Blog
A mai napon végre elkészült a vas. Sajnos a vezérlésem nem bírt csak 4000 km-ert.
A feszítőgörgő megadta magát. A szerencsém volt mivel ez kb.20km/h sebességnél történt és így nem lett nagyobb baj. 3 hétig állt a kocsi ez miatt mert nem lehetett tudni, hogy mekkora kárt okozott a törés. A diagnosztika végül csak ezt az egy hibát dobta ki.



Kapott a kicsike új olajat. 10W60 Castrol edge RS. Új levegőszürőt is. Motortér kitisztítva.
Flexibilis kipufogócső csere. Ki volt repedezve. Subaru-hang eltűnt, Alfa vissza:))) Termosztátot is cseréltünk, mert 60fokon állt, ha kell hanem. most 80-90 között duruzsol...Szerelő ingyen segített az operációban ...mert vannak a jóbarátok...
Teljes futómű beállítás. Kerék balanszírozás.
Megműtésre kerültek, az előző tulaj hangszóró ki/beszerelésének áldozatul esett hangszórófedelek.
Maguk a fedelek, sajna át vannak vágva középen, ezt takarta egy Kenwood feliratos kör alakú rács, a két dolgot egyetlen helyen beleerőltetett csavar tartotta össze, illetve az egyetlen tessék lássék összefogatás biztosította, hogy ne csak simán zörögjenek, hanem lehessen velük tapsolni is.
A meglévő elemekből építkezve, PG-6000 szabvány szerint tutifixre rögzítettem a két össze nem illő fedelet, ügyelve a szabvány által előírt esztétikai követelményrendszerre.
Zsírkároly lett.
A kocsi elejéből kopogást hallottam kormányzáskor alacsony sebességnél. Már azt hittem, eljött a féltengely cseréjének ideje, de a szerelőm teljesen mást állapított meg. Egy hosszú listát írt a cserélendő alkatrészekről:
-2 db alsó lengőkar
-1 db féltengely gumiharang
-1 db axiál csukló
-1 db kormány gömbfej
-stabilizátor rúd
Ha már szét lesz szedve, bekerülnek az új első lengéscsillapítók, Monroe márkájúak, plusz a torony szilentek. Utána futómű beállítás. Az Érdi Teamhez viszem a XV. kerületbe, mert az őszi beállítással elégedett voltam.
Kirándultam egyet, a tetőn vittem a biciklimet magammal.
Elvittem a gumisomhoz a nyári szettet, hogy cserélje le a télieket.


Mára virradóan, megleptek azzal, nem minősíthető személy(ek), hogy lelopták mind a négy szelepsapkát az autóról... Azon kívül, hogy fémből voltak, de mivel feketék ezért nem is gondoltam, hogy annyira feltűnőek, hogy ilyen egyének érdeklődését felkelti....
Az egyik helyi gumis szerviztől kaptam ingyen műanyagokat, talán ezek nem kellenek majd senkinek...
Van két garnitúra alfás szelepsapkám is, az egyiket vettem a másikat ajándékba kaptam kulcstartó kíséretében, de ezeket biztos vétek lenne felrakni, pont az ilyen személyek miatt.



A kabriótető tisztítása és ápolása talán a legfontosabb feladat egy ilyen autónál.
Különböző fórumokat átolvasva a Liqui Moly termékeit találtam a legmegfelelőbbnek. Az Unixtól rendeltem is egy tisztító sprayt és egy impregnálót. Bevált.




Pär honapja felfigyeltem az adok veszekben egy hirdetesre amiben egy ferrari ora volt, de anno sajna lassu voltam es elbuktam a bizniszt.
Errefel egy hete ujfent megjelent az adokveszekben a mar fent emlitett darab.Most en volta ma leggyorsabb. Miutan edesapam megvette a cartarstol, kollegaim voltak szivesek es kihoztak nekem, igy mamar gyönyörködhetek benne.





1
543
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
- Forma-1
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Spider
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10