-Olaj (Mobil 5W30)
-Olajszűrő
-Légszűrő
-Pollenszűrő
-Üzemanyag szűrő
Most jutottunk el a cseréig, 9.000km volt az előző olajba, így cseréltük.
Azért a légszűrő meg a pollenszűrő valami brutálisan piszkos volt...
Holnap megy KPM műszakira a gép :))



2012.10.02. Csütörtök!
Elvitték a Puntómat...
2 évig volt velem, ezen tanultam meg mindent.
Ezen idő alatt sikerült 5 szín variációt összehoznom rá.
(szürke-kék-matt fekete-barna-fehér)
Igazi kis kaméleon volt :)
Több száz munkaóra, és több százezer forint után őt sikerült összehozni.
(A végére már a milliós tételt is átléptük....)
Vártam már,hogy elvigyék, ugyanis kellett ahoz,hogy a 156 projectemet előre lendítse.
Egyik szemem sír, a másik meg nevet.
Viszont biztos,hogy sok boldogságot fog hozni az 56' :)
Ha a jó isten is úgy akarja szerdán már papirokkal, MAGYAR RENDSZÁMMAL hozom haza. Úristen.... Alig várom!!!
Utolsó képen az látható ,hogy miből lett a cserebogár.





Nagy örömömre bekerült a powerbox az autóba!
Az egész nem jöhetett volna létre zee cartárs nélkül. Ő intézte, köszönet érte neki!
Olaszországból lett rendelve, italianspeed.it-ről.
Mondjuk nem italianspeedeset kaptam,hanem Drakebox2-t de lényegtelen :D
/Egyébként ua. csak a matrica más rajta/
Nézegettem, unalmamba feldobtam kicsit, nem tetszett az a színes csicsás gyári feliratot.. Alapból "carbon" mintás volt a doboza, így én is azzal fedtem le az eredeti logót, és kapott tőlem egy Novitec(micsoda képmutatás :D) ,és egy Alfa Romeo matricát.
4-5 munka nap alatt haza is ért, FedEx hozta repülővel.
Kaptam linket amin nyomon tudtam követni, így jött :
FIUMICINO(Italy)->Paris(France)->VIENNA(Austria)->
VECSÉS(Hungary)->BUDAPEST(Hungary)->NYIRÁD(Hungary)
És ,hogy valami tapasztalatot is írjak...
Érezhetően gyorsabban pörög az autó, nyomatékosabb lett, ez tény.
1-9 fokozat között lehet állítani, 9-esen elvileg 190nyihaha jönne le a draketuning.com szerint, na az egy baromság.
6os beállításon találtam a legjobbnak,most ez marad.
160Le-t viszont röhögve tud... :)
Tehát a konklúzió:
Hoz teljesítményt, rugalmasabb, főleg nyomatékosabb lesz az autó. Ezért a pénzért nem lehet nagyobb teljesítményt elérni semmivel!




Megérkezett az ideiglenes, Alfa jelet helyettesítő matricám!
A matricát megint GT intézte!
Sajna mivel a gyári jelek 8K/db ba kerülnek, bontottat meg nem teszek fel ,így addig ezek szolgálnak. Mellesleg nem is néz ki rosszul, főleg az eredetihez képest.



Végre megjöttek a "reklám" rendszámaim (Ha már igazira nem fussa' még) :)
Talikra, fotózni, ilyesmikre szánom... Nekem tetszik!
Azért remélem mihamarabb lesz már rendes rendszámom amivel útra mehetek :(


Csak a mihez tartás végett felraktam az alfa kígyóhoz. Így már tudják a cartársak,hogy hova tartozunk... :)
A matricákat GT-től vásároltam, köszi!
Vettem még tőle Novitec feliratot is, annak még helyet kell találni.




Kicseréltük a fékbetétet.
Az egyik oldalt szinte újak voltak a betétek, a másik oldalt szörnyű állapotban voltak.
Így műszaki elött megejtettük a cserét.
A tárcsákat szabályoztattattam, jóknak bizonyultak, majd gyönyörűen összekopnak.
A csere itt sem ment zökkenőmentesen, az istenért nem ment vissza a munka henger.
Mire kiderült,hogy ezt nem nyomatni kell,mint általába,hanem tekerni és nyomatni.
Jó móka volt...
Akkor a jobb oldalon az alsó csúszka teljesen bevolt rohadva,semmit nem mozgott.
Azt is orvosoltuk.
Az egész művelet vagy 3órán keresztül tartott (általában kb 30perc alatt megvan)


Megkapta ma a vas a telipolírt!
Elötte alaposan visszacsiszoltam a lakkot minden elemen 2000-es papirral, majd amikor kellően bemattult jött egy barátom, profi Festool géppel felnyomatta.
Először zöld kupakos 3M pasztát használt, majd kék kupakos 3M-et ezzel fényesítette, szedte vissza a hologrammokat.
Még kap majd egy wax réteget,ezt már én intézem.
A lámpa kapott egy alaposabb polírt, 400gép, 1500 gép, 3000 gép , majd paszta.
Az egész meló közel 6órát vett igénybe.
A képek nem adják vissza közel sem ,hogy milyen.
Sajna egy ajtót újra kell fújnom....





Na eljutottam addig,hogy lefényezzem a küszöböt.
Persze nem volt séta galopp ez sem.
Megvettem a lehető legsz@rabb állapotban lévő küszöböt ami létezik.
(valószínű berakták egy árokba ,kocsival együtt)
Legalább 6helyen volt eltörve, darabok hiányoztak ,stb...
Egész délutános műanyag hegesztés , műanyag pótlás után nagyjából elgitteltem
Az egyik végén az ív is ki volt törve, jó móka volt. Talán a jobb oldali a képen,de nem vagyok benne biztos :D
.
Ment rá 2K fekete filler, megcsiszoltam, és lefényeztem-lakkoztam.
Nem mondom ,hogy tökéletes, de az mind a legalja,nem fog látszani :)
A küszöb 10rongy volt, ez tükrözi az állapotát (a jó 25-30 és nagyon nehéz találni)
További költség nincs,mindent én csináltam ,és mindenem volt itthon!
Remélem holnap felkerülnek!

0
547
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Filmek
- Giulia
- Adok-veszek
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Junior
- Stelvio
- 155
- Brera
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV