Blog
Hát szóval,esedékes lett a kötelező nagyszervíz,vezérlés.hozzá még jön 4 darab tárcsa+betétek,és már a gyertya csere is ráférne...és akkor enm beszéltem arrol hogy.januárban vizsgázun. a légzsák valamiért nem működik,legalábbis a visszajelző lámpa nem ég..szoval most két kézzel kell a zsebembe nyúlni..amugy ezüstke még mindig harapja az utat...és falja a benzint..:)))))))))
Ismételten imár a második boxer 33-as alfám motorja kezdett el 2011.nov.19.-én kopogni pontosan szelep,és dugattyú találkozót megbeszélni :(
Nem baj ettöl még mindig az alfa az ennyém marad szívem érte dobog !
Mai napon trélere került a kicsike és jó kezek közzött van (Tárnok) Ferke kezzeire bizva teljes motor generált kapp vagy kapok a mikulástól :)
Eddig költség :a szállitás : 18db nagy órru mátyás volt !
Teljes motor generál 130e hun forintocska
Köszönet Ferke -nek
Tudniillik most nézem, hogy majd' másfél éve nem írtam a GTV blogjára/ba. Dráma.
Ezért most egy semmitmondó feltettematélikereketéslemosattamavasat bejegyzéssel élek.
Igazából szeretem a kocsit, és inkább szeretek menni Vele, mint írni Róla :) Nahát. ;)
Telefonos képek, írtuk anno, ma viszont egy telefon jobb képeket képes készíteni (megfelelő fényviszonyok mellett), mint egy átlagos kompakt gép. Vagy nem.


Nem igazán bírta a gyári a - 25-30 fokot ezért le kellett cserélnem egy izmosabbra
Varta 74AH 780A
ezzel remélhetőleg pöccre indul az Alpokban is:)
http://www.romaiakkumulator.hu/hu/varta-hagen-exide-perion/varta-silver-dynamic-sd-577400.html

Ismételten imár a második boxer 33-as alfám motorja kezdett el 2011.nov.19.-én kopogni pontosan szelep,és dugattyú találkozót megbeszélni :(
Nem baj ettöl még mindig az alfa az ennyém marad szívem érte dobog !
Mai napon trélere került a kicsike és jó kezek közzött van (Tárnok) Ferke kezzeire bizva teljes motor generált kapp vagy kapok a mikulástól :)
Eddig költség :a szállitás : 18db nagy órru mátyás volt !
Már hetek óta csak tervezgetek,tisztogatok.Embertelen mennyiségű kosz van a motoron,és a járulékos dolgokon!Holnap végre elkerül a blokk egy gépműhelybe.Majd meglátjuk,hogy onnan merre tovább!Sikerült hozni új fékeket,kuplung szerkezetet,tárcsát leadtam kevlároztatni,cometic útba van az USA-ból!Lassan,de biztosan haladok előre!






Bálninak is új kispajtása lett a mi nagy örömünkre, hála Istennek! Annyira megörült neki, hogy suhanva szállította haza az új otthonába. Remélhetőleg még sokat fognak cimborálni egymással.
Km óra állás: 204.000



Itt a hideg ezért egy kis téli felkészülés:ablakmosó+ablaktörlö lapát csere(Bosch)
Eljött a nap, amikor átvehettük a nyeremény gumikat. Reggel lemosattuk az Alfát, elvégre nem lehet koszos autóval útra kelni. Ebből az lett, hogy messzirők ordított rólunk, hogy vidékiek vagyunk: a miénk volt a legtisztább Alfa az egész városban. Igen, Halesz, a tiédet is beleértve. :)
Idő előtt érkeztünk meg, mert jó korán indultunk. Olyasmikkel számoltunk, hogy eltévedünk, dugó lesz, lerobbanunk, kitör az atomháború... Ezek közül annyi jött be, hogy úgy másfél kilométeren tényleg araszolni kellett. Egy telefon oda-vissza, és összefutottunk Halesszal, aztán letámadtuk a Michelin főhadiszállást. Készült egy-két fotó is (nem túl szalonképesek, ugyanis a fejem is látszik rajtuk), aztán elindultunk hazafelé. A hazaúton "végre" valóban beütött a krach. Jó vidéki szokás szerint alaposan eltévedtünk. Hébe-hóba láttunk valami ismerős helyet, de éppen nem lehetett arra kanyarodni, amerre szerettünk volna, végül halvány gőzöm sincs róla, hogyan kötöttünk ki az M7-esen. (Szerelmem a háttérben: "És különben is ÉN mutattam meg az utat...") A négy gumi mellé pár ősz hajszállal is gazdagodtunk.
Fehérváron aztán kitaláltuk, hogy egyszerűbb rögtön feltetetni az új gumikat, mint eltenni őket, szóval elkanyarodtunk a szerviz felé is.
A gumikról magukról egyelőre nem tudok beszámolni, mert 3-4 kilométeren, szigorúan 50 alatt nem sok derült ki. :)

Jobb később, mint soha, így én is elkezdtem lejegyezni az autóm szervizelését.
Tehát:
2011. november 17-én mentem Csörihöz.
Műszaki vizsgára kellett elkészíteni a járgányt.
1, Olajcsere Selénia Racing
2. Vez. módosító cseréje (kb.:130000 km-t ment a régi és még nem volt erős hangja)
3. Az összes ékszíj cseréje
4. Pollenszűrő csere
5. Kézifék rögzítő kötelek cseréje.
Km-óra állás: 196128
A munkákat Csöri profi módon végezte el.