Blog
No,ma sikerült a két napja felhelyezett téli gumimat zsírra vágni :((
Az történt,hogy tolattam be az utánfutóval az udvarba és miközben azt figyeltem mi történik hátul,ezalatt az a jobb elő kerék rágördült az alattomosan várakozó szögvasra, amely a kaput hivatott megtámasztani és most felhasítani a gumit :((
Egyelőre úgy oldottuk meg a dolgot,hogy túrtunk egy másikat a gumisnál,ami egy szezont kibír.
Félig-meddig sikerült ma megoldani azt a problémát,hogy nincs fűtés.
Már van.
Csak a a baj,hogy mindig van,most meg nem lehet levenni.
No nem baj,majd tavasszal megoldjuk :))
Hát megint eljött a napja,hogy felkerüljön a téli kerék és lőn :))
A mai napon végeztem – a már négy napja tartó – a fékpor, kátrány és a többi makacs szennyeződés, felnikről való eltávolításával, valamit a kiegyensúlyozó lapocskák és ragasztóinak leszedésével, a csavar fejek rozsdamentesítésével. Az ok egyszerű. Gumicsere. Voksomat egy peremvédő nélküli, :( Continental ContiWinter Contact TS830 205/55-16 91H típusú köpenyre tettem megannyi teszt búvás és vívódás után. Válaszottam vetélytársai, a Goodyear UGP8 és a Michelin Alpin A4 voltak.
Az érv, a gumik kiegyensúlyozott teljesítménye, és az emlékeimben még élesen élő Premium Contact 2 példás tapadása, és nem utolsó sorban a köpenyek ára volt.
Amit vált: az a Pirelli Sottozero, melyek eladósoba kerültek. (Adok-veszek)

A mai napon a belső tér gyors áttisztítása következett. Az autóval a kereskedő fát! hordott a kandallójához! GRRR!!!
Továbbá folytattam az ismerkedést az autóval!

Miután hazaértem, első utam a mosóba vezetett, ahol is szomorúan tapasztaltam, hogy az autóm felülete - a régihez képest - csaknem megduplázódott.
Színe fekete, nem fehér. Ezt az autót 300 Ft-ból már nem lehet lemosni. :(

Reggel ellátogattam egy Alfa Romeo márkaszervizbe. Hú Pityu mennyi tesóval, nagybácsival, dédnagyapával találkozott!!!! A szervizt a tulajdonos 1964-ben nyitotta ki, de már 1959 óta csavarozza az Alfákat, s ma is Ő a lelke a cégnek. Nagyon kedves volt, csak kicsit lassú...
A motordiagnosztika nem talált hibát, viszont valószínű a legtömegmérőm van elromolva. Holnap beszerelésre kerül az új, ha az volt a hiba, kifizethetem.



2011.12.12-én, 9:30-kor megtörtént a gépjármű átiratása. Már nem WI-TR-175 a rendszámom.
A rendszámot még melegen kaptam a kezembe, kb. 1 perc alatt készült el a kívánság-rendszám. XX-IV-532
Gondolva Luciferre.
Néhány hónapra meg kellett válnom a nyári 19-es grafit felniktől és felkerültek a téli kerekek. Gyári 17-es felnik 225/50 R17-es Pirelli gumikkal. Ez is szép, da azért a nyári lesz az igazi. :-) Némi ablakmosó folyadék is utántöltésre került Misi jóvoltából. :-) köszönet érte :-) Futómű ellenőrzés és állítás sem maradt el (szerencsére, mert a gyári beállítás nem igazán volt jó). Ahogy nézem a képeket jövőre már szinte biztos, hogy a téli felni is grafit színű lesz! :-)








1
673
Fórum
Friss topicok
- Hevesi huszárok
- Alfa reklám
- Adok-veszek
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10