Blog
Ma annyira szép nap volt,hogy nem tudtam ellenállni magamnak,úgyhogy felkerekedtünk a barátnőmmel,hogy felkeressük a festői Selmecbánya városát.Szépen lemostam az autót és nekivágtunk.A selmeci hegységben persze elkapott egy zivatar,úgyhogy a múlté lett a csillogó Alfa.Viszont akkor is megérte megnézni ezt a gyönyörű várost.Este sör és pizza társaságában felidéztük a látottakat.




2007.05.23-án hoztam el. Máig óráim teltek el a következőkben: gyönyörködés és értelmes nyelvű kézikönyv keresése. Sajna kézikönyv tekintetben eléggé elkeseredtem. Nem tudjátok a km nullázó mellett a "hangerőszabályzó" jelű gomb mit tud? ahh.. Alig várom, hogy a nővérem elé kimennyek vele az állomásra :) még nem tudja...
Még a barátnőmet sem szállítgattam vele keresztül kassul, mert mind2en csúnyán lebetegedtünk.. :(
2007.04.08-án meglepett az autó, mert egy kuplungolásnál egyszer csak hallottam egy reccsenést, majd a következő benyomás után bent is maradt a pedál. Szerencsére 1-ből 2-be húzásnál történt ez 20 km/h körül. És volt olyan mázlim, hogy pont mielőtt hazaérkeztem volna és így szépen be tudtam csorogni.
A diagnózis: a pedált az alsó kuplungmunkahengerrel egy amolyan gömbcsuklóhoz hasonéó izé tartja össze. Ebben a gumi kikopott és így szét tudott csúszni a "kötés" Nem tudom, hogy más autókban is így van-e megoldva a dolog, de ez egy nagyon hülye konstrukció. Na mindegy. Kihívtam az autóklubot (mikre nem jó, ha az ember MAK tag :) ). A szerelő meg tudta ideiglenesen csinálni, amivel már eljutottam a szerelőig. És mivel úgyis olajat is kellett cserélni azt is megejtettük. 40e lett a mulatság olaj- levegő és pollenszűrővel együtt. Az olajat én vittem. Természetesen Selenia WRD került bele :)
Ez úton is szeretném megköszönni mindenkinek ezt a sok jókívánságot! Nagyon jól esik hogy nem is ismertek és ilyen barátságosan viszonyultok hozzám. Bár ez értehető hiszen ALFA fan-ok vagyunk. De akkor is baromi jó egy ilyen csapatba tartozni és köszi a sok lehetőséget amit nyújtani tudtok meg a sok segítséget amit felajánlotok. Szerintem ki is fogok használni ezek közül jó sokat de remélem sok dolog lesz amiben segíthetek én is. Megpóbálok maximális tagja lenni ennek a csapatnak el fogok járni talikra hogy mindenkit és mindenki verdáját megismerjem... Alig várom már. Szóval mégegyszer köszi! És csak így tovább!!!
Tök jó... egy másik nagyra tartott helyi service szerint:
-Áááá, még sokáig jók a fékeid....
Másik helyen:
-Hát első tárcsák kivállasodva,pofák elkopva, 1/3 résznyi vastagságúak....
Még jó hogy van cash még... Megvéve 22k (két tárcsa+fékpofák)
2007.05.17
A helyi oroszlános service ingyen vizsgálatát kihasználva az alábbi hibák kerültek elő:
-hátsó lengéscsillapítók kuka
-bal első alsó trapézkar kuka
-hátsó lengőkar csapágy lötyög
Árajánlat kérés.....egyik helyen 80k (50k anyag:)))+ 30k munkadíj) Na mondom jólvan....Pavi cartárs segítségével megvettem 29k érta cuccokat....Már csak szerelőt keresek....
2007.05. Kicseréltük a turbót a gyárira(THX ARQ4),vízpumpa,direkt szűrő csere. Ismét Bélussal,ami nem ment abban szabad kezet adtam Kerepesi Janinak.
Februárban meghalt a turbóm ezt gyorsan kicseréltük egy levegős Kappa túróra. Köszi Bélus155 (FOGI TUNING)!!! Március utolsó hetében ismét ellátogattam kasztnis barátomhoz,aki a tali előtti este lett kész.



