Blog
megvolt a hüttö csere, jo letta gép végre megnyugodtam hogy nincs nagyobb baja.
Ja elötte volt egy hengerfejtömités csere,mert ugye az okos fejemmel viz nélkül mentem a géppel a téli pihije után. :(
Voltak terveim, hajt a fogyasztói társadalom malmának vízárama, de ellent állok néki, míg bírja szívem:)
Nem is tudom elképzelni, hogy valakinek átadom a slusszkulcsot.
Nem bírnám ki- egy olyasfajta kötelék láncol minket egymáshoz, melyet nehéz megfogalmazni, de annál könnyebb értenie szavak nélkül annak, akinek Alfája, igazi olasz társa van a mindennapokban.
Nem is szeretném ragozni...
2007. október 6-án délelőtt átvettem a gépet. Szinte új a motor benne.
Cserélve:
- vezérműszíj
- görgökkel
- vízpumpa
- olaj
- olaj- és levegő szűrő
- lambdaszonda
Rendbe lett rakva:
A hengerfejből gyakorlatilag az öntvényt hagyták meg, a többi holmit, mindent kicseréltek benne és újra belőtték.
Kész van, és megy is. Kevesebb fogyasztás: 100 km-vel nagyobb hatótávolság!
Kényelmes, megy is és nem ázik be! (Valamiért 130-140-től elég rendesen megkezdi a vágtát a ménes. Igaz ami igaz, addig sem poroszkál!)
És van rá garancia!
Ma elvitték a szekeret. Mindíg jó szívvel fogunk gondolni Rá. Nagyon jó társunk volt, nagy feladat lesz megtalálni a méltó utódot... :(((( Egy biztos, dízel lesz a következő. Vidékre kerül, jó kezekbe. Természetesen nem maradt el a figyelem felhívása az amore-ra. Hátha viszontlátjuk még itt!!!
Rafting túra Szlovéniában! Óriási buli, a leírásban csak az autós részre szorítkozom. Akit a raft része is érdekel, itt a web-lapja a csapatnak, akikkel voltunk, nagyon jók és szerintem nem drága:
http://www.deltasite.hu/profiles/standard/index.php?goto=welcome.php&site=kalandcentrum
Nem egyszerűen mentem, mert be kellett gyűjtenem a társakat Bp-en, nem tudtak lejönni a pénteki meló után időben. Tehát első etapban Pécs-Fonyód, aztán pályán Bp. Utálom hétköznap a közlekedést Pesten, be is jött: halálos baleset az M0-án, lezárva az egész az M5 felé. Érdi lehajtótól BAH-csomópont fél óra be, ott tankolás az Agipnál, tele 98, aztán ki is egy jó 3/4 óra, faszán kezdődik.
Az oszták autópályát céloztuk, de én nem akartam a 8-ason menni, inkább M7 végig, aztán úgy Rábafüzes. Osztrák 10 napos pályamatrica 2030 Ft.
Az autópálya náluk is szar, csomó helyen leszűkül, 60-80-as táblák, gyökerek, akik nem tudnak elmenni a busz mellett a 2,2 m szélességen... Nem mentünk gyorasn, 120-140 km/h. Át Olaszországba, egy durva hágón keresztül Szlovénia, Bovec mellett Trnovo ob Soci a cél. Éjszaka a határátkelőkön ki sem dugják a fejüket, de állítólag érdemes megállni, mert ha csak áthajtasz, könnyen elkezdenek kekeckedni a szlovén határőrök.
Az ottani autókázások után 700 km-nél tankoltam vissza a gépet, a pesti dugózással együtt 8,2 l/100 km jött ki. Szlovén 98-as 1,019 EUR? Nem gyenge különbség, a pesti 294-hez képest!
Haza a megszokott tempó, 120-130 km/h, éjszaka, egész nap rafting után örültem, h látok : ) Balatonlellénél M7-ről le, 67-esen Pécs. Visszafelé fogyasztás érdekes módon csak 7,6 l /100 km. Szlovén benzin? Vagy csak lassabban jöttem.
Szép a hely, az élmény pedig felejthetetlen! Érdemes kipróbálni!




Ma kicseréltem a jobb hátsó külső kilincsemet, mert a régi el volt repedve. Azt hittem kisebb meló, de le kellett hozzá venni az ajtókárpitot.
A kilincset Banditól vettem, bontottat.
443km 43liter benzinből. Ez az első mérleg a Dellorto karbikkal. Kicsit meglepő, korábban ( a 36-os Weberekkel) legalább stabil 8-as átlagofgyasztásom volt, most ez 9,7 lett. Igaz sokszor 13-140-es tempóban is utaztam, és volt 1-2 alkalommal 150 is. Most visszaállok a régi tempóra...
Ja, az alapjáratot időközben elvitte a cica, élmény volt így Pesten autózni, lámpától lámpáig, bal láb kuplungon, jobb láb féken, közben kicsit a gázt rugdosva.
Ma rákacsintok a gy.elosztóra és megnézem a guminyomást.
1
538