Blog
Barátnőm szüleitől kaptam ajándékba egy Momo váltógombot....Neki is álltam fel eszkábálni a helyére de ha már másik váltógomb akkor kicsit röviditettem a váltó rudazaton is.Elég jól sikerült...Meg vagyok magammal elégedve...:D A váltórud kb 5 cmrel lett rövidebb, kicsit sportosabb és férfiasabb.(keményebben kell váltani):D Képek később.


Fékpofa csere elöl :)
már csak 1 tárcsát kell szereznem valahonnan. . .
A párom Stockholmban dolgozik egy ideje és ezeket a képeket küldte nekem a minap. A képek minőségéért elnézést de telefonnal van készítve.




Takarító készlet és szagosító a Homasitából a tavaszi megújuláshoz :)
Ismételten, de talán utoljára jártunk Zolinál (0420) úgy, hogy az Alfa nélkül jöttünk el. A mai nap visszakerült az utastérbe minden, illetve a csomagtartóba is. Gondolok itt -a csomagtérben- a kárpitra, a vezetékekre (lámpák, ABS, mélyláda, stb.), az utastérben ugyancsak a kárpitra, az ajtóborításokra, ülésekre, hangszórókra, belső világításra, vezetékezésre stb. A kárpit mindenhol ki lett tisztítva, csillog villog az autó belülről, mert egyébként még a fényezőnél összeszedett festékport itta magába. Mire odaértünk (14:00) a motortérben már bent pihent az új hűtőrendszer (klíma-, víz- és hűtőventillátor) illetve az összes folyadéktartály. Janika és a bnője volt a felelős a belső tisztaságért és a rendért. Zoli a HI-FI-t szerelte a vasba és a munkát irányította. Volt egy harmadik autószerelő srác is, aki az első futóművön ügyködött. Mire mi odaértünk , már az új kormányösszekötő axiális rúd és a gömbfej figyelt vissza a bal első kerékjáratból. A nyári felni és gumigarnitúra is a műhelyben pihent már, és várta, hogy mikor kerül fel ismét a paripára. Látványos volt mostmár az előrelépés, hagytam is ott egy kis pénzt, előlegnek, illetve utólagosan az új gőrgő miatt. A sony fejegység díszesen mutatott az autó belterében, hátába csatlakoztatva minden mélynyomóhoz szükséges vezetékkel. A képeken túl sok minden előrelépés nem látszik még, de egy hét múlva már remélhetőleg 100%-os fotókat tudok mutatni a szekérről.
[Költségeim: 40.000Ft előleg, meg utólag a Zoli által beszerzett cuccokra. Jövőhéten remélhetőleg elszámolunk.]


Mai főképvadászatunk igencsak komoly akadályokba ütközött. Jutaspuszta, Veszprém, a rallypályán túl :)




Sokszor felmerül, hogy milyen módszerrel a legegyszerűbb berakni a szűrőt. Én megoldottam :) persze azóta módosítottam, és nincsen ragasztószalaggal megerősítve a toldás, hanem oda is flkerült egy awab bilincs.
amit tudni érdemes:
-ezek a teljesítményt nem emelik érezhetően
-3-5000km-enként illik kitakarítani
-brutális hangot ad a motoroknak
-van akinek tönkretette az LMM-jét (szerintem hülyeség)
-nekem benn van ebben 30,000 óta, a hondában benn volt majdnem 60K-t, igaz télire ki szoktam venni.
-az én javaslatom az, hogy a legnagyobbat kell megvenni, mert annak lesz szép hangja.

1
693
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
- Stelvio
- Alfa reklám
- Off-os verdák, tapaszta...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV