Fórum >> Típusok >> Giulia

Peti16V2023-03-04 20:55:02 // 29633
Ma kicsit ápoltam a lelkét, lemostam meg kicseréltem a csomagtérfedélen a törött elakadásjelző-tartó műanyagot, és ezután eltűnt a hiba. Megörültem neki, hogy csak pillanatnyi hiszti volt, amit a törődés miatt elengedett, de sajnos azóta megint írja, uh jövő héten megy a szervizbe.
Lev2023-03-04 20:47:16 // 29632
Elvileg igen,bár nekem is ezt írta,mégis működött az ablakfűtés és nem az akksinak volt baja
RomeoOne2023-03-04 20:46:21 // 29631
Most nézem én is hülyén fogalmaztam :D

Nyilván nem azért kell megnézetni, mert én még nem hallottam ilyenről, mert ne mvagyok én mindenttudó, hogy ha nem hallottam róla, akkor olyan nincs is :DDD Úgy értettem, hogy sztem ez elég gyanús, hogy nem egy egyszerű akksi gond
Lev2023-03-04 20:43:12 // 29630
Rosszul is írtam, mert nem az a kérdés,hogy van-e tárolt hiba,hanem az,hogy mi a tárolt hiba.
RomeoOne2023-03-04 20:39:35 // 29629
Én olyanról még nem hallottam, hogy alacsony akkutöltés miatt check engine-t dobna, szóval mindenképp ki kell olvastatni.

2021 márciusi az autó, az akku se lehet sokkal öregebb. Nekem ez kicsit korai, nem számítottam ilyen hamar csekkendzsinre…

Az enyém 2021 július és 5 km-rel azután dobta, hogy kigurultam vele a szalonból. Én is korainak éreztem, de hát ez nem függ ettől, sajnos :)
SD2023-03-04 20:36:13 // 29628
Az akku ha megnyekkent akkor az ablakfűtés sem megy azt is tiltja elvileg.
Lev2023-03-04 20:27:56 // 29627
Az 5. indításnál valószínűleg el fog tűnni,de szerintem mindenképpen nézd meg,hogy van-e tárolt hibád. Az akku ennyi idő után nem hiszem, hogy megadta magát. Az alapjáratod nem ingadozik hidegen?
G-MANN🍀2023-03-04 19:56:43 // 29625
Milyen program lesz holnap? 🙂
RomeoOne2023-03-04 16:36:21 // 29624
Uh, végre! Nagyon jól néz ki. Készülsz már a holnapra, makulátlan legyen az autó? Én is kisuvickoltam 😁
Kazes☻2023-03-04 16:32:21 // 29623
No, csak, hogy adjunk az előítéleteknek és a szokásoknak, küldök egy BIG LIKE - ot erre! 😉
😅
carver2023-03-04 15:30:35 // 29622
ezt nekem a Kelet-Pest szerencsére mesterien megoldotta 👏
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-04 15:27:02 // 29621
Katasztrófa, hogy szemből vízszintes, oldalról meg nem XD
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-04 15:25:44 // 29620


Még nem végleges asszem, de már jobb.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-04 15:23:48 // 29619
Ott volt a vigyorfej, poén, élc, ilyesmi. De úgy látom ez a mai napig komolyan érint titeket, senkinek nem akartam a lekébe gázolni, bocs XD
MInt ahogy engem a kategóriák sem érdekelnek továbbra sem. MI az alma, mi a körte, pláne a répa, már követni nem bírom, nekem autó, autó. Alfa, Alfa. Ha az egyik bármi miatt nem az ízlésem, nem a "kategóriára" fogom és nem is az évjáratra. Pláne ha iderül, hogy aztán mégis ugyanaz a típus egész más kategória egy másik motorral XDD
Úgyhogy nálam a gyümölcsös, meg virág virágzós izék nem jönnek át, eddig sem és ezután sem hinném, mert a szememben nincs kategóra. Különböző autók vannak, különböző műszaki tartalommal. És miért ne hasonlíthatnám az élményt? Nekem ennyit ad az egyik, annyit a másik. Tán tilos? :-) Egyből jön az alma meg a körte..meg a répa XDD
Pedig nagyon is érdemes ezekben az apró élmény részletekben elmerülni, mert sok pluszt ad. Legszívesebben naponta próbálnék ki más autókat, és ez naponta adna valami más perspektívát annak, amim éppen van, vagy volt.

Kzben lerántottam az undorítóan felrakott rendszámot végre.. :-)
carver2023-03-04 15:15:07 // 29618
az a kérdés mi a cél. A péknek jó lesz, ha tényleg kell vsz nem lesz jó, 1,5 km után leesik. (gondolom ha átérne belül össze lehetne húzni)
Peti16V2023-03-04 15:09:18 // 29617
Hibakód még nincs, de ha meglesz, akkor a szervizben fogják kiolvasni és akkor már meg is csinálják. Elsősorban a tapasztalatokra lennék kíváncsi, hátha más is járt már így, és tudja a megoldást.(?)
2021 márciusi az autó, az akku se lehet sokkal öregebb. Nekem ez kicsit korai, nem számítottam ilyen hamar csekkendzsinre…
carver2023-03-04 14:56:43 // 29616
biztos hogy lehet, én is keresem de sehogy se találom
carver2023-03-04 14:56:43 // 29615
biztos hogy lehet, én is keresem de sehogy se találom
G-MANN🍀2023-03-04 14:55:16 // 29614
Én pont ezért mondom, hogy jár 2.0 Q4 Veloce-nak a Supersprint hátsó dob. 2018-ban lemondta a nekem csendes Giulia-ról. "VeloceTBi", azaz Tibi megvette a sajátjára az új sport hátsó dobot. Megjött a hang is. Vettem is egy Giulia-t és felkerült a Supersprint. Azóta érzem és hallom is, hogy DE, ÁLLATKODÁSRA IS KÉSZTET, hidd el, Álom!
Pályán meg továbbra is lehet csendben, nyugodtan is 😉
SD2023-03-04 14:22:13 // 29613

Pimp my ride első rész…
Hát elsőre elég tré módon sikerült felrakni:D
De van meg 8,5m próbálkozni:D
SD2023-03-04 14:20:44 // 29612

Felfeszegettem a hóláncot a kerékre, ha azt kondaná a pék hogy rakjam fel:D
De nem tűnik 100% kompatibilisnak…

Szerzek pár nagyobb gyorskötözőt asszem, azzal már nem hiszem hogy lejön, nem hiányzik hogy letépjen valami kábelt;)

De úgyse kell, de ha mégis, akkor van:D

Ezert én nem veszek másikat! :D

Vahy de?
SD2023-03-04 14:18:10 // 29611
Hát van pár kérdés , mi a hibakód ugye, de ha régi az akku akkor elsőre inkább azt cserélném mint mást;)
Peti16V2023-03-04 13:39:12 // 29610
Ilyenkor csak az akksicsere segít, vagy van vmi alternatív gyógymód?
Töltés vagy a saru levétele segíthet? Mondjuk lemerülve nem lehet, mert egy 1700 km-es út végén dobta be 😏

Shadin2023-03-04 10:37:45 // 29608
Én mentem 2.0 és 2.2 Veloce Giuliaval és (elnézést érte) egyik sem volt az az autó ami állatkodásra késztetett volna, mindkettő tette a dolgát, de olyan steril nyugati módon, nem Alfa módon :-(
Akkor meg már sok lett volna a kompromisszum.
Élvezetfaktort a GT is ad, nem is keveset, szeretem érezni hogy élek és a GT-nél a halálfélelem már 120.nál is jelen van, míg a Giulia-ban a maga tökéletes sterilségével akkor érzni ilyet feltehetőleg, amikor már nagyon elnéztél valamit és épp pereg le az életed az elmédben, rmélve, hogy túléted.
Giuntini2023-03-04 10:37:23 // 29607
Én tavaly nyáron Olaszországban tapasztaltam meg igazán, hogy mennyire perfekt a nem TI ülés hosszútávon!
A MiTo tényleg a cukiság mögé rejtett állat. Kiscica bőrbe bújtatott kölyök oroszlán!
Shadin2023-03-04 10:28:20 // 29606
Na ez meg a másik, nem kell olyan autó amivel nincs munka :-)
Shadin2023-03-04 10:27:48 // 29605
Ti kötelező mert szép, de nagyon nem praktikus :-(

MiTo még mindig harmonikusabb nekem kívül-belül, mint a Giulietta, nem azért mert szebb, hanem mert jobban passzol a hátulja az elejéhez, Vagy fordítva.
Vezetni értettem inkább hogy férfias, a 135 lovas MA egy nagyon jó karakterisztikájú motor, kuplunk, fék, kormány inkább kemény mint csajos (Lehet h a kuplungom már gatya...).
Az első futóműgeometriát meg el kell csalni, hogy ne legyen túlkormányozott és minden oké.

A MiTo egy cukiságnak készült, ha nem vagy elég PC, akkor nem tudsz elvonatkoztatni :-) :-)
Giuntini2023-03-04 10:26:44 // 29604
Ez így van, én a Giulia 2,2 180 lovas dízelét vezettem kézi váltóval, lényegesebben könnyedebb az is mint a 159 2,4. A 2,4 egy tank! Menni, menni és menni, ahogy egyszer Liquid mondta, egy autópálya romboló. Emlékszel, Erhard mondta, hogy a nagy E-hybrid Mercedesében van az az érzés, amit a 159 ad. A 159-el is baromian lehet kanyarogni (nem budapesti utakon), de annyira flegmán és a tank érzettel csinálja hogy hogy ebben ez a lehengerlő. A Giulia dízel tényleg egy könnyűnek érződő autó volt. Az 5 henger hangját viszont a szememben nem tudja pótolni semmi, csak a QV!
Shadin2023-03-04 10:19:46 // 29603
Mindenben egyetértek :-)
Shadin2023-03-04 10:18:49 // 29602
Nem járok ide rendszeresen, mert mindig rákívánok egy Giulia-ra, ami most nem logikus.
Shadin2023-03-04 10:17:37 // 29601
Nem győzködök én semmit, de Liquid is alá tudja támasztani amit írtam, hogy a TBi egy sokkal könnyedebb érzés mint bármelyik másik, leginkább mint az 1700 kilós 2.4. Bár a TBi sem könnyebb jelentősen, de mégis fickósabb volt.

A "Számomra viszont sokkal sokkal töbebt nyújt a Giulietta élmény szinten" kijelentés egyenesen következik a másik kijelentésből, miszerint "A Giuliettát sosem gondoltam egy kategórának vele, pontosan érződik, hogy egy kisebb autó, és egy modernebb, összeszedettebb műszaki konstrukció."

Erre céloztam hogy a kettő könnyedségét teljesen felesleges hasonlítgatni, vagy ha igen, akkor a biztosan van pl. egy Clio RS ami még nagyobb élvezetet nyújt még fickósabb módon.

Én is nézek régóta Giulietta QV-t magamnak, miután a családi autó flotta modellbe, csak a sokadik játszós autós Alfa fér bele és az nem a Giulia.

Jelenleg építem MO. legdrágább és legjobb GT JTS-ét :-)
Shadin2023-03-04 10:06:28 // 29600
Jól szét kell tarttatni és oké lesz.
Shadin2023-03-04 10:05:22 // 29599
Nem tűnt fel, de lehet hogy köze van a vektoros kormányzáshoz :-(
SD2023-03-03 23:52:07 // 29598
Répa, kalapács, metaxa, Mito, hova keveredtem?:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 22:35:00 // 29597
Figyi, az ötkilós kalapácsról beszélek, leszarom a sárgarépát. És ez eddig is így volt :-) De csak hadonássz tovább a répával, tényleg nem értelek...
Giuntini2023-03-03 22:22:31 // 29596
A kinézet izlések és pofonok! Vasárnap kipróbálhatod!:)
Liquid2023-03-03 22:13:18 // 29595
ott a pont
Liquid2023-03-03 22:12:40 // 29594
Nem kell meggyőzni senkit, csak annyi hogy ha csak az 5 kilós kalapács volt a a kezedben, akkor fogalmad sincs milyen fogni egy sárgarépát :)
Viccet félretéve tényleg nagy a különbség egy TBI, egy 2.4 és egy 1.9 vagy 2.0 között, és még árnyalja a képet a Q4. Tudom ignorálod de nekem volt két különböző egyik se volt tohonya 1000x leírtam, ellenben kihozta az állatot. Érdekes módon a Stelvio kevésbé hozza ki. Vagy az is lehet hogy nem veszem észre hogy kihozta :D
Ahogy a nagy nepper mondotta volt: virágozzék minden virág :)
Amúgy egész jót lehet ámokfutni pl. asszony 86 lovas I10-esével is :)
Liquid2023-03-03 22:05:41 // 29593
úgy-úgy :) De valami olyat kell találnia amit kedvére szétszerelhet :D
Liquid2023-03-03 22:04:19 // 29592
Az Alfatex kárpit (hihetetlen kényelmes volt), vagy akár a 156 plüss ülése szerintem is sokkal jobb mint a TI, legalábbis ülni benne, kinézetre nem kérdés: mindent visz a TI.
A tohonyaság szerintem csak az alulmotorizáltakra illetve a gyári programos 2.4-ekre igaz főleg ha elöl kaparnak.
Szerintem se lehet a Giuliettát a 159-el összehasonlítani, már méret, más célok, más kor satöbbi. Ahogy tetovált gyúrós cimboránk mondaná: almát körtével.
A Metaxa jó, szerejük :) Én TatraTea-t ittam (narancssárgát)
Azé a MiTo férfiasságán vigyorogtam kicsit :D Azzal sincs baj egyébként ,mert egy luxusPunto (jó értelemben), csak ne nézne ki úgy :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 21:22:42 // 29591
Az biztos hogy nagy különbség lehet típuson belül is, a 2.4 automata egyértelműen autópályás/utazó autó volt. A TBi Ti lehet ennek tipusnak a csúcsa. Belül, igen, azt a belteret nagyon szerettem :-)
RomeoOne2023-03-03 21:07:26 // 29590
Amúgy simán lehet. Nem azért mert hétfői, de mert 2,4 és elölhajtós, plusz automata. A Shadiné meg 1,75 Tbi, azaz sokkal kisebb súly elöl és puttonyos, ami még inkább hátrébb helyezte a súlypontot. Plusz manuál, tehát annyival is könnyebb. Ezek azért már együttesen elég nagy különbséget adnak, hogy egész más autó feelingje legyen.
Liquid-é meg kapart hátul is, az megint csak fundamentális különbség.

