Blog
Eddig tartott a türelmem, az apró próbálkozásokkal, visszanyerni autóm eredeti erejét. Mivel a teljesítmény hiányát nem sikerült orvosolni, éz az egyéb apróbb problémák is felgyülemlettek, tegnap végleg betelt a pohár... Elkeztük barátnőmmel, és egy barátommal bontani a kocsit... :D
De ne tessék megijedni, nem negatív szándékkal. Csupán felújítás céljából. Hát a többiről beszéljenek a képek.




Kábé 2005 nyarán volt a benzincsűrő cserélve. Akkor egy sima átlátszó műanyag párszáz forintos szűrő lett a benzinpumpa elé rakva. Most egy kicsit komolyabb aluminium házas szűrő került a helyére. A VW és Audikon is ilyen van, a tank mellé bilincselve. Várható élettartam 150000km...
Hosszas vívódás után a férjem úgy döntött,hogy "megválik" második számú szerelmétől és megkaptam tőle Hófehérkét. :-)))
Ez már unalmasan hosszúra nyúlik...és a lehető legundorítóbb meló. Csúnyán megvisel.:)
És még mindig tart, holnap még egy fél nap rá fog menni, hogy megnyugtassam magam: alvázvédelem minden apró szegmensét is maradéktalanul sikerült eltávolítani, így nem érhet később meglepetés...




Ez nem volt egyszerű, ráment másfél hétvége, de kész. Minden lemezig tisztítva, készen a homokfújásra.




A jobb első sárvédő elég gáz volt már egy ideje, vettem Yoyotól egy bontott sárvédőt és az alá való kerékjárati ívet is.
2007. 07. 09.- e
Megkapta az új papucsokat + gumikat(Uniroyal Rainsport) + króm szelep(lopásgátlós szelepsapi) + a fő kellék az alfás kupakok a felni közepén!
2008. 01. 27. Elkészül az autóm nagyszervize:):):)!!!
Csere: fék(TUTELA), szervo(TUTELA), motorolaj(SELENIA), olajszűrő, levegőszűrő, levegőmennyiségmérő, NGK gyertyák, gyári vezérműszíj szett, vízpumpa, generátort hajtó ékszíj, gyári szelepfedéltőmítés, első féktárcsák(FERRODO) + betét(FERRODO), hátsó fékbetét(FERRODO)!!!! Azt hiszem ennyi!

2008.01.25-én új vas került hozzám. Egy 145 JTD személyében. Az autó tesztelés alatt. További infók késöbb...