Blog

>> Tuning és extraHalesz // Alfa 145 1,6 TS // 2007-05-14

Az első lököst is átalakíttattam: eltűnt a rendszámtábla bemélyedése, így sokkal pofásabb lett az autó eleje. + matricarendszám. Akkor még hivatalosan lehetett ilyen kicsit csináltatni.

>> Tuning és extraHalesz // Alfa 145 1,6 TS // 2007-05-14

Később nem bírtam ki és 17-es re váltottam... :) A szép gyári 15-ös felnik pedig télen szépítik az autót, mert az acélfelni+dísztárcsa kombináció nem áll jól neki! :)

Sajna a figyelmetlen autóstársak miatt mindkét ajtómon horpadások voltak, ami annyira zavart, hogy újrafényeztettem őket. Ez lehetőséget teremtett egy kis átalakításra is, eltűntettem a zárakat.

>> Tuning és extraHalesz // Alfa 145 1,6 TS // 2007-05-14

Sajnos, amikor vettem, már az összes QV-t elkapkodták, így be kellett érnem az 1,6-os motorral. Mentális lóerők azért vannak: felkerültek a QV-lóherék a küszöbre, ha már ott volt a hely nekik :)

Persze én sem bírtam sokáig, és elkezdtem csinosítgatni: például a három év alatt kétfajta sportkipufogó volt rajta - a híres duplasugárhajtómű azóta már Teddy autóját díszíti :)

Kapott fóliát és 16-os felniket is a nyári szezonra.

>> Tuning és extraalfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS) // Alfa 164 2.0I TS // 2007-05-14

felraktam egy egyszerü fémhálot a pajzs mögé,lefestve zöldre.

 
>> EgyébHalesz // Alfa 145 1,6 TS // 2001-01-30

Az autót 0 km-rel vásároltam 2001 januárjában, amikor a 147-es megjelenésekor kifutó modellként elkezdték kiszórni a raktáron maradt 145-ösöket. Kb. 800 ezer forinttal adták olcsóbban, mindenféle földi jóval felszerelve :) Csak a napfénytető hiányzik/hiányzott belőle, de az nagyon... :)

Az autót az Autóház Boldizsárnál vettem, 3.495.000 forintos áron.

megtörténtek a féltengelycserék végre.képet késöbb mellékelek,amint ki igazodok ebben az utvesztöben.

 
>> Tuning és extraystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2004-04-01

Az autót Lancia szőnyegekkel vettem, amik eléggé megvoltak már tépázva. Mindenképpen kellett másik. 2004 tavaszán DCS-nél vettem a garnitúrát. Nagyon tetszik azóta is, elégedett vagyok vele.

>> Tuning és extraystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2004-03-01

2004 tavaszán kezdődött a "tuning". Na, akkor lássuk, miből élünk. A kocsit egy Blaupunkt cd-s rádióval vettem, na az marha szar volt. Ha meglátott egy kavicsot, már ugrált a lemez benne. Beszereztem egy Kenwood mp3-as fejegységet. Korábbról már volt egy erőlködő (XS), meg egy három utas hangszóró (Magnat). Vettem hozzá még egy SAL ládát, meg még egy két utas Magnat szettet. Ez így be is lett építve. Elégedett voltam, szépen szólt. Nem volt kimagasló, de nekem tetszett.

>> Tuning és extraSKrisz // Alfa Spider / GTV V6 TB Rosso // 2007-05-14

2007 - 03 - 30 Elkészült... Végre teljes a Zender GTV! Az utolsó hiányzó elem is felkerült az autóra! :) Megvan a sárvédő is. Az összkép? Számomra felülmúlhatatlan. Biztos van szebb autó, jobb autó, gyorsabb autó, drágább autó, de ilyen nincs még egy! A mattpiroska van volt lesz! :)))

 
>> Tuning és extraSKrisz // Alfa Spider / GTV V6 TB Rosso // 2007-05-14

2006 - 08 Meg nem tudom mondani mennyi keresgélés után sikerült összeszedni az összes olyan MOMO kiegészítőt, amit fontosnak és szépnek találtam ahhoz, hogy a GTV-be beépítésre kerülhessen. Az összes cucc a következő: - Váltógomb, kézifékkar (korábban is megvolt) Váltószoknya, Kézifékzsák (ajándék Szanrától) és a nagynehezen sikerült öszeshozni MOMO Millenium EVO kormányt! :))