Fórum >> Típusok >> Giulia

Giuntini2021-03-13 15:33:44 // 19480
Hát igen, a szívó V6 kipusztult, de az 5 henger dízel is ma istenkáromlásnak számít!
Pedig milyen jó lett volna a Giuliában egy szépen éneklő szívó V6, 300 ló körüli teljesítménnyel....
Még a V6 VM dízelt sem rakták bele!
6 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-13 14:13:41 // 19473
Igen! A Genesisnél fő helyen van! A váltókar mellett! Még annál is fontosabb! Három márka koppintását vélem felfedezni:Lexus, Audi és Jaguar.. .
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-13 13:38:50 // 19469
Nem vitatkozom, de azt is látni kell, hogy ez egy amerikai teszt! Ugye a pohártartók száma ott nagyon nagy kritérium!
Biztos hogy jó autó a Genesis, de azt is látni kell, egy egyéni gondolat sincs benne! Példul Lexus vonalak!
Ebben a kategóriában nem minden a használati érték! Valahogy olyan, mintha sportcipőben akarná valaki berúgni a Scala ajtaját! Ez Amerikában nem gond, viszont Európában meg ennyire nincsenek lent az értékek!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
carver2021-03-13 13:18:31 // 19467
Genesis G70,vs BMW 2 vs Veloce

A tegnapi beszélgetést alátámasztandó... Őket például valószínűleg meg lehetett volna győzni pár olyan apró módosítással amiről beszéltünk. 3 éve még az Alfát hozták ki győztesnek (igaz az M3 vs QV teszt volt).

Lehet fikázni a koreaiakat, de ha ilyen ütemben fejlődnek el fogják szipkázni a potenciális új vásárlók egy részét. Lehet hogy nincs heritage de dolgoznak rajta lásd Michelisz Norbi...
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
leopop32021-03-13 11:14:01 // 19465
Tökéletesen foglaltad össsze! 10/10
leopop32021-03-13 11:06:05 // 19464
Igen ez igaz de ha nem ilyen autót csinál amihez nem kell hozzányúlni akkor meg az lenne a baj.
Sajnos szerintem túl sok igényt kell kielégíteni.
leopop32021-03-13 11:02:29 // 19463
Ez pontosan így van a kínaiak hibája, mint ahogy a vírus is. Személy szerint kicsit nagyon elegem van belőlük.
leopop32021-03-13 10:56:43 // 19462
Amire te gondolsz Emil ez az érzelmi faktor amit igen jól tud az Alfa, szerintem ezt itt a fórumon mindenki megerősítheti. 😁
leopop32021-03-13 10:44:17 // 19461
Ezt Steve Jobs nagyon jól tudta konkrétan neki ez volt a célja amit leírtál.
leopop32021-03-13 10:38:36 // 19460
Teljesen igazad van Emil! 😁🤝
5 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-12 19:39:38 // 19454
Én is csatlakozom, mert imádom a régi autókat, nálam a 164 a non plus ultra, pedig az már fronthajtású volt, de az is tény, hogy eladható autókat (is) kell gyártani.
Én úgy látom hogy most az Alfás tábor két részre szakadt. Vannak akik szükségesnek érzik (és részben igazuk van), hogy tele kell nyomni eladhatóság szempontjából az autókat a legmodernebb elektronikai újításokkal, és kell állni abba a versenybe, amit a német gyártók diktálnak. És vannak a régi vágásúak, akik mindezt vakításnak, feleslegesnek érzik. Mindkét tábornak igaza van, mert mindkettő a szeretett márka továbbélését akarja.
Én csak annyit fűznék ehhez, hogy ezeket a túlbonyolított autókat 10 éves korukban ki fogja megjavítani, mikor a márkaszervizek már most elküldik a komolyabb hibával jelentkező 8-10 éves autókat....?
Érdemes megnézni Vályi Pista új videóját a Használtteszt rovatban, a 2017-es C180 Mercedesről. Én ennyi visszahívást még nem hallottam. Egy vadiúj típus kütyükkel való telepakolása a megbízhatóság rovására megy! Nincs idő a fejlesztésekre, mert a tisztelt vevő mindent akar. És most itt a kérdés! Jól tette az Alfa, hogy a Giuliába nem pakolta be az összes bonyolult rendszert? Szerintem igen, mert egy teljesen kiforrott konstrukciót modernizáltak, ami emeli az autó megbízhatóságát.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2021-03-12 19:28:53 // 19452
Jó lesz neked egy új Giulia is, annál közelebb úgy sem lesz új autó a vezetési élményhez már :))
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-12 17:32:23 // 19447
Ezt tudja a Pilot Sport 4S
12 db csevegős hozzászólás elrejtve
samu1262021-03-12 14:18:14 // 19434
Pár kütyünek van azért haszna, előre hátra parkolás segéd nélkül már tuti mennyiségi kedvezményt kapnék a karosszériástól. Bármi olyan fejlődés kütyü téren ami a biztonságot növeli, abból mindig a legjobbat várnám el egy közép-felső kategóriás autótól.

(legyen a közép a fapados Giulia, felső a QV)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-12 13:22:03 // 19431
Minden érv mellett szól valami, mindenben van igazság! Csak egyetlen érv teljesen kimaradt a prémiumság fogalmából, és az az értékállóság, az értékek megtartása és továbbadása. Miért a régi Alfák tudják leginkább lázba hozni az autózást szeretőket? Miért lehet lelkesedni egy Alfa 75-ért, miért van akkora nimbusza, pedig már születésekor sem volt korszerű? Egy korabeli Audi 80 viszont hidegen hagyja az embereket, pedig mindkettő "prémium".
Valamit tud az Alfa, amit más nem!

Ha megnézzük a hanghordozókat, a Vynil lemezek reneszánszukat élik, az újonnan kiadott lemezek is 3x többet érnek a CD-nél. Ugye? Értékállóság!
Ma azt mondják, nem kell CD lejátszó az autóban! Nekem meg arra van szükségem, mert imádom hallgatni a CD-ket vezetés közben. Akkor az én igényeimet nem szolgálják ki, mert azt mondják, maradi vagyok! Mert ezt olyanok mondják, akinek fogalma sincs a zenéről, meg a gyüjtési szenvedélyről, de az egyéni igényekről. Azt mondják, töltsed le i-pod-ra. De én a CD-t akarom hallgatni, és nem akarok a kezemmel kalimpalni fél óráig mint egy idióta! És be akarom kapcsolni a fűtést egyetlen gombbal, es nem végigléptetni egy egész menürendszert míg megtalálom a hőfokállítást....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.