Blog
Ellátogattunk Pirkával és a cartársakkal a Magyar Köztársaság egyetlen formula egyes versenypályájára. A hőmérsékletet, a páratartalmat és a pálya minőségét megfelelőnek minősítettük, így beiratkoztunk nagyképűen a II. kategóriába. Ez a 150 Le felettieké, Piri meg pont ennyi ugyebár, még befért volna az I.-be is, de pár matricával a seggén már simán megvan plusz egy két tudományos lóerő.
Bár nem ijesztettünk rá egy Porschéra, Evora vagy Subira sem, de kellemeset csalódtam az autóban. Az elvárt 3.00.00 időt is 2.38.0x alatt teljesítettük.
További kellemes meglepetés volt, hogy a előző és azelőtti M3as BMW-k csak az egyenesekben tudtak elnyúlni, kanyarban tartottuk őket. Persze, lehet a sofőrre fogni, de én sem vagyok sumakker.
A három futam összesen cirka 80 km-t jelentett, a gumikon és a fékeken jól meg is látszik, egyébként jól viselte az autó. Megérdemel egy wanderbaumot, és egy olajcserét.. :)
Fotókat köszi, Halesz és Ravlikné!




Már nem ég a motor és jár is!!!(víz volt a karbiban, köszi ANNAK aki hagyta ázni a diófa alatt, nyitott motorháztetővel...)
Most megy a 6. karosszériáshoz, onnan vizsga, kárpitok, belső összerakás...
Szép karácsonyi ajándékom lesz!
Végre megérkeztek a méretpontos plüss szőnyegeim! Kicsit borsossá tették az árát a hímzett feliratok de megérte szerintem vetekszik a gyári szőnyeggel a minősége, postával együtt 9500 Ft-ba fájt! Innen rendeltem, bármilyen egyedi elképzelést megvalósítanak!


Hétvégén lekerült a szárny és kicseréltük a régi kopottas csomagtartó emblémát is.
Kezd szépülni a vas :)

Ezúton szeretném megköszönni Döme CARtársnak, hogy segített kiválasztani az autót, remélem hosszú távon is jól döntöttem.
Az autó jól megy, szép. Eddig mindenkinek tetszett, és még el is fértünk eddig benne, ami azért meglepő, mivel mindenhonnan azt hallani, hogy szűk a kocsi.
Nem szűk az, csak dagadt, óriás emberek is vannak;-).
Műszakira való felkészítés! Eredmény: bal első szilent csere, hátsó rendszámtábla világításba izzó csere...és ennyi!!
Féktárcsa, előre (BOSCH) és hátulra (BREMBO), valamint fékbetétek (TEXTAR) cseréje vát aktuálissá.
A hosszú hétvégén végre bekerült az új és működőképes termosztát is, úgyhogy már a fűtés is üzemel, és nem 60 fokos motorral járok. Közben kigyulladt a fékkopásjelzőm is, csere elöl, csere hátul.
Viszont jó hírrel szolgált a szerelőm: a jobb első felső lengőkarom csere érett. Persze a kocsi sem titkolta eddig sem, de most már hivatalos, úgyhogy a heti projekt lengőkar :-)
Már egy ideje zavart, hogy nagyon kemény a kuplungom. Ezt főleg más Alfákból visszaülve vettem észre, mert amúgy hozzá lehetett szokni, igazából dugókban volt kicsit fura, a sok kuplungozáskor. Mivel a kuplung keményedése sok jót nem jelent, ezért már egy ideje kérdezgettem az árakról a szakikat.
Végül megint Csörinél kötöttem ki, ahol egyben megejtettük az éppen aktuális olajcserét is. Volt váltóolaj csere is.
Csöriék garanciában cserélték az első lengőkarjaimat is, amik nem bírtak túl sokat (januárban utángyártottak kerültek bele, most viszont gyáriak). Meglátjuk, hogy ezek hogy bírják a 18-as felniket.




2
491
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Giulia
- 159
- Adok-veszek
- Spider
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10