Blog
a már meglévő "alpine" kábel mégis cserére szorult (0430,0514), mert nem fullspeed kábel volt, hanem csak vmi hasonló. a csstuning-nál rendeltem. szó nélkül kicserélték egy eredeti alpine KCE-236B-re, rá sem kellett fizetnem, pedig Lengyelországból rendelték mindkét kábelt, és az alpine mondjuk 4x annyiba kerül, mint az a másik, de így a múltkori 2000Ft-ból megúsztam az egészet :) asszem jól jártam.
ennek a beszerelése történt meg (0526) szerdán a Paradox műhelyében. most már végre nem csak kép van a monitoron hanem a hozzá tartozó hang is körülvesz az autóban.
kts: jack-2RCA átalakító + munkadíj




2010.04.10.Még tavaly vásároltam bontásból egy hátsó szárny spoilert, Zender gyártmány! Mivel a szine picit eltért az én autómétól ,a felszerelés váratott magára mostanáig.Fényezés után Szunyiatis segítségével felszereltük,majd bekötöttem a féklámpát is benne!




Biztosítás: - 11.400Ft
Eredetiségvizsga: - 18.500Ft
Vagyonosodási illeték: - 47.904Ft
Okmányiroda: - 12.000Ft
Luxusadó: - ??.???Ft
- Szelepdekli és szívótorok fényezés
- HiFi tuning: ICS -től új kábelezés a csomagtartóig az erősítőnek és a mélynyomónak.

Nem Őt akartam, de ez lett belőle!
Az biztos volt, hogy a 164 után csak 166 jöhetett. Mivel napi 100-150km utazok, TwinSpark volt a cél. Amit kinéztem magamnak, azt pont az orrom előtt vitték el. Majd megnéztem egy másikat, nem jött be. Kissé elkeseredve felhívtam ELI cartársat, hogy megnézhetném-e a vasat. Első látásra kissé lestrapáltnak tűnt, de amikor a pöcre induló TB elkezdett duruzsolni, éreztem, hogy végem van! Néhány kilóméter és egy kis alkudozást követően megegyeztünk. És itt indul a mese!

2010.04.03. A Husvéti szabadnapokat kihasználva,végre volt időm lefesteni a féknyergeket,és a féktárcsa közepet is! Alapos drótkefézés,és tisztítás után maszkoltam,majd alapoztam,végül Motip Rosso féknyeregfesték spry-el 2x lefújtam!




Véégre fent vannak a küszöbök. Autó a fényező garázsában, ragasztó köt. Holnap megyek érte. Képek holnap...
- Késő délután hívott kolléganőm, hogy megérkeztek a Rubena szilikoncsöveim, összesen két 90 fokos könyök.


- Elkészült végre a cooler-pillangószelep cső, egy darabban, már csak a turbo-cooler cső van hátra.
- Féknyereg tartó konzolok, alapozva, festve (köszi Dani), tőcsavarok beleütve.
Most hogy elérte a 100000km-t (93mal vettem) eljött a nagy szervíz ideje. Vezérműszíj szett, üzemanyagszűrőt Erhard-tól vettem, mint minden mást is, mert még mindig ő nagyban a legolcsóbb(48k) Tomsics Gáboréknál elég baráti áron(már törzsvendég vagyok:) megcsináltak mindent.
1
636
Fórum
Friss topicok
- MiTo
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Stelvio
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- 164-166
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV