Blog
olaj, szűrők, féktárcsa, izzitógyertya csere
Sajnos a hűtőm odavan...lukas...
És mindezt szilveszter napján....Köszi Erhard a gyors beszerzést!
Ma kicserélték az énoldali külső kilincsemet. Sajna eltört a felfüggesztése, pedig nem vagyok egy Conan. Bontóban találtam aránylag jó áron egy szinte új, karcmentes gyönyörűszép kilincset. Sosem hittem volna, hogy ilyen szinten lehet örülni egy kilincsnek...
Fél napos kezelés után visszakaptam az autót. A két hátsó hosszkitámasztó és a két szilentblokk lett cserélve.
Pénteken (01. 30.) szerettem volna kinyitni a motorháztetőt, de hiába rángattam a nyitót, meg se moccant. Jelentettem a szervizeseknek is, majd ma ők is jelentettek, hogy "nem tudtuk kinyitni a motorháztetőt maradandó károsodás nélkül...[három hét hatásszünet, közben kilenc infarktus] így nem nyúltunk hozzá." Mondom, hogy oké, de beszélnék a szerelővel. Beszéltem, összehaverkodtunk, földim lévén. Szólt egy kollégának, 2 perc múlva nyitva volt a motorháztető. Be volt rohadva a zár.
Kb. egy- másfél hete vettem észre, hogy a pedáloknál kopog, lötyög valami. Idegesítő. Pár napja a hosszkitámasztóra fogtam, hogy biztos felveszi az úthibákat és rezgés formájában továbbítja a pedálokra, a kormányra, a váltókarra, az egész padlóra. Ma kiderült, hogy nem amiatt volt. De a szerelővel jól összehaverkodtunk.
Ja, egyébként még mindig kopog hátul, mert hogy kopogott, de legalább már nem dobálja a seggét.
rebegjünk egy röpke imát a Lanciákért is..mert ugye van már Fiat találkozó Komáromban ( az alfa is fiat:)) ) és van Alfa találkozó Esztergomban.
A Lanciáknak már semmi sem jár???!!
Kirekesztő egy élet ez...nehéz a Thetisek sorsa...és nemcsak az orrpajzsuk miatt....
::P
:)


A hétvégén jártam egyet a Bakonyba. Végre ki tudtam próbálni a téligumikat / Goodyear UG6 / hóban is. Nagyon élveztem a hóban autózást. Beettem magam a belső sávba, ahol volt, mer ott még szűz volt a hó, és így nem nagyon volt ellenfelem.




0 nyomás már gyerekkora óta!
Télen bosszúság, mert alig alig van nyomás az ablakmosó használatakor, így vettem egy új szivattyút bele, meglátjuk javul e a helyzet!
Spoilerek rendelése az Alfisti.net-ről. Közösen, olcsóbb postaköltséggel...
Novitec küszöb, és Novitec első toldat.
András bácsitól kissé használt első, és hátső lökösök vásárlása, majd 3 hónapnyi műanyagos munka után végre a koptatócsíkok eltávolítása, a törések heggesztése.
Első-hátsó vonószem takaró műanyagok, és a hátsóba a fényvisszaverő prizma megvásárlása...
Végre, mehet a fényezőhöz, mert piros, és agyonheggesztett...
Novitec küszöb, és Novitec első toldat: 259+179 Euro
Postaköltség: 35 Euro
Első-hátsó lökhárító a műanyagos munkával: 42.000
Első lökhárító vonószem takaró műanyag: 2.000
Hátsó lökhárító vonószem takaró műanyag: 2.900
Hátsó lökhárító prizmák: 5.000
Első-hátsó lökhárító fényezés: 60.000


A hátsó gátlók cseréje után, érzésre cserésnek tűntek az elsők is...
Erhard volt ismét a forrás, és András bácsi, aki nagyon szakszerűen elkövette a cserét.
Sokkal korrektebben, mint az előzőleg cserélt hátsó gátlók esetében a Bosch szakszervíz.
2 db első, sportcsomagos lengéscsillapító (Magneti Marelli): kb.: 38.000
2 db első-felső lengőkar (gyári): 36.000
Utálom a vasárnapokat.Nem elég,hogy hajnalok hajnalán ki kellett bújnom az ágyból,amikor éppen valami szépet álmodtam és odakint sötét volt és hullott a hó,így hát havat kellett söpörnöm a járdáról és persze a kocsiról is és hideg ülésben kellett helyet foglalnom és persze eleve gáz,hogy dolgoznom kellett menni,ekkor kiderül,hogy nem tudom rendesen becsukni az ajtót,mert nem ugrik a zár a helyére,plusz el kezd villogni az elakadásjelzőm és nem akar leállni és így autózom 7 és fél kilómétert,majd az is kiderül,hogy az első helyzetjelzőm befakkolt és a műszervilágítás egyik izzója is most szenderült jobblétre,bár úgyse nagyon van mit világítania,mert az olajnyomásmérő is sztrájkol és nem mutat a benzinmérő sem,nem mintha sok mutogatnivalója lenne de azért hiányzik és persze idegesít a varázsszem hunyorgása és végül arra is rá kellett jönnöm,hogy szíjjel van törva a rendszámkeret,bár örülhetek,hogy még megvan a rendszám és a tetejébe még dolgoznom is kell,ahelyett,hogy e bosszantó hibákról mit sem tudva édesdeden szenderegnék a kedves ágyikómban.
Azonban a dolgok néha jóra fordulnak,mert estére már újra rózsaszín minden,szépen csukódik az ajtó és nem villog fölöslegesen semmi és a rendszámkeret is büszkén hirdeti az alfaamorét újfent és a műszer is mutat,bár a nyomásmérő nem,de hát semmi sem tökéletes,azért az élet mégis szép,tekintve,hogy holnap reggel nem kell korán kelnem és ráadásul találtam otthon vörösbort is :)Egyszóval most már újra az élet napos oldalát nézem :)
0
760
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Adok-veszek
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Virtuális Romeo
- 4C
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10