Fornitore2019-11-22 22:34:36 // 12188
Vályi nagyon dicsérte még az alap modellt is engem is ő győzött meg hogy tavaszra kell nekem egy ilyen de lehet megugrom a velot.Pista Stelvio 510 ment mint a meszes.Januárban rendelés , mindjárt itt van😉😉😉
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-22 22:33:43 // 12187
Mesélted :-D Én ennyire bátor (vagy elvetemült? XD) nem vagyok.
Kazes☻2019-11-22 22:27:07 // 12186
Igen. De az utolsó mondatoddal kicsit vitába szállnék... csakis szubjektíve... mert én túl vagyok egy Arnán... és bizony kívülről, még távolról sem szép, viszont a Sprint motor és futómű (számomra) olyat dobott rajta, hogy nem érdekelt kívülről milyen. Élveztem! :)
De ezt is meséltem már. :D
De ezt is meséltem már. :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-22 22:16:39 // 12185
Ugyanúgy nem, nyilván. Csak az nem mindegy, hogy 14 millát költ el az ember valamire ami nem pont az mint amit szeretett volna, vagy 8-9-et. Vagy inkább akkor semennyit egyelőre. Az idő pénz ilyen értelemben is. Ha nagyon autó kéne per pillanat valamiért, vennék egy Tipot.
Persze, hogy én döntöm el, az egész onnan indult, hogy Halesz feltételezte, hogy csak azért fanyalognak sokan a Stelviora, mert nem próbálták. Pedig egyértelműen ízlés kérdése, ha nem tetszik, tök mindegy, hogy hogy kanyarodik, vagy billen, vagy sodródik e négykerékkel XD
Persze, hogy én döntöm el, az egész onnan indult, hogy Halesz feltételezte, hogy csak azért fanyalognak sokan a Stelviora, mert nem próbálták. Pedig egyértelműen ízlés kérdése, ha nem tetszik, tök mindegy, hogy hogy kanyarodik, vagy billen, vagy sodródik e négykerékkel XD
tdemeter2019-11-22 22:06:31 // 12184
Nem, enyém is 6d mint minden idén eladott autó
Kazes☻2019-11-22 22:04:00 // 12183
De sajna megmondják... mindig is megmondták, csak most már nem igazán találkozik olyan sűrűn a mi (Alfás + autób.zi) elvárásainkkal. Szvsz.
Piritu - 1.000.0002019-11-22 21:47:08 // 12181
Az enyém már euro 6d (15-ös kód a forgalmiban), a tied nem csak "sima" 6?
Roll19832019-11-22 21:40:07 // 12180
Annyiért én is szeretnék egy benzinest! Adom is el a pics@ba az 59-et! :D :D
Kazes☻2019-11-22 21:30:30 // 12179
Tökéletesen megértem eme szempontokat és a vívódásod is, ahogy a szalonban is mondtam... de én meg mindig oda likadok ki, hogy ha már mást vennél (offfost), akkor arra nyugodtan eltudnád mondani eme kitételeket, visszanézni, gyönyörködni, 100% Alfa érzéssel jót vezetni, és mindeközben még az embléma is valami akármi?!
De ahogy akkor is nyugtáztuk... ezt egy ember fogja tidni majdan eldönteni, te. Én nyugodtan kivárom! :D
De ahogy akkor is nyugtáztuk... ezt egy ember fogja tidni majdan eldönteni, te. Én nyugodtan kivárom! :D
tdemeter2019-11-22 21:13:15 // 12177
Akit egyébként érdekel a téma, az e-lumról letölthető az új giulia/stelvio kezelési kézikönyve is (2019 november) magyarul is és abban részletesen be van mutatva az új infotainment és az összes új funkció egyaránt.
Lev2019-11-22 21:10:23 // 12176
Az enyém is olyan, mint a Tiéd, idén Győrben ezt adták :)
tdemeter2019-11-22 21:03:20 // 12175
Én sem értem miért, de az elumrol 2 verzio is letölthető (az enyémet kiválasztva, 2019 január) és egyikben benne van a másikban nincs.
Lev2019-11-22 20:59:50 // 12174
Kimegyek, megnézem az enyémet :)
Piritu - 1.000.0002019-11-22 20:47:46 // 12173
Az enyémben már csak annyi van amit bemásoltam...
tdemeter2019-11-22 20:40:17 // 12172
Hú egy kicsit megizzadtam, mert elsőre én sem találtam:
187.-ik oldal
187.-ik oldal
Lev2019-11-22 20:12:23 // 12171
Nekem átadáskor azt mondták, hogy a sima (95) tökéletes, de nem árt, ha néha kap prémiumot..
VKG231!!! (156+75)2019-11-22 19:46:18 // 12170
2022-re legyen :))) A többi engem nem érdekel :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 19:37:52 // 12169
magyaroszág a 10 millió nepper országa....
droberto2019-11-22 19:36:31 // 12168
A leírásban oda van írva, hogy sérülésmentes.
Ezt hívják reménytelen esetnek.
Ezt hívják reménytelen esetnek.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 19:35:12 // 12167
lenne olcsó pénzért már rég hoztam volna azon feltételek mellett amiket írtam .. de nincs ... de találsz szólj, hozok még jutalékot is adok.... komolyan!
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 19:32:44 // 12166
az unfallfrei-t a felső felsorolásban jelölik, akkor nem jelölik ha valami sérülés volt nekem ne mutasd be lécci :DDD
droberto2019-11-22 19:30:37 // 12165
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 19:30:19 // 12164
nem ez volt a feltétel, olvasd el most már harmadszor amit írtam kétszer :DDD
droberto2019-11-22 19:27:29 // 12163
A kérdés csupán annyi volt, hogy nincs 30k Euró alatti bi-xenonos benzines.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 19:21:48 // 12162
az erste nem unfallfrei ahogy a zweite sem :DDD
Robi én benne vagyok de Te meg annyit amennyit 30e euró felett találunk :DDDD
Robi én benne vagyok de Te meg annyit amennyit 30e euró felett találunk :DDDD
G-MANN🍀2019-11-22 19:16:38 // 12161
2016-os az egyik 2017.01 forg.hely. 9 mill, elég jó ár:-)
G-MANN🍀2019-11-22 19:12:58 // 12160
Én is :-):-)👍
droberto2019-11-22 19:12:49 // 12159
Mindegyik Bi-Xenonos és automata.
Bár nem automata M-Air nincs is.
Bár nem automata M-Air nincs is.
droberto2019-11-22 19:11:40 // 12158
Szerinted mit csináltam egész délelőtt? :)))
Láttad itt vagy itt leírva, hogy a te álomautód vagy bármilyen velocse lesz 4-5M-ért?
Sima Giuliáról volt szó. Ezek most is 6,5-től indulgatnak a Mobilén. Ezekből még szerintem nem is nagyon van 300k-et futott meg bontószökevény. A piaci folyamatokat ismerve nem kell sokat feltenni rá, hogy így legyen.
VTT-n májusban annyi páleszt fogsz meginni ahány 5M alatti Giuliát találunk.
De megint nem tudom te mit állítgatsz, itt van két 30K € alatti benyás Giulia.
Egy
Kettő
Láttad itt vagy itt leírva, hogy a te álomautód vagy bármilyen velocse lesz 4-5M-ért?
Sima Giuliáról volt szó. Ezek most is 6,5-től indulgatnak a Mobilén. Ezekből még szerintem nem is nagyon van 300k-et futott meg bontószökevény. A piaci folyamatokat ismerve nem kell sokat feltenni rá, hogy így legyen.
VTT-n májusban annyi páleszt fogsz meginni ahány 5M alatti Giuliát találunk.
De megint nem tudom te mit állítgatsz, itt van két 30K € alatti benyás Giulia.
Egy
Kettő
Piritu - 1.000.0002019-11-22 18:44:48 // 12157
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 17:49:54 // 12156
nézzed... mobile-n olyan amit írtam Bi-xenon, automata, sérülésmentes 30e alatt nincs ... de a remény hal meg utoljára, hogy pár hónapon belül leesik 5 mihályra ... lehet erősödik a forint és 180ft lesz egy euró akkor tuti :DDDDD
Veloce meg fölötte ...
Svájcból meg reménytelen 27e a CHF-től indul a 2016-os ...
Beszakad az ára mi? Nem veszem észre....
De ha lesz 4-5 milláért szóljatok veszek az asszonynak is :P
Veloce meg fölötte ...
Svájcból meg reménytelen 27e a CHF-től indul a 2016-os ...
Beszakad az ára mi? Nem veszem észre....
De ha lesz 4-5 milláért szóljatok veszek az asszonynak is :P
droberto2019-11-22 13:42:20 // 12155
Itt jól látszik az amiról írtam. Az Audi ahogy elveszti a tapadást és lecsúszik a döntött ívről, egybő megbillenen és irányíthatatlanná válik.
A Giorgo plattform zsenialitása, hogy versenyautós erényekkel ruházza fel a rászerelt bódékat. A hátsókerékhajtás, súlyelosztás, és a KKL bekötési pontja tekintetében is. A kanyarstabilizátor hatékonyságáról nem is beszélve...
A Giorgo plattform zsenialitása, hogy versenyautós erényekkel ruházza fel a rászerelt bódékat. A hátsókerékhajtás, súlyelosztás, és a KKL bekötési pontja tekintetében is. A kanyarstabilizátor hatékonyságáról nem is beszélve...
droberto2019-11-22 13:36:25 // 12154
Mert már alig van. Az Espace is Crossover lett.
Most SUV őrület van. :(
Arról hogy ez kereslet-kínálat oldalról alakult ez, meg lehet vitatkozni.
Most SUV őrület van. :(
Arról hogy ez kereslet-kínálat oldalról alakult ez, meg lehet vitatkozni.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 13:34:42 // 12153
fogyasztás nem ilyen kerek a Stelvio sokkal többet eszik, mint egy Giulia szerintem simán van közöttük 1,5-2L, a csomagtartót nem lehet össze mérni a Giuliáé hiába nagy nem fér be egy bőrönd állítva, rossz út ahol Te az 59-cel 50-nel mész, hogy le ne ess ezzel 90nel is lehet hasítani, vagy nem kell a kátyúkat kerülgetnem stb, stb...
droberto2019-11-22 13:33:05 // 12152
Amiatt borul mert a fizika az fizika. :) A magas súlypont az magas súlypont. Meg azért mert nincs alattuk futómű. Sok pénzbe, időbe és helybe (a kabinban levő helybe) kerül az igényes futómű.
Az A klasse is ezért borult, mert magasan volt a súlypontja és nem a futóműfejlesztés volt a legfontosabb nála.
És hogy tudták megoldani a problémát a balhét követően? Hát az ESP-vel...
A mai SUV-ok ban ha nem lennének menetdinamikai rendszerek halomra borulnának. Tele lenne az út széle velük. Pont ezért is követem ezt mindig szoros figyelemmel. Vehetjük ide az első Dustert vagy Qashqait-t is. Elefántok a porcelánboltban.
"A Stelvio QV-vel kevesebb, mint 7:52 alatt futottak NRing-en, pedig ott vannak nagy sebességű, durva kanyarok." - A SUV-ok tehetetlenség pont a kis sebességű nagy csiki-csuki kanyarokban mutatkozik meg. Nem bírják a terhelésváltást. Ilyen a Kakucsring is. A N-ringen nincsenek ilyenek. Beszélnek is erről BZ-ék.
Az A klasse is ezért borult, mert magasan volt a súlypontja és nem a futóműfejlesztés volt a legfontosabb nála.
És hogy tudták megoldani a problémát a balhét követően? Hát az ESP-vel...
A mai SUV-ok ban ha nem lennének menetdinamikai rendszerek halomra borulnának. Tele lenne az út széle velük. Pont ezért is követem ezt mindig szoros figyelemmel. Vehetjük ide az első Dustert vagy Qashqait-t is. Elefántok a porcelánboltban.
"A Stelvio QV-vel kevesebb, mint 7:52 alatt futottak NRing-en, pedig ott vannak nagy sebességű, durva kanyarok." - A SUV-ok tehetetlenség pont a kis sebességű nagy csiki-csuki kanyarokban mutatkozik meg. Nem bírják a terhelésváltást. Ilyen a Kakucsring is. A N-ringen nincsenek ilyenek. Beszélnek is erről BZ-ék.
droberto2019-11-22 13:21:21 // 12151
Megnéztem. A 26k es benyás nem sérült.
Azt hogy te mit állítasz én nem látom, :)))
Hál' Istennek...
Azt hogy te mit állítasz én nem látom, :)))
Hál' Istennek...
droberto2019-11-22 13:17:23 // 12150
A negatívumokat felsorolása a márkák összeségére a normál modell / SUV összevetésre vonatkozott. Itt tudja mindenki, hogy az Alfa egész ügyesen, a lehető legkisebb kompromisszummal létre tudta hozni a Stelviót.
A Stelvio a SUV-ok királya, a valaha gyártott legkirályabb - SUV-ságát legjobban elkendőző - autó. De a Giulia értékeivel számomra nem veszi fel a versenyt.
Nem kizárt, hogy egyszer nekem is lesz egy ilyen, ha túlteszem magam a problémákon.
Ezért is esek minden héten néhány perc gondolkodóba. Egyenlőre viszont ott tartok, hogy én még egyenlőre nem tudom magaménak érezni. Hogy miért tartok itt, azt már írtam.
A listát kérlek ne vedd magadra. A te szempont rendszerednek biztos a Stelvio a legkiválóbb.
Az enyémnek valót meg elsorvasztották a toronyeszűek. ;(
A negatív alapvetésekek viszont szerintem elfogadhatjuk.
A 159-et meg szerintem most ne keverjük most ide . Értem, hogy olyanod volt, de ennyi erővel Giliát is vehettél volna. :)
Szóval Giuliát a Stelvióval.
Nem kötözködésből írom a következőket, pusztán engem is érdekel:
Giulia Árlista
Stelvio Árlista
Súly:
Benzin, 280HP, AT8, AWD:
Giulia -1.530 kg;
Stelvio -1.660 kg
Többlet: 130 kg (ez két normál személy)
A Giuliánál látszik, hogy az összkerékhajtás tömege: 101 kg
Gázolaj, 210HP, AT8, AWD:
Giulia -1.540 kg
Stelvio -1.659 kg
Többlet: 119 kg (ez két könnyebb személy)
Fogyasztás (vegyes katalógus/Spritmonitor):
Benzin, 280HP, AT8, AWD:
Giulia - 7,7 / 9,97 l/100 km
Stelvio - 7,95 / 9,91 l/100 km
Többlet: 0,25 / - 0,06 l/100 km
Gázolaj, 210HP, AT8, AWD:
Giulia - 5,3 / 6,98 l/100 km
Stelvio - 5,9 / 7,3 l/100 km
Többlet: 0,6 / - 0,32 l/100 km
Csak miattad. Ami számomra potizív egy SUV-nál:
- Nagyobb a helykínálat. Magasabb az ülés és kevesebb hely kell a lábnak a kényelemhez.
- Könnyeb ki-be szálni. Időseknek optimálisabb.
- Nagyobb a hasmagassága bírja a padkázást és az enyhébb terepeket.
- Picit nagyobb a csomagtartója.
A rossz út kevésbé fáj dolgot csak úgy tudom értelmezni, hogy hosszabb a rugóút és nem olyan feszes. De ez ugye direktség, mereveség élmény faktorból vesz vissza. Vagy úgy ha olyan rosz, hogy leérne a Giuliának az alja.
A Stelvio a SUV-ok királya, a valaha gyártott legkirályabb - SUV-ságát legjobban elkendőző - autó. De a Giulia értékeivel számomra nem veszi fel a versenyt.
Nem kizárt, hogy egyszer nekem is lesz egy ilyen, ha túlteszem magam a problémákon.
Ezért is esek minden héten néhány perc gondolkodóba. Egyenlőre viszont ott tartok, hogy én még egyenlőre nem tudom magaménak érezni. Hogy miért tartok itt, azt már írtam.
A listát kérlek ne vedd magadra. A te szempont rendszerednek biztos a Stelvio a legkiválóbb.
Az enyémnek valót meg elsorvasztották a toronyeszűek. ;(
A negatív alapvetésekek viszont szerintem elfogadhatjuk.
A 159-et meg szerintem most ne keverjük most ide . Értem, hogy olyanod volt, de ennyi erővel Giliát is vehettél volna. :)
Szóval Giuliát a Stelvióval.
Nem kötözködésből írom a következőket, pusztán engem is érdekel:
Giulia Árlista
Stelvio Árlista
Súly:
Benzin, 280HP, AT8, AWD:
Giulia -1.530 kg;
Stelvio -1.660 kg
Többlet: 130 kg (ez két normál személy)
A Giuliánál látszik, hogy az összkerékhajtás tömege: 101 kg
Gázolaj, 210HP, AT8, AWD:
Giulia -1.540 kg
Stelvio -1.659 kg
Többlet: 119 kg (ez két könnyebb személy)
Fogyasztás (vegyes katalógus/Spritmonitor):
Benzin, 280HP, AT8, AWD:
Giulia - 7,7 / 9,97 l/100 km
Stelvio - 7,95 / 9,91 l/100 km
Többlet: 0,25 / - 0,06 l/100 km
Gázolaj, 210HP, AT8, AWD:
Giulia - 5,3 / 6,98 l/100 km
Stelvio - 5,9 / 7,3 l/100 km
Többlet: 0,6 / - 0,32 l/100 km
Csak miattad. Ami számomra potizív egy SUV-nál:
- Nagyobb a helykínálat. Magasabb az ülés és kevesebb hely kell a lábnak a kényelemhez.
- Könnyeb ki-be szálni. Időseknek optimálisabb.
- Nagyobb a hasmagassága bírja a padkázást és az enyhébb terepeket.
- Picit nagyobb a csomagtartója.
A rossz út kevésbé fáj dolgot csak úgy tudom értelmezni, hogy hosszabb a rugóút és nem olyan feszes. De ez ugye direktség, mereveség élmény faktorból vesz vissza. Vagy úgy ha olyan rosz, hogy leérne a Giuliának az alja.
Giuntini2019-11-22 13:14:34 // 12149
Tökéletesen igazad van! Kell a SUV!! Ha a Tonale meghozza a pénzt, a legnagyobb üzlet. Az is igaz, hogy a Giulia sokkal de sokkal jobb autó mint a 3-as, a Stelvio meg bármelyik BMW SUV-nál jobb!!! Csak a probléma, hogy "Kincs ami nincs". És valóban kincs lenne egy SW, egy kupé elérhető áron és mindennapi használatra. A 4C nem az. És igenis kellene a nagy Alfa! Akár egy Ghibli átcimkézve. A 164-nek akkora sikere volt Olaszországban felső-vezető körókben.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 12:51:42 // 12148
így van, ha nem tetszik nem kell olyat venni kár erőltetni ...
ez kb olyan, mint a spenót és az análszex... gyerekkorban erőltetik, felnőtt korban utálat :DDD
ez kb olyan, mint a spenót és az análszex... gyerekkorban erőltetik, felnőtt korban utálat :DDD
tdemeter2019-11-22 12:48:02 // 12147
tdemeter2019-11-22 12:39:23 // 12146
Amúgy teljesen igazad van, vegyen mindenki olyan autót amilyet ő akar. Nem olcsó autókról beszélünk, ha már kiadsz érte ennyi pénzt, akkor olyan legyen amilyet elképzeltél.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 12:34:33 // 12145
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 12:32:27 // 12144
Halesz2019-11-22 12:31:25 // 12143
Vesz még valaki egyterűt amúgy? Szerintem nem nagyon.
Halesz2019-11-22 12:29:38 // 12142
"Az Alfa megígérte!"
