Blog
Másfél év hezitálás után végre megvan a fehér OZ felni! Vettem rá új gumikat is. Mivel az öntvényeket egyetlen cég importálja (Y2000), meg elég jó árat is adtak, gondoltam nem szórakozok, majd ők jól felrakják a gépre.
Nem is volt semmi gond az első autópálya menetig. 120 felett aztán elkezdett rázkódni a gép. De annyira, hogy azt hittem leesek az útról. Újabb gumis (Rábaközi, Fehérváron), és kiderült, hogy jéééé....össze vissza el van súlyozva az összes kerekem.
Most akkor valahol veszel egy felnit, mert ott olcsó, aztán veszel rá gumit máshol, mert az ott olcsó, aztán elviszed az egészet egy harmadik helyre, mert ott meg képesek rendesen összerakni?
Remélem a szelepek nem esnek ki a helyükről...

Kettőt gyorsultam is, több alkalommal nem volt kedvem majd' egy órát állni a sorban.
Először egy AT váltós 164 V6 volt a társam, ott sikerült nyernem, de aztán a hondás haveromtól (1.6 VTEC) már kikaptam.
Kár hogy tipoatti és Huszi barátaimmal nem volt már alkalmam futni egyet.
Jó kis buli volt, csak sajnos le kellett lépnem 3 körül ...




Eljött az a nap is, amikor a rizsrakétás autóstársainkkal együtt egy szép napot tölthettünk ! :)
Én nagyopn jól éreztem magam, csak sajnáltam, hogy sokkal kevesebben voltunk alfások. De remélem lesz még alkalmunk közös rendezvényen részt venni és javul ez az arány!




Itt ejtek szót azokról a kedves emberekről, aklikkel együtt tölhettem az időt ! Huszi, Tipoatti, Grando & Kriszta, később pedig Bea hallgathatta elméletlen hozzászólásaim. Köszönöm nekik ezt a felejthetetlen napot ! :)))
Együtt készült egy fotó hármunkról, a "mode O' shock" -ról (DEPECHE MODE fanok vunk!).




Volt egy korombeli Montreal a helyszínen, Ferrari F430, és it volt az egyik tagunk gyönyörű sárga Lancia Integrale EVO II-je is, valamint egy Lamborghini Espada is.
A Carwellness-esek pedig bemutatót tartottak, hogy húzzák ki a körömnyi horpadást 8 ezerért (per db!)




És akkor elérkezett az idő, amire oly' sokan vártunk ! Az új esztergomi tali, ami most már 2 parkolóhelyen is zajlott (sajnos a rendben érkezők kerültek az alsó szintre)
Egyébként a hangulat csodálatos volt, én különösen jól éreztem magam, mert jó fej emberek társaságában gyorsan telt az idő (még annak ellenére is, hogy a nagy melegtől iszonyúan fájt a fejem)




Az előző tulaj hanyagsága miatt kapott egy motorgenerált 150873 km óra állásnál, mert kb. 500km alatt megevett a drága 1 liter olajat! A nagy műtétet Schulek Béla végezte Pusztaszabolcson, az Alfa szerelők námbörvanja! :-)) Nagyon jó lett! Egyetlen tömítésnél sem szivárog az olaj és még erő is van a mociban! :-)
Cserélve lettek:
- hüvelyek
- gyűrűk
- hajtókar csapágyak
- főtengely szimeringek
- hengerfejtömítés
- meg a többi...
Az első 500-600 kilométerre valami óccsó Agip olajat rakott bele, de utána ez az olaj leenged és fincsi Selenia ment a helyére! :-)
Aztán ha már a Bélánál volt a drága, akkor ki lett cserélve az önindító is, mert indítózáskor nagyon kerregő hangja volt! Meg ki lett még cserélve a Lambda-szonda is.

2007. ápr.: Fékállítás elől.
Karburátor tisztítás, beállítás.