lieszko2024-09-04 19:39:29 //
36797
Én innen vettem:
Ebay kipuff vég
Nem konkrétan a kipufogóról készült a kép, úgyhogy kicsit távoli, de így mutat rajta:

Shadin2024-09-04 18:57:13 //
36796
Én ATE-t vettem mindenből körbe és meg vagyok vele elégedve. Ment bele 2400 km.
Cimbi GTI-jében ATE Ceramic volt rettenetesen porolt, meg valamiért nem tetszett neki.
Shadin2024-09-04 18:54:47 //
36795
Ez a Remus-é, de pofátlanul drága :-(

Az EBC-t nagyon lehúzzák a fórumokon, és a fékcentrum sem ajánlotta. Majd kitalálom. Ferodo, PowerbStop, Tarox, valamelyik..
Shadin2024-09-04 18:50:09 //
36793
Az enyém így csak a dob Tüv-ös :-)
SD2024-09-04 18:47:36 //
36792
Ez nem jött össze:D
SD2024-09-04 18:47:18 //
36791
Én ezeket nézegetem: ha már carbon akkor a QV akrán is az van:)

Eurocompulsion oldalról

Ezzel a gravirral olyan kicsit tré

na ez menő:)
SD2024-09-04 18:41:13 //
36790
És vajon a rottinger-re rá lehet-e aggatni a EBC yellow stuffot?:)))
Igen, tudom hogy forgalmazzák, már írtam is nekik. Egy lengyel gyártó tudtommal, de jókat hallottam róluk. Bár a gugli értékelésük csak 3.8 XD
A Tarox még amin töröm a fejem, hogy megéri e a plusz pénzt, tényleg annyira jó e.
SD2024-09-04 17:49:35 //
36788
Nekem az a feltevésem hogy két helyen vagyunk elásva:
- a lökös kipufogó vég visszadolgozik hangban
- a műanyag tálca ami dob előtt van az is kicsit..
de ha kimenne a hang a lökös utára akkor már jobb lenne valszeg...
Az akrának van ez a hangtompítós szerű kicsit drábább ez is menő...
De vannak noname cuccok is ilyenből, csak onnnan már a hatóság is látha hogy kipu van az autó alatt..
lehe 2500ft-os kipu toldó csővel kéne kipróbálni:D ha van ekkora
G-MANN🍀2024-09-04 17:12:45 //
36787
Te pontosan milyen véget vettél? Köszi
Shadin2024-09-04 16:59:14 //
36786
Ki kell próbálnom, hogy ha kivezetem a véget a lökös mögé akkor változik-e.
Nekem GPF-es és a gyári 65-ös üres cső végén van az axle-back Remus dob.
Pont attól féltem, hogy egy bizonyos magasabb fordulatszám tartományba dünnyög be, de csak alapjáraton tolja erősebben, de felhúzott ablaknál nem tolakodóan.
SD2024-09-04 16:37:44 //
36785
Na pont ebben az irányban gondolkozok, azért az Akrapovic az SS-re ez nem szentségtörés?:D
Nekem a dob nélküli cső megvan, és inkább 2000-3000 között röfög..
A véget ki kell próbálnom mielőtt megutálja a család:D
Kívül ről állat mód jól szól, csak menet közben nem tudom élvezni mert lebrummog mindent a drone:D
SD2024-09-04 16:35:58 //
36784
Ne is mondd, reggel 6-kor indultam a gyerekekért talán pénteken M3.. erre nézem levisz a google az M25-re.. és vissza sem visz az M3-ra.. utána hallom a hírekben hogy akkor gyilkolta le az ukrán kisbusz a terhes anyát a honda jazz-ban... de tényleg hajnalban indultam!! és tessék.. 3-as úton zergebaszó kertekalatt érkeztem miskolcra :(( rettenet..
Liquid2024-09-04 16:13:56 //
36783
eddig is bírták tartani a tempót, a tulajok viszont jobban szeretnek spórolni, vagy bennük van a hatótáv para, a fene se tudja. Hát az M1-en is Győr környékén nagyon nem látszik javulás :(
Úgy értem gyors autó eddig se volt, igen ritkán kell elengednem valakit, de nagyon nagy a forgalom, hacsak nem valami kancsó időpontban mozgok.
lieszko2024-09-04 15:40:51 //
36782
Nekem is volt drone, leginkább 1500-2000 rpm között az axle-back Supersprint Sport dobbal.
Aztán visszamentem én is a SS support-hoz, hogy mit lehet tenni és rábeszélt, hogy vegyem meg hozzá a hosszú csövet a leömlőtől, az mindegy, hogy a rezonátoros, vagy az annélküli verziót. (Nekem még nem DPF-es, ezen a részen egy pici dob van a gyári rendszeren ott, ahol neked a DPF van).
Sokat gondolkodtam rajta, hogy higyjek-e neki és öljek bele még 3 kilót abba a csaknem egyenes csőbe.
Végül rávettem magam és a rezonátorosat választottam, így lett teljes SS cat-back rendszerem
És igaza volt!!!
Csaknem teljesen eltűnt az a kellemetlen a bummogás alacsonyabb fordulatszámon.
Ami tökéletesítette, az az volt, hogy a gyári fake kipufogó véget lecseréltem egy ebay-es karbonmintás (de nem akrapovic feliratos!!!) toldatra, így ténylegesen a lökhárító utánra került a vége a rendszernek. Ég és föld a csak axle-back rendszerhez képest.
Semmi zavaró bummogás, drone, vagy rezonancia.
Hogy melyik hozott többet a konyhára így utólag már nem tudnám megmondani, de javaslom kezd a végekkel, az jóval olcsóbb. A 101 mm-es átmérő még pont elfér a gyári helyett, nem ütközik a lökhárítóba sehol és baromi jól mutat.
SD2024-09-04 15:03:42 //
36781
A mai EV-k amik nem 100km-es hatótávval rendelkeznek, meg utána 2.5 óra töltés 10kW-tal:P Azok már bírják tartani az autópálya tempót.
Szerintem ezzel már nincs gond, sőtt a mostani megemelkedett bírságolással megint nagy mértékben rendezettebb az attópálya.. Szinte tempomattal lehet közlekedni.
Én most a gumikkal vagyok úgy hogy mivel az egyik szett kapott kakucson, a másik szett amúgy is ideiglenes tuning setup, nem kéne már feszíteni a szerencsét, az hogy mellesleg ez nagyrészt szabálykövető közlekedést jelent az csak nem várt mellékhatás:D Csak azt nem értem hogy lesz a végén mégis 9+ a fogyi az a pár gyorsítás?:D Mindig?:D
Liquid2024-09-04 14:35:22 //
36780
okés, ezesetben Te vagy az üdítő kivétel :)
Shadin2024-09-04 14:28:37 //
36779
Akkor az EGR szintén pipa...
SD2024-09-04 14:24:59 //
36778
SD2024-09-04 14:21:26 //
36777
Azt figyelheted megy be a garázsba elő sem veszem a hónapban ha betiltotta az alfa a kocsimosást:D
Akkor majd figyelem a piros Giuliákat és átintek 😆
Shadin2024-09-04 13:42:41 //
36773
Hát valóban nem találom, egy hibaforrás pipa :-)
SD2024-09-04 13:39:40 //
36772
Én 120-al megyek:D
Nem flexelek, megosztottam a tapasztalataim :)
SD2024-09-04 13:29:15 //
36770
A válaszomra biztos tudod a kérdést?
Szívom a véred mert villany flexelsz a benzinvérű fórumon?:D
SD2024-09-04 13:28:28 //
36769
Miért nem?:) 2100ft-os üzemanyaggal?:D
A kérdésedre nyilván tudod a választ. Nem kívántam 120-al menni mögötte. :)
SD2024-09-04 13:21:04 //
36767
És nincs rajt követő tempomat?:)
Én is a saját tapasztalataim alapján nyilatkozok, sosem tudok menni a külsőben a Teslaval, mert folyamat feltartanak az egyéb autók pl 3.0dizel audi Q7… sosem mentem meg kamion mögött…
SD2024-09-04 11:39:18 //
36765
Én is valahogy így számolom, hogy gumi, karbon, downpipe, csipsz, optika:)))
Ez jó mulatság férfimunka:D hutyutyut, meg hrrr-t-t-t-t-t-t-t, ta-ta-ta paff meg minden is ezek mind csak a kiteljesedés a lelkibéke, a segédrendszerek állagmegóvásához fontosak:)
Az ideális családi autó...:D
285-ös gumi nem fog odaérni ha telipakolom?:D
SD2024-09-04 11:15:19 //
36764
Ofi hozatott be valmi csúcsszuper bevonatos luggatott tárcsát, nem is elszállt az ára.
Valamilyen hun homologizációt is csináltak hozzá:)
A bevonat nyilván lejön, de a többi felületet védi.
Igen, a kérdés, hogy mi van lekvárból. Pontosan ezt volna jó tudni.
Egy tuti, ha zsebre fék csere lesz hátul, az nem márkaszervizben és nem hulladék OEM cuccal fog történni.
Nem úgy van, hogy a multiair-ben nincs pillangószelep (meg szívóoldali vez.műtengely)?
Shadin2024-09-04 10:44:27 //
36761
Nem akartalak ráparáztatni :-)
De most hogy már tudom más is szopik vele, sokkal jobban tolerálom :-)
Meg azt vettem észre, hogy ha nem leugrok a pedálról, hanem elveszem finoman róla a lábam, akkor nem is jelentkezik.
