Blog

>> EgyébBrezó // Alfa 166 2,4 JTD (151 LE) // 2008-03-14

Full extra kivéve autómata, de az kinek kell :)

 
>> EgyébB-la Ÿ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2008-03-14

A téli gumikat lecseréltettem nyárira. A gumikat megfordítottuk, mivel a belsőfele a futómű gyári beállításai miatt jobban kopott.
+
Ide tartozik még az is, hogy a gumi az Wanli és elég silány minőség...

>> SzervizTasy // Alfa 147 JTD 16V // 2008-03-14

110722km 08.03.14. olajcsere,olajszürö, levegöszürö,gázolajszürö,polenszürö,

 
>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-03-13

2008. március 13-án beszéltem Bánfalvi Kolossal a www.rendszámtábla.hu-ról, aki segít majd elintézni a motorrendszámot az autóra, mivel az "A" tipusú elég bénán néz ki rajta és ha már ennyit költök rá, - végülis megmentette az életünket -, ennyit igazán megérdemel. Még ha alfacityre nem is készül el.. De legalább lesz. Ha előbb nem, utóbb. :)

>> SzervizKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-03-14

A sportos szív remélhetőleg egy hét múlva újra dobogni fog. A költség a motor ki-be szerelés díja. A műszerfal és a középkonzolja egyáltalán nem mindennapos az alfákban, de az ív, amelyet a sebességváltó és a kézifék felé produkáltak az valami fantasztikusan jól néz ki. Amíg bent voltak az ülések, ezt észre sem vettem. Pedig érdemes vetni rá egy pillantást. Remélem nemsokára, már szebb képekkel tudom díszíteni a blogot.

>> EgyébKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-03-14

2008. március 09-én voltunk Zolinál látogatóban, névnap, stb. Vittünk neki pár alkatrészt. És szolgált egy két jó ill. rossz hírrel. A jó az az volt, hogy 15-16-án már elhozzák Veresről a padról az autót, és a másik - a "rossz" - hír pedig az volt, hogy már egyszer hasonlóképpen volt törve az autó, vágva az eleje stb. Mert a toronynál hatalmas adag gittet találtak és a jobb hátsó sárvédő és a küszöb találkozásánál is azért kezdett el rohadni, mert már ott is gittelve volt. Akkor kaptuk a képeket is tőle. Amiből itt van még pár, a padra kerülés előtti állapotról. Kibelezve..

>> SzervizKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-03-14

Több ütemben, de elég jól halad az alkatrészek beszerzése. Már a 80%-a biztosan megvan, annak, amiket cserélni kellett és kell majd. Akik segítettek a beszerzésben: Ipacsfa utcai bontó - nagyon rendesek és segítőkészek, sokminden beszerezhető náluk, ami nincs azt próbálják behozni itáliából, és ha onnan sem megy, akkor meg tudják rendelni újonan is. Ahol még sok dolgot vettem újonan olcsóért, az a váci LAVINA volt, hasonlóképpen rendesek, segítőkészek, szombaton is nyitva vannak és hipergyorsak. Egy délután megrendelt alkatrészt másnap reggel 8-ra is meghoznak ha szükséged van rá. Ajánlom őket is. Ami nem jött be az a fóti bontó. A "Költségem"-nél a következő alkatrészek vannak:

bontott: kipufogó hátsó dob, szárítószűrő klímához, első lökhárítóba jobb ezüst ködlámpakeret, háromszög díszrács alatti műa. burkolat, bal hátsó ajtó küszöbdíszléc, motortartó bak csavarok, 2db dísztárcsa, jobb első ajtórekeszbe gumibetét, napellenző tartó (tükör felöli), hídtest - hátsó futómű középtartó, bal hátsó ABS jeladó, sárvédőtartó jobb-bal első 2db, sárvédő jobb-bal első 2db, gépháztető zárszerkezet, zárhíd

új: pollenszűrő, 2db első fényszóró, hátsó stabilizátor rúdról a gömbfej, féknyereg festék, rozsdamaró a hátsó dobhoz, kerekekhez a műa. dobbetétetek 4db, első féltengely anya (jobb-bal) 2db, bal hátsó lámpa szett (külső-belső)

>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-02-29

2008. február 29-én - igaz autó nélkül -, de mi is elmentünk a matricáért, hogy Esztergomban már ennyivel is szebb legyen az alfa, és hirdesse az igét:) Halesznek köszönhetően az út egy részét vele és a GT-jével tettük meg. Jó volt már újra érezni az "alfa érzést":)

>> SzervizKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-03-14

2008. 02. 25-én 4 hét távollét után elkerült az alfa Gödöllőről Veresegyházra, egy Zoli által ismert huzatópadra, ahol visszanyeri majd eredeti alakját, és felkerülnek rá az új alkatrészek. Szerdán 27-én kezdték el csinálni, és kb 2 hétig tart majd a folyamat. a költség kb. 150.000-re rúg. És ez csak a munkadíj.. A szállítás díja, oda-vissza 15.000Ft. A pad után fújva is lesz a drága, az illesztések miatt, és a jobb küszöbnél volt egy kis rozsda, amit úgyis javítani kellett volna már a baleset előtt is, úgyhogy hajrá. Erről bővebben később.

>> SzervizKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-03-14

Hosszas keresgélés után - 2007. dec. 30-a, a baleset óta folyamatosan keresem a megfelelő bontókat és alkatrészeket, amiket cserélni kell a nemkicsit összetört autómon. De végül megtaláltam a helyet, ahol a legtöbb karosszéria alkatrészt be tudtam szerezni (Ipacsfa utca) és Robival egy januári nap elmentünk érte egy kombi avensissel és egy utánfutóval. Nem kell mondanom - gondolom - hogy megtelt mindkettő, a teli pénztárcám pedig kiürült. De ez még csak az első "adag" volt. Ezután még sok minden következett. (Pl. a "gumifordítás") A legtöbb karosszéria elemet sikerült egy 2002-es teljesen jó állapotban lévő olasz 156-osról levadásznom, amit a tulaja csak azért adott le a bontóba, mert odakint az 5 éves autó már öregnek számít.. Nekem pedig teljesen megfelelnek a karcmentes, pont ezüstmetál alkatrészei.