Blog
Miután a Horvátországi út előtt nem vittem el futóműbeálltásra (cserélve volt két a két lcsill, amiből az egyik görbe volt), így dobhatom ki a tavasszal újonnan vásárolt nyári gumijaimat. :( Mindegyiknek slickre kopott az egyik széle.
Eztán hamár futómű álítás, ki lett cserélve előtte a két gömbfej is, erről is le van a gond. :)
Érdekes módon a színe nem változott az olajnak, csak több lett... :(( Asszem ezt is magamnak kell megcsinálni, tököm tele a szerelőkkel!
Nemtom, lehet, h még a gyári vízpumpa volt benne, de egyrészt műa rotoros volt, másrészt 4db lapát volt rajta (nem volt letörve, hanem gyárilag ennyi van rajta), harmadrészt a műa rotor a tövében szépen be volt repedezve tengelyirányban.
Ráfért. :)
Vszínű kiderült a hiba oka.Ma beszéltem több (pártatlan)szakival.Elképzelhető hogy a m.vezérlő javításakor rossz programot írtak az agyra,ezért beállt 1 bizonyos vészprogramra.Folytatás 1.5 hét múlva,amikor viszem Pestre a vasat h megvizsgálják.Lehet h elég lesz 1 új progit írni rá.Nem bánnám ha egyszer végre szerencsém lenne...Ja,persze nem akarják elismerni a hibájukat akik végül is előidézték ezt az egészet.
Ismét kipucoltam az alapjárai motort, hátha segít a si fuldokláson, de sajna nem. :(
2
490
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Tonale
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Spider
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas