Fórum >> Típusok >> Giulia

attila_l2025-04-25 09:34:48 // 39003
Nem találom a cikkben, hogy melyik biztosító van a termék mögött.
A cristo-n én is gondolkoztam. Egy ismerőst találtam, akinél volt kifizetés és terhelt volt a történet, másrészt nem sokkal lett volna olcsóbb, mint a mostani casco-m, így elengedtem.
Shadin2025-04-25 09:18:09 // 39002
Én C10-zel 123-at fizetek egy évre a Giulia-ra az Uniqa-nál, az sok(k)?
RomeoOne2025-04-25 08:30:28 // 39001
Kértem tőlük kapcsolatfelvételt, kíváncsi vagyok.

Cristo-n én is gondolkoztam, de annak sajnos vége...
SD2025-04-25 06:07:53 // 39000
Itt azt érdemes tisztázni hogy ez a biztosító résztvesz-e a bonus/malus fokozatok rendszerében. Nekem a Tesla a cristo-nál van biztosítva mert a magyar biztosítók olyan árakat adtak ami nem reális. Ennek előnye hogy km alapú, hátránya hogy nem válik kedvezményesebbé az idő előrehaladtával.

Igaz a Giulia Cascoja sem lett kedvezményesebb hiába C6.. annyit tudtam elérni hogy legalább ne dráguljon ezt meg a cristo is tudja:D

Az ördög a részletekben lakozik a Cristo pl. arra adja a legnagyobb kedvezményt ha átadod nekik a jogot hogy ők döntsék el melyik partnerüknél állítják helyre az autódat.

Ez a Giuliánál azért elég kérdéses, ha mégis történne valami és nem tk akkor hol kalapálnák ki...
RomeoOne2025-04-24 20:44:58 // 38999
Csak Alfára és Fiatra köthető casco, erről hallott már valaki?
quash2025-04-24 20:37:55 // 38998
https://megosztasom.hu/s/HA8sFwqn63iXwNS
https://megosztasom.hu/s/4QBg5BWP8a8qaBz

de amúgy Alfától letölthető, fentiek is onnan vannak.
SD2025-04-24 20:36:03 // 38997
ezek le is tölthetők digitálisan, maga a szervízkönyv nyilván nem, de a használati utasítás az benne van a mobil app-ban is ha jól tudom
szana82025-04-24 20:01:43 // 38996
Sziasztok, félve kérdezem meg, de hátha valaki tud segíteni. Egy 2019-es Giulia-hoz keresnék magyar nyelvű dokumentumokat amiket adtak az autóhoz. Kezelési könyv, stb, nyílván szerviz könyv nem szükséges. Tud valaki segíteni benne? Szalont kérdeztem, de nem nagyon tudnak adni. Köszönöm
Shadin2025-04-24 18:32:59 // 38995
Sajnálom h így jártál, remélem összeszedik az egész pakkot ezek a jóemberek.
Shadin2025-04-24 18:32:21 // 38994
Nekem a könnyebbik része volt egy dobozban, tárcsák nem jöttek.
Viszont a tárcsák nem először jöttek autodoc-ról és mindig két stámon két csomag jött, de mindig egyszerre hozta ki a DPD
SD2025-04-24 16:26:15 // 38993
vagy a hülye eu előírások, amcsiban a robotbutu bepakolja a hajóba a 80kg-os tömböt simán, de EU-ban már volt termék amit azért kellett újra terveznünk mert a rendőr nem emelhet 20kg-nál többet:D kezd összeállni:P
SD2025-04-24 16:24:21 // 38992
igen itt van az egész probléma, mert megsérül a csomag, beragasztják, ok, megnézem megjött minden, ha nem reklamálok kész nincs gond..

de az abay-en elkezdték hegesztgetni a rendszert útközben.. igaz ápr 4-22 utazott a csomi, szóval sok mindenen mehetett keresztül..

kicsi remény hogy a magyar GLS-nél mozgásbalendültek a fogaskerek mert leírtam nekik mi is történt, és most úgy néz ki hétfőn az összes mostanra 4db. csomag meg fog érkezni...

még azt is el tudom képzelni hogy a vámon szedték szét, mert darabja vagy 20kg..

de még azért lássuk mi lesz benne..
Shadin2025-04-24 08:52:40 // 38991
eBay traccking-en csak egy követő szám volt?
Nagyon nem szoktak külön csomagolt cuccot egy számon küldeni, nekem mindig annyi követő volt ahány csomag.
SD2025-04-23 23:40:13 // 38990
Jelen állapot szerint az a helyzet hogy az ebay a felnyitott, sérült és hiányos csomag kézbesítése és visszautasítása után mondta hogy ja 4 darabban érkezik, de mondjuk ha ezt mondja rögtön akkor talán nem küldöm vissza.. hanem megvárom a többit.

Nekem úgy tűnik vagy szétlopták a csomagot vagy maga rendszer nem tudta kezelni az egy számom feladott 4 db. csomagot. Hmm

Na most így jelen helyzetben nagyon más megoldás nincs mint visszaküld és refund mivel a GLS állítólag 5 napig tartja, de a következő elem 7 nap mulva érkezik..

Így már képtelenség követni mi van melyikben.. ha átveszem is.. itt a GLS-nek kéne összevárnia a csomagokat de eddig elég flegmák voltak… :/
Shadin2025-04-23 13:17:53 // 38988
:-(
RomeoOne2025-04-23 11:27:26 // 38987
Ajjaj... A John Wick 5 lehet, hogy a te főszerepléseddel fog már forogni? :D
SD2025-04-23 00:08:55 // 38986
kvva GLS.. szétszórta a fékeim valahol európában... "kérlek akasszuk föl" megjött 2db féktárcsa... egy bontott csomagban úgy hogy csak GLS pontokon jött végig...

ez kvv a kellemetlen lesz valakinek..
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-22 11:43:40 // 38985
Igen, kb a hegytetőig az a szakasz az igazán különleges rész autózás szempontból. Amúgy ide a Bihar hegység van viszonylag közel, Nagyvárad, Belényes felé hamar el lehet érni a hegyeket. A Pádis fennsík is arra van, de igazából Belényes után egyből balra meg lehet támadni a hegyet. Kb 2 óra alatt oda lehet érni Debrecenből. Már kinéztem, hogy fel a Jadolina vízeséshez, aztán Jádremetéig fel a hegyre. Ott jobbra még fel a hegyen, és át az 1-es útra, ahonnan vissza lehet jönni Nagyváradra sima jó aszfalton, vagy balra mégegyszer átmászni a hegyen a Pádis fennsík felé. Vagy ugyanez fordítva. Vicces, hogy ezeken az utakon még eddig csak családdal és 146-tal, vagy Giuliettával voltam.
De majd egyszer nekiállok felfedezni ezt a részt, hogy hol vannak jó utak, szép helyek.
RomeoOne2025-04-22 11:02:01 // 38984
A nagylaki határátkelő sztem terheltebb volt ilyen szempontból. Mondjuk, ha én is közelebb laknék a keleti határhoz, akkor kevesebbet agyalnék rajta, de az út 40%-a így a határig eljutás az Alföldön keresztül :D
Meg igazából az a 25 km-es szakasz az igazán érdekes, ami Obarsia és Ranca között van. Az út többi része semmi olyasmit nem tud, mint amit bárhol máshol - jóval közelebb is - találni. Akkor inkább egy jó felvidéki túra :D
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-22 09:19:40 // 38983
Mi korán mentünk, 10 perc alatt átértünk, inkább hazafelé volt gond a határ (45p). Tervben csak a Pádis túra van, és az sem Alfával, de bármi lehet még idén. Nagy élmény volt, biztos megyek még oda.
Kazes☻2025-04-21 23:49:54 // 38982
Szuper! Úgy is van...mindenképpen... enélkül nem élet az élet! :D
RomeoOne2025-04-21 22:34:41 // 38981
Idén tervezel menni? Most, hogy már nem kell 1-1,5 órát szívni a határon, vakargatom a fejem, hogy talán beleférne egy kiruccanás ez éven is.
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-21 17:28:59 // 38980
Ez érdekes, mert a Transzfogaras túrán ketten is megjegyezték, hogy jó hangja van. Gyári rendszerrel :-) Az egyik, akit megelőztem úgy fogalmazott, hogy a kipufogóból hallatszott ahogy megy bele a végtelen mennyiségű benzin. Azóta is kaptam pozitív megjegyzéseket a hangjára, néhány napja is. Nem hangos kipufogó kell, hanem beszélgessél jó hallású emberekkel XDDD

A gumikkal meg úgy vagyok, hogy én már négyévszakoson gondolkozok. Igazából teljesen tökmindegy ezalá a gumi. Max gyorsabb leszel kicsit egy jobb tapadásúval, de az élmény pont ugyanannyi. Most épp 26 fokban még télivel randalírozok, nem sok hátrányát érzem, hogy nincs még fent a nyári garnitúra.
RomeoOne2025-04-21 14:29:55 // 38979
Inkább felesleges dobok :D A "nyitott állás" az egy hátsó dob bypass-t jelent gyakorlatilag. De a középdobot se lenne hülyeség egy X-pipe-ra cserélni. :D
SD2025-04-21 14:15:03 // 38978
Hát ezaz felesleges csövek vannak benne:D
RomeoOne2025-04-21 13:54:52 // 38977
Kipu sztem felesleges a Q-ról, jobban jársz egy 2.0T-hez hangolt jó kipufogórendszerrel.
SD2025-04-21 13:01:31 // 38976
na most a Q motor sosem volt opció, a kipu-n elgondolkoztam:D De a fékből meg megint 3 szettel, a lábtörlőn sem aludhatnék már:D
SD2025-04-21 13:00:25 // 38975
én mindig azt hiszem hogy kultúremberként majd meg lehet ezt oldani, de nem takarodik ki:D
RomeoOne2025-04-21 11:52:33 // 38974
A gödöllői emelkedő, az a kedvencem :D
A belső és középsősáv tömve van, de a kapaszkodósáv üres, mert oda csak a lúzerek mennek ki, ugyebár...

Már előre elkap az izgalom, mikor közeledek felé. Párom meg: "Jajj, ne, ez az az emelkedő?" :DDD
Amint megnyílik a kapaszkodó, kisorolok oda, visszaváltok 4-ig és padló. Úgy húzok el a tömeg mellett jobbról, hogy öröm nézni. A domb tetején meg, ahol már kiritkult a csorda, visszarepülök a belsőbe és irány tovább a tempómban
RomeoOne2025-04-21 11:44:09 // 38973
A Dynamic, de méga Race is adaptálódik a pillanatnyi vezetésedhez. Ha nem nyomkodod nagyon, akkor a Dynamic is papásabban váltogat. Még a Race is elvált 3-3,5 ezernél, ha csak lábujheggyel nyomom a pedált. De ha elkezded taposni, akkor elkezd úgy viselkedni, ahogy kell neki.

mit rakjak rá egyenes csövet?;D

Lehet, hogy nem csak Q féket, de Q kipufogó rendszert is nézned kell a kocsihoz... Meg Q motort :P :DDD
SD2025-04-21 10:54:00 // 38972
Mondjuk az gödöllő könyéki emelkedőn mikor a jólértesült bent felejtette magát a belső sávban, külső kettő üres, épp mentem volna jobbra.. néha a szabálytalan a kockázatmentesebb.. erre nem kiindexel elém a a jóképességű:D Na akkor én vissza a belsőbe:D és gyí:D

Na ekkor ébredt fel asszony félálomból, Vitara lepattanóra, akkor volt visítás:P:P:P

Meg is fogadtam legközelebb meg sem közelítek ilyen trógert.. elmegyek jobbról és ennyi.. Láss csodát arra semmi reakció.. :D:D:D

Amúgy viszonylag normálisan lehetett közlekedni.. Egy-két csakazértis tényleg csak trógernek tudom hívni az olyat aki pontosan tudja hogy semmi helye ott és csakazért is betart.. Legalább lehet trombitálni utána:D Amiből meg semmi nem hallatszik neki, és meg is érdemli :D:D:D
SD2025-04-21 10:38:42 // 38971
Én is újabb tapasztalattal lettem gazdagabb:D 140-160 körül 1900-2200 rpm körül nyomatékból megy a gép én ezt a mai napig nem tudom felfogni:D

A mátrai szerpentinen, torta kézben, család stb. Nagy vadulásra nem volt lehetőség:D
De azért csak megmelegedett a gumi, fékezni sem kellett sokat:D Vagy legalább is nem tettem:)



Kapott az ECO Contact, kövezzetek meg de a határait tiszteletben tartva ezzel a gumival is élmény a gép:D aztán meg ehhez 7,5 lesz a fogyi:D nyomkodva;D de csak azért hogy nehogy már 7,2 legyen:D

De miért vált dinamic-ban 2000 alá? :D

Eltrombitáltam öcsémék mellett a szerpentinen, erre kérdezem, amúgy kintről lehet valamit hallani? Mondta nem nagyon:D na ennyit erről:D mit rakjak rá egyenes csövet?;D

Amikor megmelegszik a teljes rendszer egészen más hangja van:P
A szerpentinen 2000-3000 közt autózva visszahűl:D nem kell hozzá power csak gurulok:D

A
RomeoOne2025-04-19 18:36:32 // 38970
A jó időre való tekintettel meghajtottam kicsit a gépet itt a Tolnai Dombság izgalmasabb szakaszain. A gép továbbra is egy álom. TB alapon kellene támogatni ennek a vezetését, mert gyógyterápiás hatású.

Gyönk után Varsád felé haladva épp egy jobbos kanyart vettem hegyesen, amikor szemben, a külső íven megjelent egy piros Ferrari 250 GT Lusso. (Azt hiszem az volt, nem volt túl sok időm nézegetni :D ) Mondom mi a fene?? Nem semmi. Aztán jöttek sorra az érdekes veteránok, régi Porsche 911 Targa, '67-es Mustang, klasszikus BMW-k és persze volt egy piros Alfa 1750 GT is. Utólag megnéztem, hogy a Millers Oil Classic Kupa 2025-ös évi Húsvéti Trophy-ja futott épp a szakaszon. Kistormáson sokan kint is álltak az út szélén fényképezni. Az egyik csapatnak meg is álltam és nyomtam egy füstölős rajtot.

A kötelező képek:


Meg egy Kazesnak, mert nem szereti, ha én nem látszódok a képeken :D
Shadin2025-04-18 12:13:42 // 38969
Tök jó, már van burnout módom IS :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-17 15:13:55 // 38968
Már próbáltam úgy is, nyilván vizes úton :-) Pont a gyári túl óvatos és az akku sarus nyers semmi közt van a jó megoldás :-)
SD2025-04-17 12:32:36 // 38967
pl: úgy hogy eső előtt berakom a garázsba, és ki sem veszem csak néha:D:DD:
SD2025-04-17 11:22:54 // 38966
dobd le az akkusaru-t megmutatja az autó a valós énjét:D
onnantól csak a bátorságod szab határokat, meg az árok:D

Én még elvagyok a határokon belül, mert ha tockost ad az autó akkor az azt jelenti egy olyan területre tévedtem amit direkt kigyomláltak, és annak én örülök:D

Amit meg enged azt meg is csinálom:D És egy kicsit többet:D:D:D
SD2025-04-17 11:20:56 // 38965
Azért mert a távolból frissítik és visszakpcsolják:D

Régebben ezt a szívást a windows tudta magától mert tönkrement és újra kellett telepíteni.
Most update-nek hívják mikor a programozó tönkreteszi neked az eszközöd:D

LOL
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-16 21:02:07 // 38964
Ezt a nyomorult szótippelő szart miért nem lehet kikapcsolni a telefonon? 🤣 Már hatszor kikapcsoltam, mégis beír annyi baromságot... fák..fákk.
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-16 21:00:29 // 38963
A Squadra logger sem tudja ezt, hogy a nyomaték elvételt kikapcsolja, az esc-t nem. Az Eurocompulsion-on kívül nem találtam hasonló megoldást. Engem kifejezetten ez megoldás érdekel, másra nincs szükségem. Igazából Race módra sem, plusz lovakra sem különösebben. Csak erre a kockulás gátlóra fák a fogam, ez nagyon kéne 😄
Shadin2025-04-16 18:46:11 // 38962
A BACCAble projekt kb. majdnem a Squadra Performance logger szintjén van...
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-16 15:57:20 // 38961
Az Eurocompulsion flash cucca tudja ezt a funkciót!
SD2025-04-16 15:09:40 // 38960
elvileg van a squadra-nak valami logger OBD stick, de ja gondolom csak a sarulevételt szimulálja
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-16 14:41:40 // 38959
Hááá' de nem XD Ha érzéssel rúgod el, akkor csak gázt vesz el. Ha ész nélkül, akkor pánik fékez. Az esc fékkel pont akkor avatkozik be, amikor már túltoltad.
Ez nagyon nem a gázon állásról szól. Nem sperr, e-diff. Alapelvében más. A sperrnél érzésem szerint (a működését figyelembe véve) sokkal nagyobb gázzal, de veszélytelenebbül csúsztatod meg. Ott lehet, és kell is padlózni, és mehet a rajzolgatás. Az e-diff viszont a kipörgő kereket tapadásig fékezi, ami automatikusan és azonnal átküldi a túloldalra a nyomatékot. Tehát nincs ezerrel kipörgő kerék, és fokozatosan kiegyenlítődő nyomaték a két oldal között, hanem kvázi azonnal, nyomatékból egyszerre fordul el a két hátsó kerék. Ha ezt padlógázzal műveled, elszáll a picsába XDDD Röveden szólva.
Szoktunk kijárni villanygokartozni, nekem arra hasonlít legjobban ez az e-diff agresszió :-) Nagyon nagyon modulálni kell, és a tapadás határt jól kell megtippelni. A sperr ebben jobb, nem ilyen kihegyezett móka, nem kell ennyire a tapadáshatárt megtalálni szárazon, vízen, télivel, nyárival.
Pont ezért lenne tökéletes ha csak TC off lenne. Sokkal több mókafaktor maradna, és ha nagyon elméred a tapadás határt, és túl nagy gázzal túl nagyot lendül, akkor fogná meg az esc.
SD2025-04-16 13:57:14 // 38958
de pont azért van a nyomatékelvétel mert amikor már mindkét kerék megcsúszik akkor csak azzal tudja ívre tenni újra, különben állnál a gázon és hiába fékezget:)
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-15 22:54:34 // 38957
Az az eLSD, pontosan 😄 Onnantól hogy számítasz rá, már nem is annyira alattomos. Egyébként valószínűleg tényleg másképp viselkedik keskenyebb gumival, és a féked is más hátul. Az eLSD-t szerintem sokan azért nem szeretik, mert drasztikus. A sima sperr áttol mondjuk 25% nyomatékot az ív belsőre, mindegy milyen a tapadásod. Ez meg kirántja alólad a szőnyeget egy szempillantás alatt ha nem figyelsz. Ilyen a programja. És nem rossz az a program, mert egy pályanapon határon autózva befordít a kanyarba, szerintem elég érezhetően, és semmi igazán drasztikusat nem művel, nem dobálja el magát. Ha huligánkodsz, azt kapod amit kérsz, kanyar közepén ha megrúgod, instant összefékez.. Alattomos? Inkább rohadt gyors. THX brake by wire. Tartom, hogy a nyomaték elvételt ki kellene írni, és csak az esc-t benthagyni, és úgy lenne a tökéletes.
SD2025-04-15 20:06:25 // 38956
Nekem a hosszú ívű kivezető kanyaroknál szokott megesni, hogy meglépem és egyszercsak alattomosan elindul, és gyanítom hogy ezesetben mindkét kerék, így kell utána seggel az árokban kikötni tetőn:P Na erre jó azzelektronika.

Azt pl kifejezetten élvezem hogy körforgalmakban meg lehet lódítani minden irányban gázzal, orrtolásól kezdve négykerékkel oldalra mindent ki lehet belőle hozni:D

Meg hogy könnnnyyyűűű:)
SD2025-04-15 20:03:59 // 38955
Én is úgy mostam le hogy néztem közben az időképet és még mielőtt csepeg visszadugtam a garázsba, csak már bántott hogy poros az alja meg ilyenek:D

Ritkán mosom kézi mosással de néha kell neki, inkább a magasnyomásút preferálom mert szerintem amit az nem hoz le az majd legjön következőre:D

De néha végig kell simogatni:P
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-15 11:29:05 // 38954
Köszi! :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.