Blog
(Asszem erre a vásárlásomra mondják majd azt, hogy gyakorlatilag pénzkidobás :)
A nap sztárjai a sötétített Blackline lámpák! A krómcsíkos bajszok is bekerültek az első lökhárító aljába - korábban pedig a sötétített indexek is be lettek szerelve - így szinte teljessé vált a külső facelift! :) Viszont teljesen egyedi mindez, mert a blackline felszereltséghez matt króm színű alsó díszléc és pajzs jár, az enyémen pedig a "hagyományos" króm színűek vannak. Azaz kicsit kevertem a dolgokat, de nekem így tetszik! :)
Két évet fiatalodott az autóm :D Azt hiszem ez az "arc-tuning" olyan, mint a csajoknál a botox-kezelés :)
A beszerélésrt hatalmas köszönet Csörinek és a Csörgő Autószerviznek (www.csorgoauto.hu)!
A költségek: fényszórók: 72 ezer forint, indexek: kb. 10 ezer, krómcuccok: 18 ezer (ezekre már nem emléxem pontosan, mert még AlfaCity előtt vettem őket)




Egyre királyabb az autó. (0605) A klíma is faxán üzemel a maga 4fokán. Új szárítószűrő és új klímacső (nem a heggesztett változat) került bele és a fényszóró is beállítása is jól sikerült. Új izzót is kapott. (Ha nem zsebre tették..) De minek..? Most lett beletéve új, mikor Zoli átadta az autót..
[Költségeim: munkadíj: 4500Ft/óra (ebből kettő elment a klíma feltöltésre illetve a cső és a szárítószűrő cseréjére), fényszóró állítás: 2000Ft, klíma gáz: 9000Ft, izzó(k) H7: 950Ft, a klímacső és a szárítószűrő már megvolt egy ideje.]
Jobb első,alsó lengőkar cserélve,stabilizátorrúd-bekötő cserélve!Most ismét csendben van az első futómű!Talán azzal mostanában nem lesz baj,viszont a bal oldalon nagy valószínűséggel rövid időn belül el kell "játszani"ugyanezt:(((!
151 000 - nél megesett az olaj, lég-, olajszűrő csere. Rámérettem a motorra is, a diagnosztika nem jelzett semmilyen hibát. Mérettem egy kompressziót is, a legnagyobb eltérés 10 % volt. Kapott a kincsem egy kis Engine Restorert (motor-regeneráló) , az eredményét majd meglátjuk.
Megkajálta az olajleeresztő csavar a karter menetét. Kellett egy új karter...
Kell tehát 5 liter olaj, olajszűrő, dugattyúgyűrű - persze elég az alapméret, ékszíj a generátorhoz. A hajtókarcsapágy sajnos csak egy hét múlva jön meg...
Folyik mindkét végén a kormányművől a szervóolaj. A javítása egy internetes szervíz szerint kiszerelve 1 munkanap. Azzal nem lenne baj csak 60 pénz+áfa. Jó, hogy adnak rá 2 év gart, de azért kicsitsok. Tatán Rolinak volt egy botott kormányműve hibátlan állapotban 10000 pénzért. Gyorsan le is mentem érte. :)))
Sikeresen végére jártam a csörgésnek, teljesen jók az előgyújtás értékek, csak valami pont olyan hülyén zörög, hogy még nálam hozzáértőbbet is megtévesztett. A légtömegmérő kicserélése mégsem volt fölösleges, mert azóta se alapjáratingadozás, se nehéz indítás nincs.
update:
Nem költözünk Angliába, legalábbis egyelőre. Esetleg valami másik országba, de ez még sokmindentől függ. Még az is lehet, hogy kalandvágyból itthon maradunk.
Le lett cserélve a bal hátsó hosszlengőkar, egy kutyacsont, néhány szilent, váltóolaj, szervóolaj, hosszbordásszíj, két gumi (fasza Falken Ziex 215/45ZR17-re) mert az eleje megette. Futóműbeállítás (6mm volt benne) úgyhogy elvileg most minden ok (kivéve a gyertyákat meg a vezmodot de most üres a kassza) + kiderült hogy az egyik felni el van deformálódva, úgyhogy az lesz majd a következő.