Blog

>> Tuning és extraGy.Attila // Alfa 159 SW // 2020-10-28

Sikerült beszerezni egy gyári jobb oldali dobot. Fel is lett pattintva rá.
Km:
Ár: 1000 ron (310 dob, 300 elágazó kipufogocső (+ postaköltség kb. 50-60), 300 hegesztés felszerelés)

Közben beszereltem egy ledes nappali menetfényt, indexel együtt.
Ár: 50 ron

 
>> SzervizGaram // Alfa 156 1.9 jtd // 2020-10-27

főtengely szimering 1150ft
SKF vezérműszíj készlet 22500ft
féltengely külső porvédő SEINSA jobb,bal 2300ft
váltóolaj csere: Tutela ZC 75 2l 5800ft
Km: 280 300

 
>> Eseményliusz // Alfa 1750 GT Veloce Mk1 // 2020-10-27

Kmét, Izsák, Kiskőrös, Öregcsertő, Kmét. 150km.
A megye legjobb útjai, kár, hogy kevés a kanyar és se emelkedő, se lejtő. Repült az egyenesekben..

 
>> Eseményliusz // Alfa 1750 GT Veloce Mk1 // 2020-10-27

Délben felforrósítottam az olajat. 23km.

 
>> SzervizPoló // Alfa 156 GTA // 2020-10-27

Ezen is kicseréltem az O-gyűrűt a kilincsen. A vezető oldali mindig beragadt és csak a kulccsal tudtam visszahúzni. El volt szakadva az O-gyűrű. Most már remekül működik.

>> SzervizSüni155 // Alfa 159 2.4 20V JTDM Q4 TI // 2020-10-27

Ma ellátogattunk a Torontál utcai futóműveshez mivel elkezdett kopogni a futómű. Diagnózis: bal hátsó stabpálca cserés, minden mást rendben talált.

 
>> Eseménysparco // Alfa Spider / GTV 2.0 TS // 2020-10-26

Garázsba elrakva, forgalomból ideiglenesen kivonva várja a tavaszt.
126.000km

 
>> Tuning és extraHardy // Alfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2020-10-26

Régóta szerettem volna állítható kartámaszt. Végre mikor mentem a téli felnikért volt egy bontott autó amiben volt. Igaz a bőr része az használhatatlan volt. Szétszedtem megtisztítottam és kapott új igazi bőrt. 5000 Ft volt az áthúzás.

 
>> SzervizV.Tomi.145-146 🍀 // Alfa 146 1.6 Twin Spark // 2020-10-26

Gyújtó tekercshez kapcsolódó dugó cserélve. Korábban hideg indításnál 2-3 mp-ig kicsit ingadozott az alapjárat és később is a hangján is hallani lehetett hogy valami nem okes (rendszertelenül puffogot), így hát ránéztem a trafókra, pipákra és az egyik már nem tűnt jónak a külseje alapján. + A jobb szélső hengernél a két gyertya elkezdett olajban ázni. Rögtönözve kitakarítottam egy rongy és levegő pisztoly segítségével, majd levettem a szelep fedelet hogy pasztával meg tudjam kenni. Későbbiekben majd kap új tömítést, bár ez sem régi de még úgy is le kell majd vennem.
Azóta hogy ennyit tettem csak vele szépen egyenletesen indul és szép hangja is lett.

Másik a belső :
2 db műszerfal izzó cserélve újra, ebből egyik hol világított hol nem. A műszerfal közép levétele után a vissza helyezés sem volt álom mivel ez a korábban javított darab ott is tört ahol eddig még nem. Már nagyon elment felette az idő. Pedig óvatosan bántam vele, de úgy nézem ennek már mindegy volt. Gondolkodtam hogy keresek másikat bontottan hátha sikerrel járok, de aztán itthon volt egy ezüst színű amivel még vettem az autót. Ez egy ép darab, sosem kellett javítani csak nem illik annyira az összképbe a szín végett, pedig szép. Vettem mahagóni utánzatú fóliát és lesz ami lesz alapon le fóliáztam. Remélem tartós marad, első fóliázásom volt. Jól sikerült szerencsére.

>> SzervizSporter // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2020-10-26

Mivel dobhatunk fel egy esős, unalmas vasárnapot......csináljuk meg végre a szervízt a GT-n :)

Olaj: Fuchs GT1 5W-40
Szűrők: Originali Ricambi :)