Blog
Elég sokat olvastam mostanában a kartergázról, az olajpáráról, hogy miért vezetik vissza az égéstérbe. A semmiért, vagyis, pusztán a környezet miatt. O.K!? Azt a rengetek gondot, bosszankodást, az alapjárat ingadozását, a pillangó szelep tisztogatását, a gyűrők beégését meg oldjam meg én? Na ne! Simota karbon kartergázszűrőt neki. A tapasztalatokról később, de az első tapasztalataim igen jók!! (2011.01.21: ha valaki ebben a dologban gondolkozik, akkor a szivacs szűrőt azonnal vegye ki, és dobja jó messzire! A meleg olajpára MEGESZI! Tegyen bele dörzsit,amivel a muter a tepsit sikálja! )




Fóliát kapott Alfinyó! Már régóta tervben volt,de csak most vettük rá magunkat igazán, hogy vállaljuk a kockázatot :)
By: Tiszi Bt. Sopron (Skyfol)

Ma sikerült Large Gyurinak a hibát megjavítani. Ezúton is köszönöm.
A tolatólámpa vezetéke volt a bűnös, csomagtérajtó átvezetésnél volt kiszakadva.
Gondoltam, ideje átvinni Lolát a szervizbe, olajcserére, illetve megvizsgálni, hogy a fékek kipurcanásán kívül történt-e más is a ringen. Az idő szép, az autó pöccre indul, ablak le...trélerre fel.
A szerviz udvarán próbálgattam, 10 km/h-ról kb 4 méter a fékút. Ezért nem bánom a fuvardíját, sokkal beljebb vagyok, mintha lökhárítót és géptetőt kellene cserélnem :)
Remélem több ilyen fotó nem készül Loláról.

Ma végre teljesen elhalkult a futómű, már csak a beállítás szükséges a gondtalan suhanáshoz.
Juhéééééééééé:-)
Birth stabilizátor szilentek 4000ft/2 db
Munkadíj: 6000 ft
Miután szépen rozsdátlanítottam, lefestettem a Marektől szerzett hátsó dobot. Egy kipufogószerelő haverhoz fordultam, mert a gyári dob az illesztésnél annyira össze volt gyógyulva, hogy én nem tudtam levenni, de így sem úszta meg a flexelést. Végül kiderült, hogy az új dob nem 2.0TS-ről való, mert vastagabb a cső átmérője, így hát sajnos hegeszteni kellett. Aztán meg a gyári vég is át lett hegesztve a régiről.
Meghozta bátyus, a régóta várt lámpákat. Köszönet érte! Csináltattam másik emblémát is, mert a régi piros már nem illett annyira az összképbe.

Most egy pár napig nem volt jó az autó. Kezdődött a probléma leszakadt a porlasztó fészek, aztán hengerfej csere után pár napig működött az autó, és ismét füstölni kezdet az autó. A probléma mellé társult némi erős kopogó hang. A hengerfej leszedése után kiderült, hogy az első hengerben a dugattyú beleütött a hengerfejbe. A hajtókarcsapágy vékony volt mint a cigaretta papír, de már működik az autó.
Holnap a következő embereket kell hívnom és időpontot kell kérni! :-)
Fóliás - első oldalsó ablakra megy egy halványabb. Most még nem rakom vissza a garázsban pihenő fekete üvegeket.
Futóműves - még mindig a hátulja. Ha ő is vakarni fogja a fejét, akkor nem tudom mi lesz. A tervben van egy állítható magasságú garnitúra.
Szélvédő inast - ideje cserélni, mert már hozzám nő, hogy mindig be van repedve.
Bőrözős inast is csörgetni kéne - kormány, váltó- és kézifékszoknya...mindegy
Muszáj, mert nem haladok.
Szerintem egyenlőre ennyi. :-)
A pótféklámpába a második izzó megint nem működik. :-)
Nem készítettem képeket, mert garázsos lett volna. :-)
4
721
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Alfa reklám
- Giulia
- 159
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10