Blog
A promós matrica promós minőségében sajnos nem tudott a kocsin feszíteni, így emlékmatricává avanzsáltam át némi - nem túl bonyolult :D - alakítással.
Így legalább emléket állítok ennek a csodás napnak...
Íme :




Ma elkezdtem kiuriteni a kocsit, a belterben felhalmozott alkatreszek mar akadalyozzak a tovabbi munkat, igy minden atkerul a garazsba... ami nem lenne komplikalt, ha az nem 50km-re lenne es nem egy fele meretu autoval kellene odaszallitani a cuccokat :D Sebaj, a hetenn csak vegzek vele es utana mar csak el kell juttatni Richardhoz a maradekot, hogy felelessze... Kivancsi vagyok fog-e menni??
Praga-Mlada Boleslav-Becs-Gyor-Komarom-Bp-Becs-Mlada Boleslav-Praga volt az utvonal, osszesen kb 1200km, hol temposan, hol kruzolva, de a legaprobb hiba nelkul (leszamitva az orokosen nyikorgo es iszonyat idegesito napfenytetot) tettuk meg Piroskaval a tavot. Atlagfogyi: 7,8l, ami szerintem szuper (plane ha hozza vesszuk, hogy Becsbol keson indultunk, igy azt a 170km-t nem egesz egy ora alatt kellett teljesiteni, tankolassal es matrica vasarlassal, gyori boklaszassal es negyed ora hijan sikerult is :))) Ugyhogy Piroska kapott egy nagy pirospontot... Es persze maga a meeting is szuper volt - megha szemlyesen alig valakivel sikerult vegul beszelnem... Jovore :)))
A nap szépen sütött - a karomon meg is maradt a szalag helye, de időnként szellő hűtötte a résztvevőket, ráadásként ott volt az erőd, a katakombák a rendkívűl hűvös levegőjével, hogy felfrissülést nyújtson. Sok szép autó volt, de ez természetes jelenség is egy Alfás találkozó alkalmával :) Komárom határában megtekintettük közelről a szélerőműveket, meg egy kínai gyorséttermet. Erről csak annyit, hogy a Hekknek árult hal tele volt szálkával :( Szerencsére az Alfacity területén 2 finom Kürtöskalács kárpótolt. A Kenyérmúzeumot is megtekintettük, s megdöbbentünk, hogy mekkora lapáttal kavarták régen az üstben a tésztát ...
Jó volt minden, elrepült az idő, utoljára mégis sok mosolygó embert láttunk. Hazafelé pedig ugyanolyan jó volt utazni a többi Alfa között, mint aznap reggel.
Köszönjük a jó rendezvényt!
További fotók a cikk alatt!








Komáromban beszereztem az új autóra is a felségjelzéseket, két - új dízájnos - amorés kígyó és két Cuore Sportivo felirat formájában, fekete színben. Fel még nem kerültek az autóra, előbb egy alapos külső-belső tisztítás következik.
A matricák mellé befittyent még két új fekete nyakbalógó is és két amores poló is.:)
A polók és lógók árát természetesen nem számoltam hozzá a költségekhez.:)
Idén először Komáromban találkoztunk alfásokkal. Előző nap fújt a szél, zápor/zivatar (autómosás után persze), borzolta a kedélyeket, ráadásul a messzeföldön híres magyar meterológusok által szombatra is hasonló idő jóslását követően indultunk útnak. De milyen jó, hogy elindultunk! Tökéletes nap volt! Sokat nem is álltunk sorban a beléptetéskor, pedig 1/2 9-kor indultunk a budaörsi AGIP kúttól. Az erőd fantasztikusan jó helyszín, családosoknak ideális látogatni való. Olyan hamar eltelt a nap, hogy külön az ismerőseink keresésére nem is futotta. Tőlük ezúttal is elnézést kell kérjek - legközelebb pótoljuk!








8 hónap kitartó - na jó, időnként nagyon lusta :) - keresgélés után megtaláltuk a Kicsike méltó utódját, egy 156 SW 2.4 JTD személyében.
Magyarországi, első tulajdonostól, végig a pécsi Ábelnél szervizelve, szervizkönyvvel. 2002. decemberi, azaz nincs 6 és fél éves, így a 150 lovas motor és a faceliftes műszerfal van benne.
Rengeteg pozitívum, extra és sok egyéb szólt mellette, és csak kettő ellene. Az egyik, hogy 250.000km van benne, de ha minden igaz, akkor az előző tulajdonosa Németországba járt csak ki vele, így főként autópályán, hosszú utakon volt használva, erre pedig azt mondják az okosok, hogy 50%-os igénybevételnek számít, vagyis a 250 ezret vehetjük 125 ezernek is, amennyiben rendszeresen karban volt tartva. Ez utóbbira pedig számomra garancia az Ábel.:)
A másik negatívum, hogy az előző tulaj egy rossz akarója telibe öntötte kromofággal... Így az egész autó újra lett festve, ezt a rétegmérő is bizonyítja. De ennyit ennyi extra és jó állapot mellett, azt hiszem, le tudok nyelni.:)
Hihetetlen mennyi minden van benne, hirtelen eszembe sem jut minden. Az autó leírásánál úgyis felsoroltam minden széria- és extra tartozékot. Amik most mégis beugranak, az a xenon, a vadriasztó, a mélynyomó, a Bose Hifi, a 6 hangszóró, az esőérzékelő, a faceliftes műszerfal, a 150 ló, a tempomat, a fedélzeti számítógép, a színezett üvegek, a fűthető ülések, a kétzónás klíma, stb., stb., stb...:))))




0
858
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- Ti kire dudáltok? (autó...
- Filmek
- Forma-1
- Junior
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Adok-veszek
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10