Be lett zsírozva a kormánymű, ezzel megelőzvén a korai elhalálozását. Az egyik oldal jó állapotban volt, a másiknál valahogy bejutott a víz, ott nem volt minden rózsás. Orvosolva lett, bilincsek cserélve, teletolva zsírral, így tökéletes.
Szervóolaj gyári Tutela GI/A.
Köszi Roland159 :)
Mikor megvettem az autót szinte minden tetszett rajta pár dolgot kivéve.
Ilyen példának okáért a pajzs. Az nagyon-nagyon nem. Sőt annál sokkal jobban nem!
Biztos ,hogy van akinek tetszik, szerintem förtelmes. Ezért elcseréltem egy gyárira.
Nem tudom szavakba önteni,hogy mennyire jó így ránézni az autómra.
Gondoltam hatalmas szívás lesz lekapni a lököst, de igazából pofon egyszerű, egy marha szűk garázsban, egyedül 1.5 óra alatt megvoltam az egész mókával.
Az összes csavart visszarakás előtt befújtam, így nem fog a télen berohadni sem.
Kezd úgy kinézni a szekér ahogy szeretném. Haladunk szépen!
Az utolsó kép ékes bizonyítéka annak, hogy a szörnyek nem az ágy alatt élnek . :)
Költség csak a postázás díja.



Nagyon nem jön be ez a trolibusz feeling amivel veszi a rádiójelet, szóval erre is raktam cápauszony antennát.
Már átöltöztem,hogy megyek ki, és színrefújom, mikor meglepetésemre szinte 1:1-ben ilyen a színe, még a gyöngyök is aranyszínűek benne. Szóval mehetett fel a helyére.
Kicikínai' megszivatott, a csavar amit adott nem jó, szóval ott kellett keresnem megfelelő méretűt, új anyákat, és a csavarhosszúságból is vágni kellett, de megoldottuk. Sokkal sportosabb így...
A kétoldalú ragasztót, és a tetőt hőlégfúvóval felmelegítettem a megfelelő tapadás miatt.


Bekötöttem a Yatour modult a 159 navis fejre. A navi kiszedéséhez nincs másra szükség,mint M4-es csavarra 60-70mm-es hosszúságba. Remekül kijön vele.
Sajnos az előző tulaj ezt nem tudta,úgyhogy inkább össze-vissza feszegette ,ezzel tropára téve a középkonzolt. Szóval vehetek majd azt is,mert ez jó ronda.
Beszereltem a CD-tár csatlakozó helyére, és remekül működik.

Valahol írtam,hogy lefújtam a féket,mert nagyon ronda volt. Ma megjött rá a matrica is, hogy felrakjam le kellett vennem a kereket. De megérte! Gyönyörű!
A matricát természetesen GT szállította nekem.
Költség a matrica, és a festék.


Frissítettem a navi firmware-t.
Nem is írnék regényt, HGabor blogja alapján csináltam. Köszi!
Azért nem ment minden zökkenőmentesen, az újraírható CD-t nem olvassa valamiért... Érdekes. Találtam egy üres, de alsó hangon 8-10éves lemezt, hát nem volt túl rózsás állapotban ,azért adtam neki egy esélyt. A laptop megírta, olvasta.
A leírtak alapján jártam el, lement a frissítés, újraindult a navi, de az Alfa logonál lefagyott.
Vártam...vártam...vártam. Aztán gondoltam,hogy valami nem stimmel.
Kikapcsolni nem lehetett, ha kivettem a kulcsot, még akkor is ott volt a logo.
Na ,akkor egy kicsit betoaletteltem.
Aztán kikapcsolt egyszer, újra minden, akkor már simán ment. Működik.



Manky barátommal kezelésbe vettük az autót. DPF (részecskeszűrő) kiírva, kiiktatva, EGR szelep kiírva, és kapott egy módosított software-t.
Jelenleg kb. 220-230le, és kb. 480nm . Hihetetlen ahogy ez a nagy hajó megindul.

Nem tetszett ez a matt fekete felni, így átfújtam nagy szemcsés ezüstre. Szerintem ezerszer jobb így, optikailag rengeteget javít az összképen. A tükröket is átfújták matt feketére, gondolom ,hogy passzoljon a felnikhez. Azokat is vissza fújom gyárira...
A nagy Brembo nyergeket is lefújtam szép pirosra. Brutálisak ezek a fékek, mind optikailag, mind hatásfokilag. A féktárcsa Tarox F2000.
Már matt rózsaszín volt ,és bele volt égve a fékpor. Most olyan amilyennek lennie kell :)
Matrica rá úton van by : GT!




Első körben levettem ezeket a borzalmas rendszámkereteket, és felragasztottam a rendszámokat.
Aki ilyen időben szeretné, fel kell melegíteni a rendszámot, és a lökhárítót különben nem ragad oda a kétoldalú!!!
Megpolíroztam a fényszóróit elöl-hátul, szóval már az is oké.
A lökhárítója meg volt húzva jobb oldalt(zavart), megcsiszoltam 2000-el , 3000-el, majd megpolíroztam. Szinte tökéletes lett.



December 1-jén megvásároltam a GT utódját. Pár lyukra futás után megnéztem ezt, és hamar eldőlt,hogy együtt megyünk haza. Gyönyörű az autó!
Nem elhanyagolt autó, foglalkoztak vele elöttem is. Persze nem annyit, mint amennyit én fogok :)
1.9-et néztem, de aztán adtam egy esélyt ennek :)
Kb. 1 hétig voltam Alfátlan :P
159 ,2.4 20V Q-Tronic lett!
232.300km-el került hozzám. FES is ezeket írja, valósnak tűnik.
Az autó olasz származású, rozsdamentes!


1
631
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV