Él!
Jön-Megy, ezt használom.
Öreg autó, zajos, zörög, az úthibákon egyenesen borzasztó főleg a 18-as kerekekkel, de ennek is van valami feelingje :D Mióta leműszakiztattam a dízelt el sem indítottam , csak van.
Egyelőre a fényezés várat magára, örülök,hogy egyben van, és semmi kedvem újra szétszedni. Majd ráveszem magam, talán szeptemberre erőre kapok, és adok magamnak 1 hét szabit rendbe vágni a GTV-t.
Nagy-nagy köszönönet Totokid barátomnak, nélküle nem jött volna létre ez az állapot!
u.i. ugyan van blog,hogy felkerült rá a blackline, de az ideiglenesen átkerült a GT-re és szedje le róla a franc, plusz tetszik is rajta, szóval erre meg a 18-as sűrűküllős GT felni került fel :D
Nagy fékkel jól fog mutatni.




No kerem, muszaki megvan.
Nagyjabol osszeraktam, meg par dolog van, nehany kobor aram, azt meg kell nezni, de mar hasznalhato.
2020.08-ig nyugodsag van. Yeaaaaah 😊




Annyi minden tortent kozben ezzel az autoval, hogy egy elmeny lesz ezt szavakba, aztan meg majd mondatokba foglalni.
Lenyeg, hogy atomjaira lett szedve, szokasomhoz hiven a fel auto kicserelve (kezdem mar unni).
Mostmar jon-megy-megall. Szoval alakul.
Cserelve lett :
-komplett motor (Svajci autobol)
-also lengokarok (ruville)
-szilentek (Febi)
-fekolaj (Textar)
-valtoolaj (Eneos)
-szervoolaj (Tutela)
-motorolaj (Motul)
-olajszuro (Bosch)
-levegoszuro (Denckermann)
-benzinszuro (SCT)
-fagyallo, desztviz (Siberia imadom :DDD)
-bilincsek
-uj gazbowden
-hatso fektarcsa (Textar)
-hatso fekbetet (Remsa)
-hosszbordas szij (Dayco)
-elso fekcsovek (perpill meg nem kerult be) (Brembo)
-lampa izzok (Hella)
Terv :
-Ujra fenyezes (szinmodositassal) (lakk van)
-Megy ra valamelyik 18-as GT felni. Vagy a suru,vagy vissza a blackline (megvan)
-szines biztonsagi ovek (megvannak)
-Brembo 4dugattyus fek (betet, nyergek megvannak)
-3 kullos kormany , ujraborozve
-ultetes
-leomlo bandazsolasa (megvan)
-emblemak csereje, qv logo
-klima toltes, mert motor cserenel az atmoszferaba tavozott a hutokozeg, hurra
-egy ules szelenek javitasa, azt leszamitva patika a belter
-Egyel ujabb scudetto (arra vevo is lennek hallloooo ha van valakinek)





Hidegen elkezdett nem tetszeni az auto jarasa. Lediagoltam, es a 3-as porlaszto korrekcioja nagyon magas volt. Raktam bele egy masikat, uj tuzkarikaval termeszetesen. Az autot ,mintha kicsereltek volna.



Felkerültek hát a Blackline-ok. Megkapta hátra a Toyo gumikat a mai nap.
Kicsit kivittük napozni a GTV-t.
Munka még van vele, hála a tróger patkány előző tulajnak :)
...Alakul ,és remélhetőleg nagyon szép lesz.
Rohadt magas még ,természetesen nem marad így a futómű, le lesz ültetve.
Az majd kicsit később, most ennek is örülök.
Az utolsó elötti kép a terv, photoshoppal lett leültetve, kb 4cm-t.
Azért volt dilemma,hogy feldobjam-e a GT-re nagyon tetszett ott is ... :D
-Aki tudja,hogy mivel egyezik még a GTV futóműve a Spiderén kívül megírhatná ,hátha könnyebb lenne ültető rugót szereznem, vagy akinek lenne, az legyen szíves szóljon-





Sikerult szert tennem egy Blackline felni szettre.
Meg regebben en fujtam oket,kb. 1.5eve
1db 1.5centis pici padkazason kivul hibatlanok voltak. Csak gyongyhaz feher, ami nekem nem felelt meg szoval ujra fujtam.
Vettem melle 2db szinte uj Hankook S1 Evo gumit, meg kettot vadaszok melle, es mehet a kocsira. Brutal lesz.
A felniket nagy szemcses ezustel fujtam, es 3 reteg lakk kerult ra. Tukorsima!






GTV lámpáit is megcsináltam, az pikk-pakk megvolt, jöhetett a GT.
Na, ugyebár, itt a lököst le kell szedni, legalábbis félig, hogy ezek a tetű lámpák kijöjjenek. Nem értem én ezt a megoldást, már a 156-nál is szivattak vele.
Mindegy, kicsit félve álltam neki, már halogattam pár hónapja, azért mégis csak gyári xenon lámpa, melyenek az új ára, közel negyed millió / db, bontottan is horror (ha egyáltalán találsz.)
Első lámpa nagyon nehezen jött szét, a második nagyon hamar , pedig az is gyári ragasztású volt még. Érdekes. Kifújtam, összeragasztottam, visszaszereltem, működik.
Majd lesznek valami jobb képek, egyelőre ez van.





Ugy gondoltam ma, hogy az autoimmal foglalkozom.
Kikaptam a lampakat, szetszedtem, kifujtam feketere, kipucoltam a burakat, es ossze ragasztottam Sika karosszeria ragasztoval.
Kb. Ilyen egyszeruen is ment, ahogy leirtam. Kivenni 10perc, szetszedni 5perc/db. Az ujabb Alfak miert nem ilyen konnyen szerelhetoek?
Szetkaptam a GT-t is, de az majd annak a blogjaba megy. Na , az mar cumi ezerrel....
U.i. utolso kep nagyon odabasz, sajna most vettem eszre. Majd lesz masik ha arra jarok . Jo morcos lett ✌️






Hat, lett egy GTV-m is. Vegre !
Tervek vannak, nagyon franko lesz.
Elso korben kivonattam a forgalombol ideiglenesen, es beraktam a garazsba.



Át lett alakítva az óra csoportja az autónak.
Hybrid műszert csináltunk belőle.
Tetszik a csőműszer design, de a facelift számlapok sokkal szebbek. Így át lettek szerelve a z FL számlapok, és fehér ledezés lett eszközölve rajta. Króm karikák is át lettek rakva, illetve 147-es Alfáról a kerete, mert ennek szürke, pont ,mint a kormány betét és a középkonzol. A GT-nek sima fekete, nem is értem miért.
Köszi Adrián!


0
463
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- 164-166
- Filmek
- Építkezés
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Zenebutik
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV