Blog
Végre elérkezett ez a nap is. Több mint 60 nap várakozás után átvettem az autót. A felvezetés elég intenzív volt, teszteltem a 159-est három különböző motorral (2,4, 1,9 és 1,8 Tbi), aztán kimentünk Baloccoba, ahol ültem a 8C-ben! :) Aztán hazajöttünk és másnap átvehettem az autómat.
Rövid papírmunka és sok tízezres átadása után átmentünk az átadóterembe, ahol egy vörös lepellel letakarva várt a GT-m. Beülve igazi újautó illat fogadott, és egy ismerős környezet, amit ugyan az előző GT-ben már megszoktam, de itt azért sokminden változott. Más a bőr tapintása, más színűek a középkonzol műanyagai, másfajta a műszeregység, és még sorolhatnám.
A hétvégén belekerült majdnem 400 kilométer, próbálom óvatosan, 3000 fölé nem pörgetve bejáratni. Nehéz lesz megállni, de az első 1000-1500 km-t így szeretném megtenni :)
Az első szabadtéri fotókért köszönet Teddynek! :)
Költségek: forgalmi engedély és törzskönyv, rendszám illeték, hatósági matrica a rendszámra, vagyonszerzési illeték, zöldkártya adatlap, okmányiroda ügyintézési díj, regisztrációs adó ügyintézési díj, műszaki viszga és környezetvédelmi zöldkártya díja, új hologramos matrica a rendszámhoz, átadásra felkészítés, dewaxálás, kreszcsomag, csomagtérhálók, beszerelés.




Már készülget a hifi. Igaz lassan de halad.
Bekerült az autóba egy Z4100 erősítő, egy pár 30-as mély a kalaptartó helyére, egy 30-as sal beast láda a csomagtartóba, egy kondi, csipogók a A oszlopra, és közepek a műszerfalba, és buksi kollégát követve egy pár kárpithangszóró az ajtóba. Utóbbi igényelt egy kis vagdosást , de megérte.







Végre leműtöttem!
Alapjában véve tényleg egy kétoldalú ragasztó tartotta, de azért a két, belülről látott kis valami sem csak ragasztó volt, hanem egy-egy műanyag pöcök...
...melyek bölcsen inkább elváltak a táblácskától (elvágtam őket?), minthogy maga a felirat törjön el...
Sajnos a tábla tovább nem nagyon bontható, pedig látszólag két részből áll, de valószínűleg az alapkeretből (amit fel kellene újítani) törés nélkül nem fog kijönni a feliratos rész...
Korábban ilyen eszembe se jutott volna, de azt hiszem mégis utánanézek, hogy rendelhető-e? ;-)
Száma: 605 05 194 , a rögzítőpöcs: 605 05 195
Akkor már a "keresztelőre" is készülhetünk:
"Boxer": 605 68 466 "Wagon" : 605 05 197 ;-)
A vezetőoldali ajtóhatároló tengelye úgy megkopott, hogy rémes kattogó hangot adva lehetett csak ajtót nyitni. Ezért elkerülhetetlen volt a csere. Tegnap délben neki is láttam. Az eső meg elkezdett zuhogni. Pont addig a fél óráig, amíg nem végeztem a cserével... Két balos ajtóhatárolót vettem, hogy legyen tartalékba is.




Megvettem (0628) az új végeket a kipufogó tuninghoz. (két oldali kivezetés, dupla kerek végek).
"75mm-es, polírozott, rozsdamentes acél, felszerelése csavarozással vagy hegesztéssel." - Gondolom nem kell mondjam, hogy nem csavarozva lesz.. :)
Átmérő: 2x75mm
Teljes hossz: 240mm
Teljes szélesség: 160mm
[Költségeim: 2db vég 2x12.990Ft = 25.980Ft]








Itt tartunk most..
Az új szívócsonk miatt csomó mindent meg kell változtatni, így nagyon lassan, de átgondoltan megy a munka.





Végre idén is eljutottam gyorsulni, és kipróbálhattam a V6-ot negyedmérföldön.
Az időjárás a lehető legjobb volt, 18fok szélcsend borult ég.
Felraktam a yokohama semi-slickeket és elautoztam 150km-re Crailbe.
Rengeteg szép autó volt, de sajnos mind offos:((((
Jellemző hogy a 8 futamból 2x Skyline-al 1x-1x Impreza-val és Evo-val mentem.
Az első 5 futam nem volt valami fényes, inkább ismerkedtem az autóval.
De az utolsó 3 futam már 15,5-15,4-15,5 volt 145-ös végsebességekkel és 2,2-es 60 lábakkal. Sajnos az 1/8ad mérföldes időket nem mérték.
A napot dizelveréssel fejeztem be, egy fabia rs maradt le pár autóval:))))
Legközelebb már otthon lesz race, Kalocsán találkozunk!



Ma nagy komótosan nekifogtam a műveletnek. Reggel WD 40, állás, várás, és minden jött, mint a vaj. Ez az autó tényleg ngyon jó állapotban van ennyi idő után is. A jobbos nyeregig jutottam, nem sietek. Egy felújító kitt után a régi nyergek is újszerúek lehetnek, met nagyon szépen mozognak a dugattyúk, de ez azért mégiscsak jobb lesz.:-) Héten folyt. köv.



Bal hátsó csapágycsere megvolt, végre nincs búgás! Viszont megemeltük, átnéztük és bizony a jobb hátsó lengőkar csapágya kottyan egy szépet, az egész cucc mozdul vagy fél centit. Hurrá...kezd öregedni a vas úgytűnik :-S
Plusz furcsaság, hogy ma jobb kanyarokban többször is hallottam egy-egy furcsa koppanást a talpam alól. Rövid határozott éles koppanás. Hogy mi lehet? Fogalmam nincs, de utálom az ilyen kopogószellemeket...
Csapágycserével együtt új MANN gázolajszűrő is bekerült, valamint ismét nekifogtunk a kézifékkötél cserének, ami ismét nem jött össze. Mostmár csak az egyik oldali nem stimmel....Macerás egy autó ez néha.
3
783
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Adok-veszek
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Virtuális Romeo
- 4C
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10