Blog
Péntek reggel indulásnál, furcsa hangra lettem figyelmes...Először azt hittem, hogy defekt, de nem...úgy ahogy volt, letört a bal hátsó lengéscsillapító rugó tartó karimája...
Hamár homár, cseréltem mindkét oldalon lengécsillapítót, rugókat, stabilizátor csontok...Azt azért megkell említenem, hogy a gyári csillapítók voltak fent még mindig...Nem is értem, hogy az előző tulaj, mit gondolt...
Mondanom sem kell, hogy mennyire örültem, így hétvége előtt...Lengéscsillapító/db 29000, rugók/db 18000, plusz a stabi 6000. Szerelési költség nem volt, a barátomnak köszönhetően...
Aco barátommal, vasárnap megtörtént a műtét. Azóta jobb, mint újkorában.
Hát eljött a téli papucsok felkerülése, mert nyakunkon a hideg :D Falken Eurowinter 215/55 R16
85.000 km




2011. november 08-án elvégeztettem a téli gumik felszerelését: az autó vásárlásakor "szerzett" Bridgestone és Semperit gumikat kapták vissza a felnik annyi különbséggel, hogy most a Sempik kerültek az első futóműre, a Brigik hátra.
Tekintettel arra, hogy a régi 147-esemről "megmaradtak" az eléggé elkopott gumikkal együtt a lemezfelnik, azok fejében elvégezte Lali a munkálatot, így pénzbe ez most nem került.
Gumiabroncsok:
2 db. Bridgestone Blizzak 225/50 R17 XL (2010-es)
2 db. Semperit Speed-Grip 2. 225/50 R17 XL (2010-es)
Igazából már rég esedékes volt, de sose jutott rá idő. Most megcsináltattam. Az utánfutás és dőlés értékek jók voltak, csak az összetartáson kellett állítani elöl-hátul.
240214 km
Jobb első fényszóró csere (Bosch bontott) 5000Ft+2000 posta
Vagyis csak az üveg mert még tavaly szerelés közben,a zárhídon
térdeltem,megcsúsztam és összeroppant .Azóta összeragasztott
lámpával jártam.(a dátumok nem passzolnak a fotókon mert a gyerek
gépével fotóztam és nincs rajta beállítva)
A 156-os megvételéhez béreltem egy festékrétegmérőt ,és ha már itt volt
megmértem ezt is.




240183 km
Első féktárcsák(brembo)+ fékbetétcsere(etf) 15000+4700 Ft
Már aktuális volt egy ideje a fékjavítás.
A tárcsában 90 000 a betétben 42000 km volt.




237850 km
Műszerfal izzók + olajgomba csere. 600 +895 Ft
Sokat mentünk a nyáron .Leginkább hosszú utakat az országon belül.
Siófok,Eger ,Aggtelek,Tiszafüred...Semmi gond nem volt a majd 8Ezer km alatt.
Most vettem észre hogy nem ég az olajnyomás lámpa amikor ráteszem a gyújtást.
Kicseréltem az összes műszerfali izzót de nem ott volt a baj.A motoron lévő olajgomba romlott el.








Fizika törvényei alól ez a remekmű sem kivétel. Eljött egy szervíz ideje.
Cserélnivalók:
-Első stabilizátor szilentek
-Első stabilizátor pálcák
-Szelepfedél tömítés
-Gégecső
Eddig ennyi



Megjártuk, a műszaki vizsgát. Gond nélkül ment minden, majd hátsó lengéscsillapítót kell cserélnem.
Ja meg még hátra van az okmányiroda, mert anno elírták a forgalmiban a környezetvédelmi osztályba sorolást (04 helyett 00!), azt át kell iratnom. Imádom ha más trehánysága miatt nekem kell szívni...
QH termosztát került a szerkezetbe :)
km: 166200
1
782
Fórum
Friss topicok
- Ti kire dudáltok? (autó...
- Spider
- Filmek
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Junior
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Adok-veszek
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10