Blog
Üdvözletem Csaba!
igazából szeretnék érdeklődni tetőkárpit javítás ügyében...
bár természetesen nem vagyok egyáltalán nagy szakember meg minden /persze azért is fordulok Önhöz/ de szóval ahogyan én felmértem a helyzetet a tetőn lévő szivacsról elengedett a ragasztás, és a kárpit lóg bele az utastérbe, a szivacs meg porrá válva hullik a nyakamba. egyszerűen helyzet van
kérem szépen mindenképpen segítsen!!!!
Nem is nagyon tudok mit írni ezzel kapcsolatban, csak annyit, hogy a rozsda, és a hő dolgozott, a csavarfej lepattant, és a hőfogó lemez zörgött!
Rozsdaoldózás, fúrás, menetmetszés lehetetlen mélységben, és szögben, és kész is lett!:)




Az idén Horvátországban töltöttük a nyári szabadságot, az írás aktualitását az adja, hogy Alfával mentünk. Két hét alatt 2070 km tettünk meg autópályán, dugóban, 40 fokos melegben, hegyi szerpentineken, igen változatos körülmények között. Az autó tökéletesen, hibátlanul teljesítette az utat. Némi nyikorgás, nyiszogás jött az első futómű felöl, de a hazaérkezés után teljesen megszűnt, vélhetőleg a sós tengeri levegő és a tikkasztó meleg okozhatta a szilentek kiszáradását. Azért a biztonság kedvéért elvittem hazaérkezés után Szamosiékhoz, de ők sem találtak más okot a problémára, viszont megdicsérték az autó állapotát :-)




- váltóolaj-csere
- hátsó Z-karok, csontszilentek cseréje (csak a szilent)
- légzsák csatlakozó hiba a vezető űlés alatti részen, visszajelzett, hiba kiiktatva (computerrel)
- hűtőventillátor csak nagy fordulatszámon indult be nagy hőfokon(főleg légkondival), az alacsony fordulat ellenállása cserére szorul - ideiglenesen áthídalva, így mindig 2-est kapcsol míg ki lesz cserélve
Hol is kezdjem???
Volt egy álmom... és egy nagyon szerencsés véletlen folytán sikerült is valóra váltanom... :-)
Igaz, hogy eredetileg piros bőrüléseket szerettem volna tenni a Kuwikba; de találtam annál sokkal szebbet!!!
Mivel több, mint egy évig használaton kívül voltak az ülések, ezért bizony rájuk fért egy alapos takarítás és ápolás; amit Föci-féle "húdejócucc"-al sikerült is véghezvinnem :-)
Most már tényleg tuti a belseje is... :-D




Sebességváltó nyikorgott kettesbe tétel közben. Valmai berozsdált, 10 perc alatt javították.
Kapott még fél liter Seleniat is a motor.
Hát tegnap este az új fényszóró bebizonyította hogy este is jó nem csak nappal...siófok felé :) Haverom is lent volt a Type-S-el persze egész este az egymás húzása ment :D. De jó este volt... Lent áll egy Ferrari a parton, haverom: "Na megyek megnézem a hátulját is mert eddig csak az elejét láttama tükörben..." na mondom fasza, annyi a riszpekt hogy ki se látszunk belőle...:D Na megyek mert holnap 7kor meló... Jóccak..
Az előző 156-om mintájára megcsináltam a hátsó lámpák "sötétítését" de mivel a mostani lámpafestékek hajlamosak a mattulásra ezért úgy döntöttem belülről esek neki. A munka legnehezebb része a lámpák szétfűrészelése 3(!) óráig tartott fűrészlap, tapétavágó segítségével utána következett a festés végül spec ragasztó+tömítőmasszával a búrák visszaragasztása.




Reggel (0706) Pest felé menet átgurultunk a 119000. km-en. A fotó is tanusítja az esetet, ami Dunakeszin következett be a JET kútnál, ahová délután vissza kellett térnem a szélvédőstől hazafelé jövet, hogy csurgassak egy kis nyálat az autóba.


Tavaly novemberben történt, hogy Gödöllő felé menet kaptunk egy kavicsot a szélvédőbe. De olyan szerencsétlenül, hogyha két centivel lejjebb kapja el, akkor már a műanyagot éri és nem kellett volna cserélnem az egész szélvédőt. Javítani nem lehetett volna, mert estére egész szépen felrepedt és azóta sem állt meg. Fél éve történt már, de még valamelyik héten is tovább repedt vagy 10 centit egyik reggelre. Ígyhát már ideje volt kicserélni (0706). Wikicicának köszönhetően (23%-os) kedvezménnyel cserélték ki a WestEnd spirál feljárójában (Autóüveg Centrum). Reggel 9-re kellett mennem és délután h2kor már újra nálam volt a gép, immáron egy új olasz (Splintex) üveggel, ami ugyanaz a márka, amit gyárilag az Alfa Romeo szerel be autóiba. Az első képen lehetne látni, ha jól sikerült volna a kép, hogy mindenféle irányváltással együtt kb. 50-60centit volt már felrepedve az üveg. A második képen a garanciát jelző matrica. A 3. és 4. képen pedig az új és az eredeti márkajelzés az első és a hátsó szélvédőn.
[Költségeim: első szélvédő: 16000Ft, szélvédő beépítő keret: 3250Ft, ragasztó szett: 3000Ft, munkadíj: 3000Ft ]