Oh, hát sok mindent ígért, amit végül nem tartott be :) De attól még csinált sok izgalmat is.
Oh, hát sok mindent ígért, amit végül nem tartott be :) De attól még csinált sok izgalmat is.
RomeoOne2019-11-22 12:23:36 // 12141
RAV4 meg a CX-3 nem emiatt borul. Ami szar, az borul. A Mercedes A Klasse rohadtul nem magas, mégis borult.
A Stelvio QV-vel kevesebb, mint 7:52 alatt futottak NRing-en, pedig ott vannak nagy sebességű, durva kanyarok.
Csak emlékeztetőül, hogy ez mit jelent:
7:51.7 Alfa Romeo Stelvio Q (2018) Fabio Francia 2017
7:51.8 Lamborghini Gallardo LP 560-4 Horst von Saurma 2008
7:52 Aston Martin V12 Vantage S Horst von Saurma 2014
7:52 BMW M4 Horst von Saurma 2014
7:52 Mercedes-Benz SLR McLaren Klaus Ludwig 2004
7:52 Porsche Panamera Turbo S (970) Horst von Saurma
7:52:36 BMW M2 Competition (F22) Horst von Saurma 2018
7:54 Nissan GT-R 2008
7:54 Porsche 911 GT3 (996) Horst von Saurma 2003
7:54 Porsche 911 Turbo (997) Horst von Saurma 2007
De megértem a dolgot, én sem szeretem a SUV-ot. Csak azért látni kell, hogy ez a "SUV", ez nem az a "SUV".
A Stelvio QV-vel kevesebb, mint 7:52 alatt futottak NRing-en, pedig ott vannak nagy sebességű, durva kanyarok.
Csak emlékeztetőül, hogy ez mit jelent:
7:51.7 Alfa Romeo Stelvio Q (2018) Fabio Francia 2017
7:51.8 Lamborghini Gallardo LP 560-4 Horst von Saurma 2008
7:52 Aston Martin V12 Vantage S Horst von Saurma 2014
7:52 BMW M4 Horst von Saurma 2014
7:52 Mercedes-Benz SLR McLaren Klaus Ludwig 2004
7:52 Porsche Panamera Turbo S (970) Horst von Saurma
7:52:36 BMW M2 Competition (F22) Horst von Saurma 2018
7:54 Nissan GT-R 2008
7:54 Porsche 911 GT3 (996) Horst von Saurma 2003
7:54 Porsche 911 Turbo (997) Horst von Saurma 2007
De megértem a dolgot, én sem szeretem a SUV-ot. Csak azért látni kell, hogy ez a "SUV", ez nem az a "SUV".
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 12:20:37 // 12140
az a baj nem olvasol figyelmesen ennek a nagy hányada sérült volt :DDD
amiket beállítottam azok biza 30e :DDD
szakadár szarokat biztos lehet majd kapni occsó pénzért, 59-et is tudok akár 800 euróért is de az nem azt jelenti, hogy itthon 3 kilótól indulnak :DDDD
amiket beállítottam azok biza 30e :DDD
szakadár szarokat biztos lehet majd kapni occsó pénzért, 59-et is tudok akár 800 euróért is de az nem azt jelenti, hogy itthon 3 kilótól indulnak :DDDD
droberto2019-11-22 12:18:33 // 12139
De távol áljon tőlem, hogy lehúzzam az árakat. :)
Egyrész én egyenlőre nem tervezek venni, másrést így az enyém még kevesebbet fog érni, nem mint hogyha ez is bármennyire érinte.
Ha visszaemlékszel ez az 59-nél is pont ugyanígy volt. 2009-10-re, 3-4-5 évesen esett be 4-5M alá a használpiaci ára.
Egyrész én egyenlőre nem tervezek venni, másrést így az enyém még kevesebbet fog érni, nem mint hogyha ez is bármennyire érinte.
Ha visszaemlékszel ez az 59-nél is pont ugyanígy volt. 2009-10-re, 3-4-5 évesen esett be 4-5M alá a használpiaci ára.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.