Blog
124 450 km. Ismét töltöttem utána motorolajat, kb. fél litert. A két literes dobozzal elvileg kihúzhatom olajcseréig.
124 450 km Végre kicseréltem a gyertyákat. Elég kopottak voltak, de szép színűek és egyformák. A menettulajdonságokban nem érzek különbséget.
kb. 123 000 km Xenont szereltem a tompítottba, a lámpákat kipucoltam.
kb. 122 000 km Felszereltem a téli kerekeket. Acélfelnin jó állapotú gumik.
kb. 119 000 km Beleöntöttem a motorba a cserekor kimaradt olajat. Lecseréltem a szervóolajat. Kicseréltem a szelepdekni tömítést.
Kicsit lemaradtam magamtól. Nyár vége felé hűtőt cseréltem, az eredeti szivárogni kezdett. Bontóban vettem valamilyen TD Lanciáét, 10000-ért. Csere közben rájöttem, hogy hiába próbáltam a régit átmosni, a két hűtő közt vastagon állt a kosz. A fagyállót kicseréltem. Kicseréltem az ültetőrugókat használt gyárira. Azon kívül, hogy rosszabbul néz ki, esetleg nagyon jó úton, nagyon gyors tempónál lenne rosszabb. Annál a terhelésnél, és azokon az utakon, ahol mi használjuk, sokkal rosszabb volt az ültetőkkel.
Jó pár hónapot vártam rá, de ma meglett végre az új rendszám. Most már "igazi" 147-esként hasítja a levegőt a drága :))
Előre a motorrendszámot pedig már gyártják.

Ezen a zimankós sötét reggelen Miskolcra indultunk reggel 5 órakor.Mivel nem volt kedvem átaraszolni Pesten,így Párkánynak vettük az irányt.Két nappal Schengen előtt lezárt sorompó fogadott Szalkán,így negyed órát várni kellett a bebocsátásra.Csúnya,ködfoltos idő volt és a váci elkerülőn hosszú sor és egy csomó kátyú fogadott.Nem keveset káromkodtam emiatt.Mindenhol 90-es tábla volt,a gödröket a sötétben elég nehéz volt észrevenni.Nagy öröm volt már végre kijutni az M3-ra,ahol kényelmes 140-150-es tempót vettünk fel,amit egy csomószor vissza kellett venni a kamionok miatt,akik állandóan előzgették a haverjukat 3 km/órás sebességkülönbséggel,így percekig tartott az előzés művelete.Azért hamar odaértünk Miskolcra,kb 1 és negyed óra autópályázás volt.Visszafelé Pesten át mentünk,így lett a vége 555 km.Fogyasztás 8,6 lityi.Este még egyszer voltam Pesten de az már nem volt élvezetes,30 perc alatt értem át az Árpád hídon.Összesen 652 km-t tekertem le ma.Ennyit még sose vezettem egy nap alatt.
Kihunyt a jobb szeme a gépnek,úgyhogy új izzót kapott de mivel valami kotyogott benne,ezért szét lett kapva atomjaira a világítótest és pucolás után újra összerakva.Viszont még be kell állítani a fényszórót,mert bénán világít.
Kicserélésre kerültek az ablaktörlő lapátok is.A régi nem rá való volt,túllógott.
Megkaptam a rendelt ezüst színű kötelező kiegészítő matricákat, és természetesen a hideg ellenére fel is tettem őket a gépre, igaz egyenlőre kettő lemaradt, mert azzal nem bírtam, nem akar lejönni rendesen a papírról, de majd később újra próbálkozom, de a lényeg már így is fennt van, az indexek felett az új amorés kígyó, egy ugyanolyan a jobb hátsó lámpa alatt, és természetesen a cuore sportivo a küszöb spoilerekre. Élőben nagyon jó az ezüst színben, talán a fotókon nem látszik annyira, de nekem jobban tetszik, mintha fekete lenne, az túl feltűnő, kontrasztos lenne.


