Nagyon kattogtak már a féltengelyeim, egy szerelő barátom kicserélte őket, tökéletes állapotú bontottra! A gumiharangok is tökéletesek voltak, azokat se kellett venni.
Nagyon jó munka lett, bye bye kattogás!
Hátsó féktárcsák is cserélve lettek, betétbe 1000km van, így azok maradtak amik voltak.
A szervóolaj fekete volt, nehéz volt tekerni a kormányt, , így mondtam a szerelőmnek azt is cserélje le. Tökéletes lett. Mintha más autóba ülnék!
Ja , és a szelepfedél tömítést is cseréltettem, Victor Reinz-re!
Kinyitom az ajtót, és csendben nyílik. -mostmár-
Nem úgy ,mint eddig, még az 5 házzal arréb levő szomszéd is hallotta .
Rohadt egyszerű meglazultak az ajtóhatároló csavarjai.
Ha ilyen gondod van ezzel kezd ,én már majdnem vettem határolókat...
Öröm bódottá'

Ismét meg lett polírozva a gép, nem elhanyagolandó ez a téli hónapokban sem!
Magam csináltam, polírgéppel, kb. másfél órát vett igénybe.
Csak fényesítővel mentem át rajta. Elötte persze le kellett mosni.
Mire végeztem rámsötétedett, így a képek megint ratyik :D
De hidjétek el ,fasza lett :)
Ja, a műanyagokat leápoltam epres szilikon spray-vel nagyon jó illata van tőle!


Ma elég sokat foglalkoztam a kocsival ,ezt is megejtettem.
Elég okádék volt már rajta a fólia (gyári?!) festeni rohadtul nem volt kedvem
-durva tőlem ilyet hallani-
Így inkább lefóliáztam. Viszontlag hamar megvolt, egyedül csináltam szóval nem túl nehéz művelet!


Sokunk küszköd a problémával ,hogy "foghíjas" a pótféklámpája, kiégnek az izzók.
Ennek most -remélhetőleg- véget vetek, kapott egy 15SMD ledből álló ledszalagot.
Kevesebbet eszik, nagyobb a fényereje, és sokkal hosszabb az élet tartalma.
Az egész megvolt 25perc alatt, ajánlom mindenkinek...
A képek jó sz@rok ,de ez van :D


Gondolom sokatoknak ilyen "szép" állapotú a gyári kulcsa,mint az enyém. (így vettem)
A megoldást számomra a bicskakulcsos központi zár szett hozta meg.
Végre sikerült beköttetnem a zár vezérlőmet!
Rohadtul untam már a kulcsos nyitogatást,főleg ,hogy csak a jobb oldalról lehetett.
Nyit-zár, csomagteret is tudna nyitni,de ez még nem megoldott nálam.
Indulás után a fékpedálra lépve bezája az ajtókat, majd ha leállítom az autót,vagy meghúzom a kilincset kinyílik!
Cakk-pakk kb. egy huszasomba van, tekintve ,hogy nem túl minőségi a cucc nem olcsó.
De teszi a dolgát, nagyon hiányzott már!

Szombaton lefóliáztam a hátsó lámpáim.
Füst színűt kapott.
Nem most csináltam először a Puntom is levolt pirosra, majd feketére.
Attól függetlenül 'opás, és még van mit gyakorolni, de egész korrekt!
Teljesen jól átvilágítja a lámpa, és az index is sárga marad.
(Piros fóliázás esetén pirosan villog)
A fólia ebayről van ,de itthon is beszerezhető! Lámpa fólia néven keresd!
Létezik már sok féle :piros,sárga,kék,pink,átlátszó,füst,fekete ....


Végre megérkezett a sport MOMO 3000 típusú pedálszettem!
Kellett már, sokkal esztétikusabb,mint az elkopott gumik :)
1hónapot vártam rá, pár ezer km-t megtett míg ideért :))


Nekiálltam pár hete lefalazni az EGR szelepet, mert hát az ugye milyen jó,ha mindenki lefalazza, akkor Én miért ne?
Megtörtént, leszabtuk a lemezeket, összeraktuk, kész is!
Indulás, semmi hiba üzenet,vagy ilyesmi, frankó lesz gondoltam!
Másnap kellett az autó, padlógáznál bizonyos fordulatok között erős torpanást éreztem, egymás után többször is!
Írtam a srácoknak,hogy összefügghet az EGR falazással?
Állításuk szerint nem.
Óóó, király, vehetek légtömegmérőt!!
Még kb. 2hétig így használtam (nem volt rá perpill kredit) mikor úgy döntöttem tegnap,hogy kivesszük a "dugókat". Veszteni nem vesztek semmit, ha ugyan olyan ,visszarakom.
Láss csodát az torpanás/torpanások megszűntek, végre lehet normálisan előzni!
Akinek ilyen gondja van ,és falazott az EGR-je érdemes tenni egy próbát bekötött szeleppel is...
Eljutottam addig, hogy leírjam a termosztát csere mozzanatait.
Történt ugyanis ,hogy nem akart 70fok fölé melegedni az autóm.
Termosztát megrendel, beszerel, látszólag minden jó.
Tesztkör, az autó 110fokig melegszik. Nem jó,valami nagyon nem jó.
Víz van benne, csövek is keményedtek, melegedtek, venti kapcsolt.
Légtelenítés, nem jobb a helyzet.
Majd megint le lett légtelenítve (hűtő bal felén lévő csavaron keresztül)
Most úgy néz ki jó lesz, 90fokon áll.
Természetesen új fagyállót is kapott, foszfát menteset.
Fogyasztáson is meglátszik a különbség, meg már elég jó fűtés is van a gépbe :D

0
555
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Giulia
- 159
- Filmek
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- Spider
- Adok-veszek
- Junior
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV