Blog
Ma beszereltünk egy másik abalktörlő mechanikát motorral + a hátsó ajtókba kerültek beépítésre magas-hangsugárzók.
Az autó leállt. Hosszas hibakeresés után kiderült, hogy az ECU ment tönkre(kondenzátor hiba). Ki lett cserélve egy írt bontottra, azóta kicsit jobban megy :)
+ új vezérműszíj a megbontás miatt. 168500 km
6 év, és 65ezer km er után, műszaki előtt, ismét féktárcsa-betét csere hátul, illetve új kézifék kötelet is kapott az Alfa.
Kivitelező: Zéé csapata.
Felhasznált anyagok:
Cofle kötél
Trw feéktárcsák
Textar betét


B oszloptól hátra rakattam fel az ablakokra skyfol shark nt sorozatból, és a napellenző vonalában
A munkát gyorsan és precízen a http://www.bestfolia.hu/
végezte el.


Beszereztem egy pár fehér oldalvillogót és befóliáztam húzott alumínium hatású fóliával a külső tükörborításaim. A képek nem igazán adják vissza a szál húzott fémhatást, de élőben elégedett vagyok vele, főleg annak tudatában , hogy jelenleg nem kapható króm tükörborítás 147-re. Ha megunom leszedem , vagy átfóliázom. Felbuzdulva bevontam a b oszlop előtti ajtókeret részt 3D karbonmintás fóliával.


A klímám gyakorlatilag üres volt, reménykedtem ,hogy ne legyen más baja. Kapott nyomáspróbát ,festést, és egy kis tömítést kellett cserélni plusz tölteni. Hála nem volt más baja és a szakszerű normális szerelőnek akihez immár harmadik autómat vittem. Ritka korrekt szerelő :http://www.autoklimas.hu/
Tímár Zoltán személyében.
Tavaszt várva megvizsgáltattam a nyári kerekeket. A két balost csak újra kellett centírozni, viszont a jobbosokat görgőzni is kellett, még nem raktam fel őket, még várják a jobb időt...
Mai napon kötelező kötés, eredetvizsga és átírásra megbízás kiadva. A munka miatt az átírás már nem fér bele az időbe. A mai napba még belefért egy porszívózás.


A szélfogó háló egyik csavarjának a menete megvolt szakadva, a Faborynál kaptam, fekete színben.
Végre túlestünk a vásárlás utáni kötelező nagyszervízen. Olaj (Selenia WR 5W40), olajszűrő (UFI), légszűrő (Filtron), pollenszűrő (Valeo, aktív szenes), vezérlés és vízpumpa (SKF) csere. Hosszbordásszíjat is vettem, de végül nem cseréltük, mert elég jó állapotban volt a régi is. Egy emlékezetes pontja volt a szervíznek, mégpedig amikor a szerelőaknában állva lebontottam a légszűrőt rejtő doboz alját, és folyt kifelé a víz. Hát a mellékelt képen található látvány fogadott, csodálom, hogy még kapott egyáltalán levegőt a szentem. Az EGR szelep még dugózásra került, majd a "motoroptimalizálással" együtt ki is lesz írva, addig nézegetem a "Have engine checked" lámpácskát. Következő lépésben még a "swirl" szelepeket kell kiiktatnunk, mert a tengelyek tömítése elszállt, valószínűleg el is vannak kormolódva rendesen, elég nehezen működnek, így jobb lesz nélkülük. :)

