Blog
Elöl lecseréltem a rendszámtábla tartó keretet, sajna csak egy volt belőle, így a hátsó az maradt, meg eltávolítottam a kereskedés reklámmatricáját a csomagtér ajtóról, annyira belejöttem, hogy a többi feliratot is leszedtem... A szárny alól levettem a gumi csíkot, hogy szabadon tudjon alatta áramlani a levegő, és ha már le kellett bontani a gázteleszkópokat így ezeknek bezsíroztam a gombjait. A turbó csövet akartam még betekerni, hogy védjem az esetleges eldurranástól helyette a pillangó szelepet takarítottam ki, a szívó torokra sajna nem maradt időm...








Ma folytattam a tükör készítését. Persze a csiszolás nem az a fajta dolog, hogy legitteled, lecsiszolod, oszt jó. Háromszor kellett legittelni, úgy lett elfogadható. A durva csiszolás után lettek a finom részletek kialakítva, majd a szórógitt következett. Természetesen előtte zsírtalanítottunk. Holnapra megszárad, majd jöhet rá az alapozó végre. Az 1. képen próbáltam másképp csiszolni. Konkrétan fejre van állítva az ajtó. A 2. képen van az a bizonyos finom részlet a tükörház alsó oldalán. Szándékosan hagytam meg ezt a részt, nem lett bedolgozva. A 3-4 képen a felvitt szórógitt utáni állapot.




Időszerű lett friss olajjal megitatni a motort hogy jó erőben maradjon.:-))No ez ma meg is történt Selenia 20K-val.Át lett nézve a hosszbordás szíj ami meglepő módon (legalább is számomra) még teljesen jó állapotban van így 3 évesen is.:-))Csak a feszítő görgő gondolta úgy hogy ő már nem tud 100 százalékot nyújtani így nem érezte méltónak a további szerepvállalást eme remek szerkezetben.Nyugdíjazva, a lehetősség átadva a fiatal generációnak.Természetesen levegőszűrő és olajszűrő is kicserélve.Pillangószelep is lecsekkolva kicsit kitakarítva.Természetesen Grazie Hari maestrónak!:-))Az új szélvédő is tesztelésre került és nem ázik be.:-))
Nagytakarítás, gumicserével egybekötve, lemosva a tél mocskát az autó összes szegletéből:-)
Megjött a tavasz, így az autó is kapott egy kellemes wax réteget ismételten. Meglátjuk, meddig tart a hatás.


A jó időt kihasználva kicseréltem a váltololajat és kis extraként a motorvédő burkolatot is átfestettem mert ütött-kopott volt.
Ja és az utastertet is alaposan kitakarítottam.


Javul az idő, ezért felkerültek a nyári Good Year papucsok.
A ménes vett egy alapos fürdőt, kapott egy alapos belső takarítást.
S kicseréltem a levegő és a pollenszűrőket.



Nos jelentős késéssel de végre újra itthon van az autó.Sajnos amit a csövezésen kívül kértem 2 folt lakatolása az kimaradt...hiába no, 3 hónap kevés idő...Mindegy ezt majd a következő lépésben orvosolják máshol.Ami a csövezést illeti, azt nem érheti szó, homológ WRC cső, szép varratokkal, és ahogy arról szó volt szépen minden dokumentálva és a sorszámozva.A kis plakett a sorszámmal kicsit meglepett, mert a bár a sorszám kell, de a kis alfa embléma gravírozva jól mutat.
A lényeg, hogy sajnos vagy nem az a bizonyos gyógyszer elgurult és már nem nem hiszem,hogy megtalálom, ezért jövő héten kikerül a motor, és a nehéz gyári alvázvédelmet egy versenyautóknál használatos speciális festékkel vagy mivel cserél helyet na meg a doboz is további erősítéseket kap.
A cső ára 155e Ft volt tavalyi áron plusz 80e a trailerezés.
Update. 2011.03.15-én Hadadával kivettük a motort, és lekileg készülök a nagy vakarásra.








0
658
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Adok-veszek
- Giulia
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth