A turbó benzines dieseles jellegéhez:

:-)
Hát, azért inkább a másik hengersorra egy másik turbót. Az úgy sokkal szerencsésebb, mint ez a gyári megoldás a félig megfújt blokkal.
A remap sem annyira egyszerű ezeknél. Ollah is harcolt anno a V6TB-vel rendesen.
leopop32021-09-24 20:50:03 //
22207
Szerintem nem, de akár az is lehet amiket én látok a csoportokban külföldit és magyart is, sőt a magyar adminja is vagyok;) Mondom ez csak az én észrevételem volt.
Szerintem ha az összes brerát megnézed is 10-böl 8 dízel.😀
leopop32021-09-24 20:26:32 //
22205
Arra kell a remap!
Haveromnak van egy GTV-je 2.0 V6 Bussóval hát úgy már 4000 alatt is rendesen használható de kívánja nagyon a remappet!!
leopop32021-09-24 20:22:00 //
22204
*degradálóan
Csak a telefon kijavit...
leopop32021-09-24 20:21:04 //
22203
Köszönöm szépen!
Nem degradálódik mondtam csak szimplán megfigyelés volt a kijelentésem.
Autópályán verhetetlen valamint hosszú távon!!
Ha sokat megyek akkor én is a dízel offost veszem elő úgy mondom.
leopop32021-09-24 20:18:21 //
22202
Hol tudom megnézni, hogy milyen rendszám típus tartozik hozzá?
Hát én is nagyon remélem hogy könnyen megadják 🙏
Rendesen fogok próbálkozni az biztos!!
leopop32021-09-24 20:16:29 //
22201
Esküszöm amit küldtem az ilyen ricer Brerából 10 ből 8 az dízel :DD
G-MANN🍀2021-09-24 19:45:25 //
22200
Gyerekek Brera 5 hengeres hangja nekem és szerintem mindig egy álom volt.
Most Giulia valamilyen levegő gurgulázó visszahörgése is bejön, főleg a Supersprint hátsó dobbal 🙂 Prémium. 🙂
Gagyi driftes trükk, de az Rs3 hangja is etalon.
Lekötöd egy rs3 első féltengelyeit, aztán haddszaladjon :)))
Akkor ezt felülcsapom :-) Az 5 hengeres 159 jobban szólt mint a Giulia 2.0. A kerregésből bent semmi sem hallatszott, a morajlásból annál több. Az automata váltó (kettőstömegű hiánya) miatt nem igazán rezonált, nagyon szerettem a hangját.
Persze sokmindent megadnék egy öthengeres benzines rwd autóért, pláne egy Giuliáért, de ilyen nincs és nem is lesz.
Hidd el az 5 henger hangja jobb mint a V6 vagy sor 6 dízelek. Ezt már a 159 fórumban sokszor kitaglaltuk, Liquid barátom jellemezte így; "fenyegető". Persze nem akarom összevetni egy 164 V6 turbóval, vagy egy 3,0 Bussóval, mert az valóban lúdbőröztető!
Egyszerűen a mai benzinesek hangja nem hasonlítható a régi benzinesekhez legalábbis Alfáéknál, de akár a Fiat-ot is idevesszük.
Lehet, hogy kerreg, meg büdös, de szerintem amit a Cartárs minden hozzászólásban a dízel autót használók démonizálásával művel, az pöppet overkill. És értelmetlen dedó.
Szar szar, persze, tudjuk, a saját autó a vanderful, oké, ugorjunk, uncsi. Sátánfattya az összes dízelalfás köcsög, ez is oké, ezt is engedjük el. Mindazonáltal középső csoporttól felfelé szerintem ilyen 100%-os általánosítást művelni nem valami kifinomult (felhívom a figyelmet a "MINDEN" kifejezésre), de én nem értek semmihez. És még fosdízellel is járok... :)
(Meg néha rendes autóval, ha nem esik az eső :))
carver2021-09-24 14:18:50 //
22194
hát sok dízellel jártam, V6-tal is (mondjuk 5 hengerrel pont nem), de ha valami bizsergett az egyszer sem a hangjától volt. Kerreg az akárhány henger van benne, legfeljebb nem zavaróan, de a szép nekem egyszer sem jutott eszembe a hangjukról...
LMP1 dízel vs benzin
Igen, ebben igazad van, a direkt benzinbefecskendezés miatt hidegen kerregett, plusz soknál a vezérlésmódosító hibája volt. Sajnos a Tibi-nek semmilyen bizsergető hangja nem volt. Viszont az 5 hengeres dízel, sokkal bizsergetőbb hangú! És nem a rázkódástól:)
Akkor meg a 164 V6 turbóval meg az volt a baj, hoogy 4000-ig nem csinált semmit, utána meg 6000-ig megváltotta a világot, sőt azon még plusz volt overboast üzemmód!
Szerintem nézesd meg a szervizben... :D
Ez így nem üzemszerű... :D
Mondjuk szerintem tök gagyi, ahogy a dízel seggberúg, aztán lekókad... :)
Tudtam én, hogy valami nem stimmel a Q-val... Nem reccsen a 2-es :DDD
Liquid2021-09-24 11:49:47 //
22188
A TBI valóban sokat eszik, de 1500-tól már használható, olyan mint egy dízel csaknem rúg akkorát. Alacsony fordulaton sokkal használhatóbb mint a 2.4.
Nem véletlenül mondják azt, hogy az az élvezetes turbós benzines, ami úgy viselkedik, mint egy szívó :)))
Mondjuk az 1750 TBI-k anno majdnem ugyanúgy kerregtek mint a dízelek, megették a másfélszeresét benzinből, ja és 5.500nál pirosodott a fordulatszámmérő. Cserébe később indult el, mint a dízel, szóval pont ugyanannyi volt a használható fordulatszámtartomány.
Na mindegy :) Az élet úgyis 6000-nél kezdődik, meg a reccsenős kettesnél :D
Persze, mert a mindennapokban azt érezni jól használhatónak, erősnek. Hiába jönne meg még 300 nm nyomaték és 150 lóerő 8500-as fordulaton egy gigantikus turbótól, addig úgyse forgatja az ember mondjuk a Hungária körúton egy álmos délutánon, amikor viszont egy zöldhöz még oda akarsz érni, ezért odalépsz 3-ban, és odaérsz...
Az átlagember a dízeles karakterisztikát érzi erősnek, hiába lassabb. (A 150 lovas jtd-ket simán legyorsulja a 150 lovas 2.0 TS, mégis a dízel rúg hátba...)
A turbós benzineseket ezért hangolják úgy, ahogy. (Illetve a környezetvédelmi normáknak is csak kis fordulaton lehet megfelelni...win-win??? :D)
Akinek van elég offos tapasztalata, az is tudja, hogy sok szívóbenzinest is úgy hangoltak, hogy lent menjen, fönt meg csak brummogjon... ebből a szempontból nem az Alfák a jó példák. (A 155 lovas 145 QV a mai napig emlék, ahogy még 7000-nél a szívócső hosszt váltott, és még egy picit erősödött...)
Én éltem a dízelt is, ahogy meg tudott alulról indulni. Most egy turbóbenzines is inkább a dízelre hasonlít karakterisztikában, mint egy szívóbenzinre. Alul is tud tolni és nem forog annyit...
Autóversenyeken ez teljesen a szabályalkotó szándékától függ persze, de a wtcc-ben is véget vetettek az Alfa-BMW háborúnak a Seatok a trédéivel, mert agyonverték a mezőnyt.
Aztán jöttek a turbós benzinesek, és akkor meg a dízel Seatok kerültek a háttérbe.
De a túraautózásban mindig lejt valamerre a pálya (Citroen aztán Volvo hegemónia, mostanában a Link&Co...) , és elsősorban a befektetett pénz határozza meg az eredményeket.
(Majdnem minden autósportban, majdnem mindig így van.)
Nem akarlak megbántani mert jó srác vagy, de ezt azért gondold felül!!
Kiegészítésként a 24 órás versenyeken a dízel Audik verhetetlenek voltak!
(Azt mondanom sem kell, hogy egy véletlenül lefinomított flakon gázolaj okozta a középkorban a pestisjárványt....)
Azok is... :))) Állítólag minden lassú és ronda formaegyes autó dízel, sőt, amúgy a Columbia és a Challenger űrsiklókba is raktak direkt gázolajat :DDDD
az 59-eden nem fért el az első rendszám?
Fogalmam sincs, hogy a Brera-nál mi van a típusbizonyíványban. Az is lehet, hog yarra még könnyebben megadják. De majd próbálkozz, aztán kiderül.
meg a vasallódeszkás rizsrakéták :DDD
Persze, az összes nagyszárnyas, jajjdecsúnyablogos calibra dízel :)
Én azt is hallottam, hogy a dízelesek nem csak undorítóak, de gyerekeket erőszakolnak, és időseket rabolnak ki, csak úgy, hobbiból.
leopop32021-09-23 23:28:11 //
22174
Ne 🤣🤣
leopop32021-09-23 23:26:58 //
22173
Valahogy mindig a dízeles srácok csinálják ezt, Brera worldwideban is ma láttam persze hogy egy ilyen gusztustalant és természetesen dízel volt:))

leopop32021-09-23 23:22:54 //
22172
Én is így látom
leopop32021-09-23 23:19:47 //
22171
Ne félj én előadom majd a saját dumám plusz a tiéd is úgy hogy egy szívó benzines Brerám van :DD
Mindent is megteszek majd a B rendszámért.
Láttam sok 159-en is szóval szerintem Brerára is megadják majd, csak olyan helyre kell menni és olyan embert kell kifogni :DD
leopop32021-09-23 23:13:14 //
22170
Gratulálok! Sok balesetmentes km-t kívánok! 😁🍀
leopop32021-09-23 23:06:40 //
22169
*alkatrészesként
Úgy látszik este nem megy az írás 🤣🤣
leopop32021-09-23 23:05:34 //
22168
*is
Csak telefon kijavit...
leopop32021-09-23 23:04:47 //
22167
Mondjuk alkatrészenként ez az alap hogy olcsóbban meglegyen :DD
Akartam js kérdezni miket tudsz szerezni mert egy valami nagyon érdekelne a Brerához.
leopop32021-09-23 23:02:49 //
22166
Pedig ez óriási akció
medcare2021-09-23 18:10:11 //
22165
Tisztelt Fórumtársak! A közelmúltban egy 2018 áprilisi, piros menyecskének a tulajdonosa lettem. Igyekszem fotókat feltenni róla. Az lenne a kérdésem, hogy mi leget a gond, ha a tolatóradar párat csippant, mintha valami morzejeleket adna ki, majd elhallgat, de nem igazán akar jelezni? Köszönöm a válaszaitok!
denil12021-09-23 14:30:16 //
22164
Én nem értem az ilyen embereket.
Egy talicska pénz, rakás idő és a vége egy kupac szar.
denil12021-09-23 14:28:49 //
22163
Atyaég milyen igényesen gyönyörű!
Instant get.
denil12021-09-23 14:27:07 //
22162
Na ugye? :)
Akkor csak nem vagyok én a béna :D
Én anno ezt használtam tesztelésre de eredeti CD-n.
Nem tudom mi történhetett, de ahogy te is mondod ez a zene és maga az album is olyan szinten jól van / volt masterelve és olyan dinamika van benne ami tesztelésre szerintem tökéletes.
Erre most kiderül,h mégse...vagy legalább ezekben a formákban nem.
Sajnos már nincs meg az eredeti CD így ez most már így marad.
denil12021-09-23 14:23:00 //
22161
Akkor így utólag is nagyon köszi,h vigyáztál rá :)
Remélem mások is így voltak ezzel bár szerintem István egyébként sem engedte volna,h túlzott huligánkodás legyen.
Nekem tetszik. Jó a színe is, belül pedig nagyon az én világom lenne egy ilyen. Mondjuk négyhengeressel kéne, mert semmi köze ennek a Giuliának a V6-hoz, de ez az én bajom :-) Kérdés, hogy egy ilyet hogy lehet forgalomba helyezni azon kívül, hogy sehogy XD Légzsák nélkül, töréstesztek, emissziós tesztek nélkül...Művészi alkotás, az biztos, nagyon szép, unatkozó milliárdosoknak, show carnak, gyűjteménybe, vagy játszani.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.