Blog
eljött a műszaki ideje, meg itt lett volna hamarosan az olajcseréé is, és akkor egybe mindent megcsináltattam...
tehát:műszaki+olajcser+egyéb apró kis hibák korrigálása
Tavasszal cseréltem kuplungot, természetesen gyári Valeo-ra. A szervíz után tökéletesen működött, szépen puhán járt, aztán jött a krakkk. Egy idő után, (kb. 4-5 ezer km) üzemmeleg állapotban olyan hangos nyikorgó hangot adott, hogy már kifejezetten zavart.
Egy ideig vártam a cserével, mivel zűrök voltak a garancia érvényesítésével, aztán mikor a féltengelyszimmeringeket is cserélni kellett, újra kapott a GT egy kuplungszettet.
Érdemes megnézni a képen, hogy kivett kuplungon, a kinyomólapátokon milyen elszineződés ill. rozsdafolt látható. Igazából nem akartam hozzányúlni, véletlenül letörölni, nehogy "ne vegyék észre" a Valeo-nál és ne fizessenek :)

Már egy ideje világított a légzsák hiba jelző, de elhatároztam, hogy már nem költök a szervízre, hanem magam oldom meg a problémát. Első körben rendeltem egy diagnosztikai kábelt Kínából (1. kép) ami sajnos csak a motorvezérléssel kommunikált, a Fiatecuscan demo (http://www.fiatecuscan.net/) program segítségével. Sok fórum és blogolvasás után megvilágosodtam, és rájöttem nekem olyan kábelre van szükségem, amin egy kapcsolóval (2. és 3. kép) lehet váltani a kimenetek között, ez már egy kicsit húzosabb volt, de megérte. (beszerzési hely: http://www.obd-diag.hu/) Ma megérkezett a postán, és azonnal ment a dolog. Nincs hibája a légzsáknak, minden bizonnyal kontakthiba volt az utasoldali légzsáknál. A hibajelzést töröltem, a lámpa elaludt, 2-3 hét kitartó keresés és információgyűjtés után ez is sikerült. Aki otthoni diagnosztikával akar foglalkozni, olvassa Tomasso blogját, http://tomasman.blog.hu/ nekem sokat segített.



Tegnap végre sikerült lemosni a dzsítit:-)Ma kifújta magát a hűvös garázsban, Belső takarítás holnap lesz.Kapott 5-5 mentális LE-t 2 db Corse matricával.Az olaj és szűrőszett ma megrendelve Ofitól.





154.750 km-nél olajcserére vittem, és ha már ott volt a kocsi a szerelőnél, megjavíttattam a zárakat is, amik elég nehézkesen működtek már, plusz a télen tönkrement hátsó ablakfűtést is megnézték, és relét kellett cserélni benne. Kicsit át is nézték a kocsit, és kicserélték a gumiharangokat is a féltengelynél.
bréking nyúz... ma reggel beesett a pedál a Nagykörúton, elfolyt a fékfolyadék a jobb első keréknél.
kézifékkel elmentem az Alfariumba, most ott pihen a vörös ördög :)
vezérműszíj, görgők, vízpunepa, bordásszíj cserélve. Illetve kiderült, hogy el volt repedve a hűtővíztartály tetején a csatlakozó cső csonkja, így elfőtt a vizem :) viszont gyorsan került egy bontott és az élet megint szép.
Ma végre elmentem a Váci úti MASRO gumiszervizbe, hogy feltegyék a Blackline felnikre a Pirelli P Zero Nero papucsokat. :) Reggel 9.30-kor már elindultam a 20 perces útra, még szerencse, mert így is csak 10.35-re értem oda, 10 perccel később már gondos kezekkel nekiláttak a műveletnek. :) Munka közben folyamatosan dicsérték a felniket, és az autót, aztán meg a kettőt együtt. :) 11.43-kor gurultam ki tőlük az új felnikkel, csavarokkal, kerékőrrel a kocsin, és széles vigyorral az arcomon. :) Nem gépelek tovább, innentől meséljenek a képek... :)
/Összes költségem: felni 80.000 Ft, gumi 45.000 Ft, kerékőr 8.750 Ft, csavarok 4.500 Ft, munkadíj 5.950 Ft/








0
524
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Virtuális Romeo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Spider
- 4C
- Alfa reklám
- Adok-veszek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10