Attól még belülről a tied volt a legszebb (kívülről is dobogós, az biztos). Amikor beleültem, akkor döntöttem el, hogy ha nekem lesz következő alfám, abban bőrkárpit lesz, ha fene fenét eszik is :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 21:06:03 // 29589
Külső lesz az, csak nekem se kéne borozni. Rohadt péntek este..😅
RomeoOne2023-03-03 21:04:30 // 29587
Kéne már neked egy Giulia, hogy többet járj a topikba :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 20:54:24 // 29586
Elkezdhetjük újra, hogy meggyőztök a 159 könnyedségéről XD
Kizárt hogy sikerüljön. Csak kifejezetten az enyém volt ilyen buta, tohonya, sárnehéz dög, ami picit is a határán túl ment bután egyenesen az árok felé. Ez az egy hétfői példány szegény ilyen lett, nem tehet róla. Sok élményt köszönhetek neki, és sok tanulságot is, azóta sem bántam meg azt az 5 évet.
A Giuliettát sosem gondoltam egy kategórának vele, pontosan érződik, hogy egy kisebb autó, és egy modernebb, összeszedettebb műszaki konstrukció.
Számomra viszont sokkal sokkal töbebt nyújt a Giulietta élmény szinten.
Fotózni én sem tudom, vagy csak kínok árán, nagyon nehéz. Lefotózom, és tényleg bénának látom. Élőben meg szeretem nézegetni, ez van. A gazdijának meg pláne nagyon tetszik, de tudjuk, női autó. Csak ha ilyen lenne minden női autó, félnék utcára menni XD
A D módot a női tulaj szerencsére még soha nem próbálta ki. Azt a mai napig nem értem, hogy gyárilag ilyet hangolni...kinek? A boltba, vagy az iskolába menetben van szükség egy konkrét rallyautó feelingjére? XD Én mindenhol szeretem, beteg módon leget vele menni, és élvezet az egész. És ugye pici motor, alig tol orrot, rohadt jó egyensúlya van. Ha meg tolná is, akkor olyat belefékez az ívkülső kerékre, hogy helyben sarkon fordul és nem megy le az útról. Jó, ehhez nagyon otrombán be kell baszarintani a kanyarba, és hát nem kellemesen szól hogy sok voltál, de ez már bőven azon a ponton túl van, ahol Zen őfelségét már árokból húzza a traktor...XD
Giuntini2023-03-03 20:32:09 // 29585
Ki kell próbálni! Sajnos nagyon sokszor valótlanságolat írnak a "szalértők". Az a baj hogy mennek vele 20 km-t, és úgy írnak róla mintha megismerték volna a típust. Én is a MiTo-t több ezer km után ismertem ki igazán.
G-MANN🍀2023-03-03 19:41:40 // 29584
A kevés km sokat segít 😊
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.