Blog
Szeptembertől egy kényszerű költözésnek köszönhetően az autó átminősült szabadidős autónak. A napi rutin helyett ezután már csak hobbiból falja a kilométereket, így az évi kilométerek száma jelentősen csökkenni fog.
A hardware nem sokat változott, csak minden más. :)
Elugrottam a kipufogóshoz időpontért, javíthatatlan optimistaként az új dobokkal a hátsóülésen. Alig 10 percet kellett várnom, mert éppen egy Alfa volt az emelőn. Régi-új Amore tag 33-asa, ha minden igaz, épp most regisztrál újra.
Maga a szerviz nem tartott tovább, mint a vigyorgásom a hörgő boxertől. Amikor beültem, és végre elfordítottam a kulcsot, hirtelen nem tudtam mire vélni a történéseket. Az első gondolatom az volt, hogy milyen szép hangú autó indult be a szomszéd utcában. :) Amilyen hangosak voltak a régi dobok, annyira civilizáltak az újak. Több motorhang van, mint kipufogó, selymes, mesés, isteni... imádom. Hazafelé épp útbaesett a déli elkerülő. 20 kilométernyi kerülő igazán belefér egy másfél kilométeres úton... Mit mondjak, fordulaton így is istenien szól, ráadásul érzésre sokkal felszabadultabban pörög fel. Mégis utazóautó ez, csak annyi kellett hozzá, hogy ne legyek hallássérült 90-nél. :)
Napi horrornak feltolok két képet a régi hátsódobról. Szigorúan 18+.


Eljött a nap, amikor elváltak útjaink. 2011.09.04-én eladtam a nagyvadat. 3 és fél év alatt 45 e kilométert töltöttünk együtt. Reményeim szerint az új gazdája is annyit fog törődni vele, amennyit én törődtem.
Két Walker dobot hozott a futár, egy hátsót és egy középsőt, meg egy pár Bosch AeroTwint. Már csak egy kis idő kéne, hogy fel is tudjam tetetni a dobokat.
Az ablaktörlőket felraktam, még eső is esik a tiszteletére. Furcsa dolog, hogy törlés után jobban kilátok, mint előtte. Szokatlan, de egyáltalán nem rossz. :)
Tegnap nagy utazások és idegeskedések árán sikerült eljutnom Érdre, egy alfa bontóba, ahol sikerült szert tennem egy ép katalizátorra. Sokáig kerestem ezt a fajtát, elkell mondanom nagyon ritka :( Volt benne még egy kontroll szonda is, aminek külön megörültem, mivel nálam az is kukás.
Egyenlőre még nem építem be, szükség van még pár alkotóelemre, hogy ne keljen 2x bepiszkolnom magam (remélhetőleg)
Egy kisebb időre sikerült összefutni Hozé-val és II knoXXX-al :)



Jani barátom Erhardnál járt, és felajánlotta a segítségét így rendeltem pár cuccot a következő szervízhez:
5L Selénia 20K AR
olajszűrő
2L Tutela ZC 75 Synth
Levegő és pooenszűrőm már van.
Az első lengéscsillapítók megérettek egy cserére.
mivel az elejét nagyon magasnak tartottam ezért sport csomagos gólyalábak kerültek a helyükre.


szerelő I. : 25000
szerelő I. 2. kör 6000
gázbiztonsági próba 7600 (4500 + 3100)
műszaki vizsga 16000
okmányiroda 12000
0
517
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Virtuális Romeo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Spider
- 4C
- Alfa reklám
- Adok-veszek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10