Hüje kérdés, ezekben is van folytó/pillangószelepház? A #régenmindenjobbvolt autókban azokat pucoltam állandóan, hasonló jelenségek miatt...
Shadin2024-09-04 10:14:03 //
36760
Nekem pont alapjáraton ill. 1500 alatt brummog, onnan felfelé egyenletesen szól, szinte alig hallani bent. Pont ezért teszem én meg D-be, pláne lehúzott ablaknál :-)
Már van felnid, ami jó a karbonfékhez.... :D
SD2024-09-04 10:03:26 //
36758
Én a féknél arra gyanakszom, hogy vagy a fékbetét, vagy és a tárcsa is lekvárból van..
Új korától hülye hangot ad. szerintem nem tisztul ki a fék környékéről a fékpor és mint a smirgli szedi szét.. fogni fog, de hülye hangja van és gyalázza a táárcsát..
Kéne rendes minőségi tárcsát és betétet tenni rá és megnézni úgy mit mutat.. :P
Tényleg gáz hogy belerohad a tárcsába az odaégett betét darabka vagy nemtudom...
Boltba járni jó de azért mégis csak egy alfa:D
Liquid2024-09-04 09:41:51 //
36757
Értem és tudom hogy működik, azt is vágom mit fogyasztanak.
Viszont ezek szerint minden eset szélsőséges, vagy biztos mindenki autópálya tempóban megy vele csak akkor lassít le ha meglát a tükörben :D
Én csak a saját tapasztalataim alapján nyilatkozok, nem nagyon láttam még az autópályán a kamionoknál jelentősen gyorsabb ev-t, Teslat-t meg főleg nem.
Nem, főleg Teslákra gondolok. Nem a zöld rendszám alapján gondolom egy kocsiról,hogy EV, hanem, mert többnyire ismerem a típusokat :D
SD2024-09-04 08:36:37 //
36755
Ez azt bizonyítja hogy a villanyautónak is kell a karbantartás, de a benzines is elmegy 100k-t gyári olajjal:/
Ez pont akkora baromság ,mint ,hogy az olasz autó szar. Kezdve azzal ,hogy nem is vitorlázik, legalábbis standard setup szerint biztos nem ,elképzelhető ,hogy beállítható.
130-as pálya tempónál 16kW körüli a fogyasztása ,ami komikusan kevés, nagyon szélsőséges esetben megy valaki lassabban vele. Persze ez modell függő, Model S az 20körül fogyaszt.
Egyszerűen a regeneratív fékezés annyira erős ,hogy nem szükséges használni az üzemi féket. 200km-alatt, egyszer sem.
Ahogy SD írja ennek következtében be tudnak rohadni a dugattyúk, betéteket úgy kell kiverni belőle (bár én már jártam így normál autóval is többször) :D A gyár ajánlja az évente szétszed-kipucol eljárást. Illetve a service üzemben van egy ilyen fék koptató funkció, akkor talán kikapcsolja vagy nagyon gyengére rakja a motorféket.
Peti16V2024-09-03 22:55:52 //
36753
Gyárira cserélted márkaszervizben?
Peti16V2024-09-03 22:49:38 //
36750
A hátsó Ate rendszerű.
Nálam is a 60e lenne a reális. Köszi a drukkot, még nem tudom a jó megoldást. Lehet ez egy egyedi anyaghiba, bár mintha rémlene hogy Erhard hasonlóan járt. Ő a tárcsát okolta inkább, nekem meg úgy tűnik hogy a betét van felkenődve és belesülve kb egy barna rétegként.
Nem is kopik. 30e km-nél még 7mm+ a betét vastagsága kívül, belül. Az tízezrenként 1mm kopás. Simán benne van még 20-30e. Könnyű autó, nagy fék, kicsi kopás. A tárcsa válla kb 0.2mm átlagban hátul. Az semmi.
Elöl minden szép, ott 6mm környékén van a betét, a tárcsa váll fél mili körül, szóval 50%-os.
Ez ki is adja azt, hogy 60e körül lenne reális a fékek cseréje. Sajnos a hátsó így nem maradhat, de egyszerűen nem tudom mi lenne a jó megoldás. A hibát kéne megérteni hozzá. A fékbetét kenődött fel, alapvetően az a rossz? A tárcsa anyaga ennyire kaka? Nem.tudom. Ha a tárcsa a ludas, fölösleges költségel szabályoztatni. Az is pénz, idő. Akkor inkább veszek két jobbféle tárcsát, új oem betétekkel.
Vagy a betét anyaga rossz? Akkor viszont nézni kéne valami használható betétet hátra.
A hátsó 320mm-es is Brembo rendszer amúgy? Vagy ATE?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.