Fórum >> Típusok >> Giulia

'''''2018-09-05 18:16:51 // 5852
Én maradok a szembehuggyozásnál és előhozom a spidert akkor! :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-05 17:19:31 // 5851
Az olaj lobby jó duma. :-) Kizárt, hogy annak a befektetői körnek csak az olaj lenne a kezében. Nincs már ilyen, hogy olaj lobby. Vajon kik erőltetik a villanyautózást? Ugyanazok a befektetők :-) Mi meg vagy nekiállunk széllel szemben hugyozni, vagy villany autózni fogunk ha környezetkímélő, ha nem. Számomra kétséges amúgy... Lokálisan jó megoldás, globálisan egyelőre elég rossz. Ennek ellenére az excelemben van egy villanyautós alternatíva is :-D Csak, mert most azt annyira nyomják, hogy másfél milla leugrik a listaárból, nincs cégautóadó, nincs telj. adó. és oda parkolok ahova akarok. Ha még töltő is lenne a környéken, az is ingyér' volna. A villanyautózásba aki az elején száll be, annak még jó lesz, aztán jönnek majd arra is a sarcok. Akksi oldalról lehet hogy pont fordított lesz a helyzet. Aki most száll be, számoljon egy kb 3 millás akksi költséggel 150e-200e km felett. Egy inverterrel is kalkuláljon, ami 800e Ft körül van most átlagban. Ettől még per pillanat van benne fantázia a sok kedvezmény miatt.
Az olaj lobbyról még annyit, hogy Kínában durván szaporodnak a villany autók. A robogók pedig döbbenetesen gyorsan lecserélődtek. Pár éve még zümmögött az utca a sok robogótól. Most síri csend. A gyár ahol nemrég voltam, idén ruházott be buszokra. 12db buszt vettek a munkások szállítására. Mind full elektromos. Nem hibrid kis gyösz megoldások, fullos turistabusz villannyal. Döbbenetes. Ez nem kétséges, hogy villanyautózás lesz.
zgi5212018-09-05 15:59:08 // 5850
értem én , hogy az aksipakk drága, legalábbis azt mondják.. :)

de az, hogy a hagyományos autóban levő többezer alkatrésszel szemben töredéke
van egy "e" autóban, mi kerül olyan sokba a gyártásilag? a villanymotor/ok? na, ne :)

egyszer? kb. az évszázad felére
Liquid2018-09-05 15:51:37 // 5849
a fenét....
A villanyautó nem túlárazott, hanem egyszerűen ennyibe kerül előállítani , drága az aksi, és nincs nagy volumen.
A 3-4x-es ár túlmutat a túlárazás fogalmán, még a kormányzati támogatásokkal is messze van. És amint elkezd terjedni, majd jövedéki termék lesz a villany és fizetni kell érte...:)
Gazdag, magukat rettenetesen zöldnek mutatni akaró emberek játékszere a villanyautó, és az is marad amíg nem lehet hasonló idő alatt megtankolni, hasonló hatótávra mint a belsőégésűt. Arról nem is beszélve, hogy a villany se zöld... max Norvégiában.
Majd egyszer megfelelő alternatíva lesz...
zgi5212018-09-05 15:14:19 // 5848
jól látod, a MOL elkezdte a töltőtelepítéseket..

de továbbra is azt gondolom, az ember gyarló, amíg az utolsó csepp olajat eltudja adni..

az 'e' járművek meg túlárazottak, nem véletlen.

azt csodálom, hogy E. Musk még él... (nemrég olvastam az életrjazi könyvét)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-05 14:52:42 // 5847
10 év és minden veterán lesz :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-05 14:51:40 // 5846
jah csak olvastam :))) meg annyira pedzegetik az e autókat...
RomeoOne2018-09-05 14:51:40 // 5845
Nem az olaj lobby nem engedi, hanem nem versenyképes más. Ha más versenyképes lenne, akkor megszakadhatna az olajlobby, akkor is lenyomnák. Sőt, az olajosoknak, ha van egy kis eszük, akkor bevásárolják magukat az új technológiába és azután nem az olaj hozza nekik a pénzt, hanem az új tech. De nincs ilyen alternatíva. A villany arra jó, hogy elvigye az asszony a gyereket az óvodába :DDD
zgi5212018-09-05 14:46:40 // 5844
Ez most hogy jött? Az olaj lobby úgy sem engedi, míg van foszilis energia. :)

Az Euro6B még sokáig kitart.. :) Legalábbis reméljük :P
'''''2018-09-05 14:43:32 // 5843
Akkor veteránt is el kéne adjam? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-05 13:31:59 // 5842
3,8M autó van forgalomban kis hazánkban az átlag életkoruk 14,2 év... de majd 2025-30ra kitiltanak minden belső égésű gépjárművet :DDD
Chabbi2018-09-05 11:37:50 // 5841
Ha nem is vadonat ujba, de mindenképpen garis legyen az autó.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-05 10:56:41 // 5840
Végre :-) Ez a pár nap már hamar eltelik :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-05 10:54:53 // 5839
Ez másik Pappas (Debrecen), hátha itt falun barátságosabb a helyzet :-)
Nyíregyen kifejezetten jól álltak hozzá, csak autójuk nem volt. Egy QV amúgy más játék, ott meg tudom érteni, hogy bárhova elviszed, csak értsenek hozzá. :-)
Nálam fordul a dolog. Ha időt kell szánnom erre is pluszban, újra nem vagyok előrébb. Tudom, hogy nincs gondozásmentes autó, de igazából a szerelők várólistái terelnek egyre az újabb felé. Egy minimális hibával állt most 5 napot az autóm. Nekem kellett volna kitalálni mi a gond, nem is sikerült jól diagnosztizálni. Nem a kidobott 20e Ft-ot sajnálom jobban, hanem a rengeteg időmet.. :-) Persze lehet az is hiú ábránd, hogy egy újba beülök és annak semmi baja nem lesz hosszú évekig. Passz, majd lesz valahogy :-D
R33Z2018-09-05 10:33:55 // 5838
fasza... na ezért is jó, h olaszokra váltottam :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-05 10:29:39 // 5837
végre csak elkészül még a tél előtt :D
Chabbi2018-09-05 10:26:44 // 5836
Még annyi, hogy én probáltam ausztriát QV ügyben tesztútra, és még válaszra sem méltatták az emailt amit küldtem nekik.
Motorcserém: már láttam összeépitve az autót, tesztelgetik szépen. Remélem pénteken vagy hétfőn már mehetek érte.
Ára???
Akit érdekel inkább privátban!
Chabbi2018-09-05 10:23:36 // 5835
A Pappast én is javaslom tesztútra. Én ott vezettem először Giuliat 280lovast ráadasul, de ugy igazán kiprobálni mégsem tudtam a dugó miatt. VISZONT az ertékesitő az egyáltalán nem bolt szimpatikus. Idöre voltak beosztva nála, és szó szerint megjötr a kovetkező ügyfél, aztán finoman szólva lepattintott.
Ja, a tesztkör után: akkor rendelhetjük, ennyi volt a kérdése. Az én feltett kérdéseimre nem igazán tudott választ adni, nem volt nagyon képben.
Pl. Veloce bőrülést szerettem volna kiprobálni, erre ő: majd meglátjuk ha megjön az autója
Köszi
Budaörsön simán kipróbáltam a dizelt is, de a QV-t csak Tomi segitségével, aztán pedig a jelenlegi autómat is kiprobálhattam.
Én személyszerint ha valaki szeretné kiprobálni a QV-t (mármint utasként persze), szivesen állok rendelkezésre. A bejáratás miatt sajnos korlátoltan (ha jol tudom 5000km-ig).
Szervizekre visszatérve: én is 130 km-ről fogom felhordani az autómat, szerintem lenne közelebb is, de ez az én sajá döntésem, valoszinűleg lenne közelebb is, de...
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-05 09:49:30 // 5834
Köszi! Igen.. valamiért a Pappas eleve úgy élt a fejemben, hogy Merci szalon. :-) Elnézek arra, hátha. Legalább szétnézek. Az Autóméry itt Debrecenben gáz. Mazdában jók Nyíregyen segítőkészebbek sokkal, onnan van meg a mostani autóm szerviz története is. Kecskeméten van még talán a Formont amit már többen javasoltak és itt kifújt, kb ennyiről tudok.

