Blog
komplett uj fék tárcsák hátulra, fék pofák szintén, jobb első féltengely csavarpótlás, szervizajto elött megadta magát a kicsike :)
olajcsere - Selenia, levegőfilter, olajfilter, ...
és a lebegő részek rögzitése, akku ellenőrzése, belső kárpit helyretétele, ...
nagytakaritás, szervo-olaj felöntés, ...
Futóműállítás. MARSO Kft.
Időpontom volt, mégis sokat kellett várnom, aztán a beállítással is sokáig szenvedtek.
Kifizettem a szervíz díjjat! 7,634 HUF
Kértem KEY CODE kártyát ,mivel nem kaptam hozzá. 2,000 HUF előleg.
Vettünk még továbbá 2db Alfa Romeo-s golyós tollat. 440 HUF.

Fájó szívvel, könnyes szemmel váltunk meg tőle, egy 147-es kedvéért. Reméljük az új gazdája is vigyáz rá.
Blokk hátfal és karburátor talpak felújítása korongozással, majd 2 réteg cinkbevonattal. (Később, összeszerelés előtt még 1 réteg cink bevonat kerül rájuk.)




Szombaton nyaralás közben rámjött a szerelhetnék, úgyhogy mivel magaménak tudhattam az utsó8 db Goldne lodge gyertyát amit szerezni lehetett Bp-en, szépen nekiálltam egy-két sör és érdeklődő haveri tekintet mellett kicserélgetni a előbb említett alkatrészeket... ez kb komótos tempóban 20 percet vett igénybe. A munka befejeztével mivel konstatáltam, hogy még 3 sör után is kurva jól tudok autót szerelni, ugrottam egy seggest a medencébe :))
Hosszasan nyújtózkodtam ma reggel fél kilenc felé az ágyban.Jó volt még egy kis ideig az ébrenlét és az álom határvidékén leledzeni.Aztán győzött a napsugár és kinyitottam a szemem.Hétfő reggel révén elképzeltem,hogy mások már órák óta dolgoznak és elkezdtem őket sajnálni.Én viszont nem szándékoztam a mai napot bármiféle munkavégzéssel eltölteni.Nagy meleg révén valami hűvös után vágyakoztam.Úgy döntöttem,hogy a mai nap különösen alkalmas a Rám-szakadék felkeresésére.Így hát felkerekedtünk a kedvesemmel,akit nem volt nehéz rábeszélni és megcéloztuk a visegrádi hegységet.Azonnali hatállyal eltévedtünk,mivel rossz útra keveredtünk így a B-terv lépett érvénybe,így nem lentről felfelé másztuk meg a nyiladékot,hanem fentről lefelé de legalább nem kellett előzgetni senkit,mert mindenki szembe jött.Az elméletem viszont megdőlt,miszerint hétfőn mindenki dolgozik.Legalább százan jöttek szemből.A szakadék lenyűgöző volt most is,bár kicsit sajnáltam,hogy a láncokat lecserélték létrára,így hát nem tudtam csimpaszkodni.Túránk végeztével a dömösi Szőkeforrás étteremben oldottuk meg az energia-utánpótlást.Legközelebb januárban térünk vissza,hátha akkor kevesen lesznek.




Szomszéd városban zajló sörfesztivál meglátogatása volt a mai program.Szerencsére sikerült sofőrt szerezni,úgyhogy megízlelhettem a sárga nedűt.




Megpróbálom nagyjából összesíteni:
- kötlező szervíz 15.000
- 2x levertem az olajteknőt 2x olajcsere + 1 teknő 35.000
- 2 db GTV rugó hátra 10.000
- 2 kerékcsapágy (SKF) 40.000
- 4 lengéscsillapító 60.000
- kötelező szervíz 15.000
- szimmeringek 8.000
- főtengely csapágyak 15.000
- 2 külső tükör 25.000
- LMM 25.000
- Vez.mód 25.000
- Lambdaszonda 13.000