Blog
Győrben a Kanávor autószervízben végül elvégezték a váltóolaj cserét.3,8liter le,friss rátölt,egy 10 km-es kör,megint 3,8 le és újra feltölt..Mindez negyvenezerért.Az olaj neve Eurol ATF 6700.A győri olajdepó ajánlásával.
Megejtettük az olajcserét és a levegőszűrő cserét.
KM állás: 148.373
A legutóbbi posztomban már írtam, hogy visszaszámlálás indul, akkor még nem is láttam élőben a kocsit. De most végre újra itthon van. Igaz kis késéssel írom mindezt, mivel ennek már több, mint egy hete. Azóta is folyamatosan tesztelem, és az apróbb hiányosságokat pótolom. A hazaút egyben egy jó kis teszt kör is volt a maga 370km-ével :D . A lényeg, viszont, hogy ha hosszú idő és rengeteg várakozás, és még több kiadás után is de elkészül és friss ropogós műszakit is kapott. Ez nagy szó, mivel 2013 január óta ( igen sajnos nem elírás ) nem volt rajta. A korábbi bejegyzésekben olvasható rengeteg minden, így csak a teljesség igénye nélkül, hogy mi is történt az autóval azóta:
Gyakorlatilag a tetőt, az A és B oszlopokat leszámítva teljesen átépült szinte már-már gyárira. Minden elem egy nagyon jó állapotú donorról került át rá. A lakatos munka nem kímélte az előzőekben megkezdett de rosszul kivitelezett padlólemezek és küszöbök cseréjét sem.
Fel lett újítva a komplett futómű, fékek, tárcsák, ki lettek cserélve a lengéscsillapítók és kapott egy szett -4es rugókat is.
A beltér egyelőre marad a régi, ott még lesz munkám vele.
A festés során természetesen nem maradt el az alváz és üregvédelem sem.
Ami még kelleni fog az egy szett szép felni nyári gumikkal, mivel most a téli szett van fent. Plussz egy ablaktörlőmotor mert az eddig bírta.
A további csinosítások majd menet közben történnek ha ráveszem magam hogy néha-néha kiszálljak belőle mert nem tudom megunni.
Sok mindenkinek tartozom köszönettel, innen az oldalról is akik tanáccsal vagy alkatrésszel segítettek, így a sértődések elkerülése miatt senkit nem említek nv szerint. Pacsi mindenkinek.



142.800 km
Megálltam a lámpánál, de még csak nem is hirtelen. Másodpercekkel később jött a combo, nagy szerencse volt, hogy egyedül álltam sor elején. Ahogy az is mák, hogy nem tudatosan leléptem a fék pedálról.
Igazából úgy tűnik semmi komoly, a lökhárító kapott csak, semmi más. Minden ki lesz cserélve márkaszervízben, eredeti állapotra. Csak a tudat zavar, hogy sérült ...
Update: A lökéstől az amúgy sem túl bika (bal) hátsó rugó eltört, pár centit lentebb csúszott a tányér mellé. Aztán néhány nappal később, városba hazaérve le is csattant a rugó teljesen. Így most kényszer pihenés van cseréig. Az új Eibach Pro-Kit szett (48K) megérkezett, időpont megvan... Aztán irány az Olaszautók Háza szervíz.
Update2: Beépítették a pro-kit rugókat és elöl kapott a már kicsit fáradt gyári gátlók helyére új Bilstein B4 gátlókat is. (28K) Nagyon stabil, feszes a futása, ránézésre picit az eleje lejjebb került talán, hátul szépen Ti magasságon.
Update3: A lökhárító és egy tolatóradar cserélve lett, fényezve illetve az autó körbe lett polírozva. Szép munkát végzett az OlaszAutók Háza. Most várom a biztosítótól a visszautalást a rugócsere munkadíjára. Meglátjuk.





Megvolt az első Alfacity a 159-es volánja mögött.
Fogyasztási "csúcsot döntöttünk", tele pakolva - ott aludtunk -, 3 fővel, 5,9 liter/100km.
Bár Esztergom kimaradt - akkor még nem volt Alfám -, nekem ezek a zánkai talik a kedvenceim.
Sok gyönyörű autó volt, élmény ennyi Alfa Romeo között lenni egész nap és még az időjárás is kegyeibe fogadott minket. Jól le is pirult a fejem, míg Giuntinivel és Csörivel beszélgettem...:-)
Jövőre foly.köv.



0
546
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- Forma-1
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth