet, de lehet, hogy elég lesz meghúzni az egyik bilincset. Hétfőn kiderül. Mindenesetre utántöltöttük egy kis olajjal (Castrol TQ Dexron III). A kormány még elég könnyű, de ha így használnám az nem tenne jót a szivattyúnak. Így hát várok.
Apróságok: kicseréltem az egyik rendszámtábla világítást, mert a kettőből az egyik izzó kiégett. Egy 30-as bizti is kiment a biztosítéktáblán. Az is cserélve. Ha már arra jártunk, átnéztük mindet, de mással nem volt gond. Sok vizet nem zavart mondjuk, mert úgy vettem észre, hogy minden működött nélküle is. Beállítottuk a kazántetőt, mert a szélvédőnél bal oldalt lejjebb, jobb oldalt pedig feljebb volt minimálisan -ahogy Zoli összetette- de most jobb. A jobb első ajtó is szépen csukódik már, nem úgy mint egy wc ajtó:) Ezeket csinálgattuk ma. Kép nem készült.