Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-28 15:41:26 // 12512
	a fejegység frissítését? kétlem :DDD nem a naviról volt szó....
	
Piritu - 1.000.0002019-11-28 15:24:24 // 12511
	Sose mertem bevállalni, a sógoréknál erősen harapnak rá :-(
	
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-28 15:17:36 // 12510
	az interceptor tudja
	
Shadin2019-11-28 15:17:11 // 12509
	Látod a Ford 25 gigája otthon tölthető ás a leírás szerint autózzál közben, az első rész 40 perc, majd 30 és 8 perc a vége :-)
	
Piritu - 1.000.0002019-11-28 15:05:09 // 12508
	Tudja a kirakott háromlábú trafipaxokat is?
	
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-28 15:01:29 // 12507
	ezért jó a gyári navi :)))
	
Piritu - 1.000.0002019-11-28 14:54:08 // 12506
	Próbálkoztam már azzal is hogy a navi mellett podcastot hallgatok a telóról, hogy folyamatosan legyen adatátvitel. Az se segít....
	
Piritu - 1.000.0002019-11-28 14:27:37 // 12505
	Eddig arra jöttem rá hogy akkor szakad szét a kapcsolat ha nincs mobilvétel. Tipikus a határon ahol vált a két ország rendszere közt. Itt a németeknél szinte használhatatlan mert rengeteg vételi lyuk van a dombok közt.
Ha a guglival letöltöm az útvonal térképét előre az se segít.
	
Ha a guglival letöltöm az útvonal térképét előre az se segít.
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-28 14:26:48 // 12504
	Meg lehetne próbálni ferriteket feltenni az USB kábelre, illetve duplán arnyekolt kábelt kellene megpróbálni. Ipari gépnél csináltunk ilyet, volt hogy bevált. Két ok miatt szokta eldobni az usb kapcsolatot, ha az 5V tápon szed fel zajt pl a hálózatból, vagy kívülről a nem elég hatekony árnyékolás miatt. Itt az utóbbi tűnik logikusnak. :-)
	
Piritu - 1.000.0002019-11-28 14:25:23 // 12503
	Mérgemben megpróbáltam az iPad-omat rádugni, abban meg a CarPlay nem indul el. Valami céges app letiltja. A jövő héten ráuszítom az IT-t.
Használ itt valaki iPhone-t? Az is szétakad?
	
Használ itt valaki iPhone-t? Az is szétakad?
Piritu - 1.000.0002019-11-28 14:19:56 // 12502
	A gyárival kábelle használom, mert a többi esetben (PC) az volt a legjobb.
	
Lev2019-11-28 14:10:41 // 12501
	Én 3 különböző kábelt próbáltam,a gyárival a legjobb,de még  ezzel is zavaró,sajnos.
	
Lev2019-11-28 14:09:04 // 12500
	Ez a probléma nálam is jelenthetik,jó lenne rá valami megoldás
	
RomeoOne2019-11-28 13:34:51 // 12499
	Gyorsabb lenne, ha kiszerelnék és beszerelnének egy frissítettet. Utána befrissítik amit a tiedből kivettek, majd jön a következő alany, annak beszerelik azt és így tovább :DD
	
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-28 13:27:19 // 12498
	a fejegységre is van frissítés 9GB és azt mondták azt úgy csinálják, hogy délután elindítják és másnap reggelre befejezi, talán... :DDD
	
pettinke2019-11-28 13:21:33 // 12497
	próbáltál másik USB kábel(eke)t? arra extrém kényes az android auto.
	
Piritu - 1.000.0002019-11-28 12:59:48 // 12496
	Kedden megyek, kivi vagyok lesz-e valami frissítés. A mobiltükrözésre nagyon kéne, a legszarabb szituban dobja el a kapcsolatot a telóval...
	
Piritu - 1.000.0002019-11-28 12:57:41 // 12495
	Inuläsnäl a 159-em simän megkapart, a Giulietta is. Ha mär kapart utäna avatkozott be az elektronika.
Júlia ilyet csak murván tud.
	
Júlia ilyet csak murván tud.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-28 12:51:03 // 12494
	és röpke 3 óra ez is kész valami szoftver frissítéssel... tavasszal meg mind a 4 sárvédő díszléc cserés lesz gariban...
	
droberto2019-11-28 10:57:36 // 12493
	Az elindulásos/gyorsításos kaparás szempontjából a tBi amúgy is nagy hátrányban van a sima elsőkerekesekhez képest. Emlékszem Pityu NIX-ére is Miklóson, állandóan kapart és kaparni akart. Meg ott van Erharhard húzott tBi-je is KUL-on. Úgy volt, hogy lealáz mindenkit, de nem bírt elindulni vele normálisan.
Ennyire az FWD 1.9 és 2.4 se kaparós.
Viszont az is élesen megmaradt, hogy Q4-ed nagyon jól viselkedett a Miklósi körforgóban. :)
	
Ennyire az FWD 1.9 és 2.4 se kaparós.
Viszont az is élesen megmaradt, hogy Q4-ed nagyon jól viselkedett a Miklósi körforgóban. :)
Liquid2019-11-28 10:40:14 // 12492
	Előbb-utóbb biztosan lesz megoldás az ASR kikapcsolására.
Igazából már most is van :)
	
Igazából már most is van :)
tdemeter2019-11-28 10:39:40 // 12491
	A-ban próbáltad már?:)
	
Liquid2019-11-28 10:35:13 // 12490
	Beavatkozik, az elsőkerekes 159-nél is beavatkozik, szóval nem pörög ki, mert befékezi. Az összkerekes meg azért nem pörög ki mert ahhoz kevés a lóerő, hogy mind a 4 kereket elforgassa, viszont megindul.
	
'''''2019-11-28 10:25:50 // 12489
	Nekem meg pont az nem tetszik,hogy N-módban is hagyja picit keresztbe rakni.
Szóval még ott sem hülyebiztos ahol elvileg jó lenne.
	
Szóval még ott sem hülyebiztos ahol elvileg jó lenne.
'''''2019-11-28 10:22:44 // 12488
	Rendes giuliánál kikapcsolható gyárilag! :-)))
	
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-28 08:25:03 // 12487
	olajcsere on...
	
RomeoOne2019-11-27 21:41:59 // 12486
	Elég lenne kikapcsolni a menetstabilizációs elektronikát. Mondjuk egy sperr azért nem ártana mellé, hogy igazi legyen az élmény :D
	
RomeoOne2019-11-27 21:41:59 // 12485
	Elég lenne kikapcsolni a menetstabilizációs elektronikát. Mondjuk egy sperr azért nem ártana mellé, hogy igazi legyen az élmény :D
	
Piritu - 1.000.0002019-11-27 21:35:11 // 12484
	Tök furcsa az eddigi elsőkerekes autóim után hogy nem kapar egy nagyobb gázadásra. A Spiderrel kimondottam élvezem a szerpentinen amikor a belső kerék megkapar és “hangja” van. A Grossglockneren nem sikerült ilyen  Júliával. Lehet hogy fel kéne tölteni rá a 280 lovas programját és akkor sikerülne....
	
Piritu - 1.000.0002019-11-27 21:30:27 // 12483
	Ma is próbálgattam, Júliával nem sikerült kipörgetni a hátsó kereket. Igaz csak esőben teszteltem meg szárazom...
Még mérnem kellene egy “vizes” 0-100-at....
	
Még mérnem kellene egy “vizes” 0-100-at....
Liquid2019-11-27 21:20:24 // 12482
	Zongorázni lehet a különbséget (nyilván a 159-ből indulok ki). Igazából nem csak ott érdekes, ahol terepjáró kell, mivel ott az alacsony hasmagasság miatt amúgy is bukta-utca.
Viszont az erőt nagyságrendekkel jobban át tudja vinni az útra. A Q4-nél soha nem láttam a kipörgésgátló ikonját, csak megindult, teljesen függetlenül az útviszonyoktól, a Tibor meg kapar mindenhol mint az őrült. Alapvetően mindenhol, bármilyen út és időjárási viszonyok között elképesztő szintű magabiztosságot, hülyebiztonságot ad. Komolyan! Ezt csak azóta tudom igazán értékelni, hogy már nincs. Szóval az összkerékhajtás igencsak ne hülyeség, sőt megfelelő erő esetén kötelező lenne szerintem. Nyilván nem lehet sikító kerekekkel elindulni, ezt a fajta póverkodást el lehet felejteni, ellenben ez elindul, nemcsak egy helyben pörög.
	
Viszont az erőt nagyságrendekkel jobban át tudja vinni az útra. A Q4-nél soha nem láttam a kipörgésgátló ikonját, csak megindult, teljesen függetlenül az útviszonyoktól, a Tibor meg kapar mindenhol mint az őrült. Alapvetően mindenhol, bármilyen út és időjárási viszonyok között elképesztő szintű magabiztosságot, hülyebiztonságot ad. Komolyan! Ezt csak azóta tudom igazán értékelni, hogy már nincs. Szóval az összkerékhajtás igencsak ne hülyeség, sőt megfelelő erő esetén kötelező lenne szerintem. Nyilván nem lehet sikító kerekekkel elindulni, ezt a fajta póverkodást el lehet felejteni, ellenben ez elindul, nemcsak egy helyben pörög.
G-MANN🍀2019-11-27 20:46:23 // 12479
	Zsolti, Te is gyere majd, de az Alfáddal 👍😁🤗 :-)
	
G-MANN🍀2019-11-27 20:45:19 // 12478
	Ha nem műtik megint a lábamat, ott a helyem :-) és, ha úgy megy majd mint Bazsinak, elégedett leszek :-):-)
	
G-MANN🍀2019-11-27 20:43:24 // 12477
	👍😁😁 én sem rá! Örüljünk mindennek ami Alfa és van! :-):-)
	
tdemeter2019-11-27 20:39:04 // 12476
	Én nem foglak lebeszélni róla, ígérem :))
	
Halesz2019-11-27 20:29:03 // 12475
	Csabi, majd azért gyere el a következő vezetéstechnikai tréningre :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-27 19:45:45 // 12474
	Én szeretem az Alfa ezen jellegű Q4ét alapban hátsó kerekes ha kívánja kapcsol az első is... hóban nagy királyság de vizes úton is
	
G-MANN🍀2019-11-27 19:24:08 // 12471
	5 évig garis, és majd haza tudok vele jönni. Én inkább bebiztosítottam magam, ha már 10+ millt fizetek, nem szeretnék majd kompromisszumot 1 napra sem 😉 nem osztrák pucolt aszfalton, hanem itthon a hegyre, ha kell 10 napig a hókotróra várva 😉. Majd meghívlak egy kávéra, ha leesett a hó :-) több bömbinek vittem tavaly is, amíg várták a hóláncot 😂😉👍 persze alapvetően álom a hátsó, most már én is tudom, de ez a ,280 LE teljesen más, én erre vágytam, egymás után próbálva ez győzött meg, de nagyon. :-) Sajnos erről nem tudtok már lebeszélni, magával ragadott!! Én leszek a reklámemberük! Mindenkinek egy ilyen álmot kívánok! :-)
	
Piritu - 1.000.0002019-11-27 18:11:15 // 12470
	Ahogy a régi vicc mondja az összkerék arra jó hogy sokkal elhagyatottabb helyen lehessen vele elakadni :-DD
A hétköznapi életben nem nagyon látom hasznát. Hóban eddig jól elboldogultam, szerintem a hátsókerekes se jelenthet gondot.
Ellenben ha bedőglik (mondjuk ez inkább a sokadik tulajnál téma) látható összeg lesz a javítás.
	
A hétköznapi életben nem nagyon látom hasznát. Hóban eddig jól elboldogultam, szerintem a hátsókerekes se jelenthet gondot.
Ellenben ha bedőglik (mondjuk ez inkább a sokadik tulajnál téma) látható összeg lesz a javítás.
Piritu - 1.000.0002019-11-27 18:04:11 // 12469
	Kiugrottunk németbe. Egyre izgalmasabb Júlia :-)
A sógorékon a szokásos tempomattal átkelve (kicsit sokat fizettem már az idén) 7,1 lett a fogyi, a 2.0 159 ennél a tempónál 6,7-et kért. Szóval nem rossz.
A németeknél az eső előtt volt pár szabad szakasz, lehetett küldeni. A végét nem sikerült kipróbálni, de a 220 hihetetlenül könnyedén megvolt többször is. Aztán utolértük a sok német vasat és lassítani kell.
Egy propelleres volt csak, akit nem sikerült megfogni.Valami 140i volt ráírva :-DDD
	
A sógorékon a szokásos tempomattal átkelve (kicsit sokat fizettem már az idén) 7,1 lett a fogyi, a 2.0 159 ennél a tempónál 6,7-et kért. Szóval nem rossz.
A németeknél az eső előtt volt pár szabad szakasz, lehetett küldeni. A végét nem sikerült kipróbálni, de a 220 hihetetlenül könnyedén megvolt többször is. Aztán utolértük a sok német vasat és lassítani kell.
Egy propelleres volt csak, akit nem sikerült megfogni.Valami 140i volt ráírva :-DDD
RomeoOne2019-11-27 16:17:28 // 12467
	Ilyen elvi kérdés ez, mint a manuál váltó vs automata. Igazi csapatós autó hátul kapar. Vagy nem. Régen (nem is olyan régen) a Lamborghini-re is azt mondták, hogy az csak a bénáknak való. Menőzni jó, de pályán elvérzik, meg az összkerekes, ami milyen gáz. Bezzeg a Ferrari...
Aztán, ha megnézed a Nürburgring körrekordot a szériaautóknál a Lambo Aventador SVJ tartja, a Ferrari meg sehol nincs...
Ha összkerekest akarsz, vegyél azt, ne ezen múljon :)
	
Aztán, ha megnézed a Nürburgring körrekordot a szériaautóknál a Lambo Aventador SVJ tartja, a Ferrari meg sehol nincs...
Ha összkerekest akarsz, vegyél azt, ne ezen múljon :)
G-MANN🍀2019-11-27 16:15:11 // 12466
	sztm Q4-nél nem a plusz hajtás a kalap pénz, hanem az összes extrával együtt amit még kaptál, + teljesítmény, sok sok extra, amit én amúgy is vettem volna,  és az érzés, hogy segít majd az első hajtás, ha kell :-)
Nekem még nem volt hátsókerekes autóm, picit tartottam is tőle, de ez a biztonság érzet meggyőzött, hogy síelésnél sem lesz gond :-)
Várom is az első havat, kíváncsi vagyok milyen lesz :-)
	
Nekem még nem volt hátsókerekes autóm, picit tartottam is tőle, de ez a biztonság érzet meggyőzött, hogy síelésnél sem lesz gond :-)
Várom is az első havat, kíváncsi vagyok milyen lesz :-)
G-MANN🍀2019-11-27 16:08:33 // 12465
	280 csak hátsó kb 1 mill-val lesz sajnos csak olcsóbb, és kevesebb extra lesz benne, mint egy Q4-ben, illetve ahogy látom, mire kijön itthon az ára, a sima hátsós 280 drágább lesz, mint az én Q4-em volt :-) sztm, 
viszont a Q4 majd télen felhoz a házhoz, nem hagyom az utca alján :-) ha már az elektronika az igazi hátsós csapatást amúgy sem engedi :-)
jó dolog ez a nem állandó négykerék hajtás, de ha kell ott az első is (5.2 gyorsulással nem érezni azt a "nagy felesleges" súlytöbbletet, legalábbis én nem érzem :-))
	
viszont a Q4 majd télen felhoz a házhoz, nem hagyom az utca alján :-) ha már az elektronika az igazi hátsós csapatást amúgy sem engedi :-)
jó dolog ez a nem állandó négykerék hajtás, de ha kell ott az első is (5.2 gyorsulással nem érezni azt a "nagy felesleges" súlytöbbletet, legalábbis én nem érzem :-))
Liquid2019-11-27 15:06:08 // 12464
	Én is így látom. Ez az árszint olyanoknak elérhető céges autóként, akiknél többet számít ez a fajta respekt mint az hogy jó legyen az autó.
	
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-27 14:08:55 // 12463
	A német triónak modellpalettája van húzómodellekkel. A presztízsértéküket pedig az Alfa nem tudja. Használati autóként drága, presztízs, céges megjelenős autónak pedig kevés a szolgáltatása, kicsi benne a hely, és nem "márkanév". Oda van árazva a Giulia és a Stelvio is, ahol már az autó a sikerességed, státuszod jelzője, nem pusztán használati tárgy. Csúnyán hangzik, de ez a realitás. Mielőtt ebből is háború lesz, nyilván nem mindenki ilyen. :-)  De azt látni kell, hogy ha egy Alfa kulcs villan a kezedben véletlenül a tárgyaláson, miközben valamit keresgélsz a zsebedben, az nem ugyanaz mint egy Merci kulcs. Én szerencsére kívülről szemlélem az ilyesmit, jót mosolygok rajta, még ha nekem célozzák is a villantást, de tőlünk jóval távolabb is bevett dolog, hogy akár egy induló vállalkozás első pár beszerzése két ájfón a főnöknek és egy fullos xc90. 
A platform jóságát, a vezethetőséget egy szűk kör értékeli, és azon belül is egy töredék aki meg s engedheti magának....és azon belül töredék aki ennyit áldoz is rá.
	
A platform jóságát, a vezethetőséget egy szűk kör értékeli, és azon belül is egy töredék aki meg s engedheti magának....és azon belül töredék aki ennyit áldoz is rá.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
		
					  Online tag
0
		Vendég0
419