Egyébként eddig csodásan bírja a "heavy" városozást a 159 :-) Eszméletlen kényelmes azért így menni reggelente. 200km-nél járok, a regenerálás se jutott eszébe még, pedig gyorsítás/lassítás, dugóban állás volt az elmúlt pár nap programja. Tartok tőle, hogy azért hosszabb távon nem tetszene a gépnek ez a használat. Pedig... kibírnám ha bírná.
zgi5212018-09-05 09:39:06 // 5833
milyen? :)
zgi5212018-09-05 09:29:46 // 5832
Ausztriában -természetesen felelősség vállalással- egy hétvégére is kaphatsz tesztautót..
Kötelezettség nélkül!
Érdekes ott mindenki potenciális jelölt, független, hogy öltöny van e rajta. :)
Ejhh, hol vagyunk még ettől.
petbalog2018-09-05 09:04:24 // 5831
ALFA159: Én sajnos nem tudok Miskolcon se hivatalos Alfa-kereskedésről se szervizről, szóval ezen az országrészen se lennél előrébb. :/

Gyuri: próbálj rá a Pappasra, volt bent Giuliettájuk, Stelviojuk is, pár hónapja egy ismerős akart pár szót szólni az érdekemben, hogy kipróbálhassak tesztautót, de végül nem jött össze, mert sűrű heteik voltak és nagyon nagyon "el vannak nyomva" a Merci által. De egy próbát megérhet, hátha segítőkészebbek, ha látják a valódi vásárlási szándékot :)
Autóméryt viszont egy az egyben kivenném a látószögből, közvetlen kapcsolatom nincs velük, mivel egyből egyszer válaszra sem méltattak, egyik kollégám pedig Giuliettához akart alkatrészt rendelni náluk, viszont két hétig képtelenek voltak megtalálni azt, majd később inkább már a telefont sem vették fel...
Haddel2018-09-04 22:01:19 // 5830
Nálam is érik a Giulia😃
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-04 21:48:53 // 5828
Japcsiknál elszállt árak vannak ma jött egy régi ügyfél Auris DPF kuka csak gyári 370e 1.4D 76e km-rel, Land Cruiser 10 éves kormánymű csak gyári 4 kiló Lexus IS lendkerék 3 kiló...sorolajam még? :P
Csabi2018-09-04 21:46:24 // 5827
Akkor felmerül a kérdés , hogy mi kerül további 20M-be :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-04 21:35:17 // 5826
az enyémhez sem sokkal olcsóbb... 10337
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-04 21:32:00 // 5825
Szakmai ártalom :DDD
17243 eur...
R33Z2018-09-04 21:30:44 // 5824
Talan meg ettol is tobb lehet... LC D4d 3.0 5 eve, ha jol emlekszem 4,2 volt es az "csak" 4 henger 1 turbo, Toyota fizette.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-04 21:24:40 // 5822
Megnézem eperben..
R33Z2018-09-04 21:24:17 // 5821
Az enyen mar most azon alkudozik, ha lesz QV, ugye neha azert elvihetem? Nem vezethetem a kerdes, hanem elvihetem :) majd kiszerelem a manettinot vagy vmi :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-04 21:23:40 // 5820
Ez jó sztori :-)
'''''2018-09-04 21:20:28 // 5819
Remélem Csabi benéz ide aztán leírja de ez nem az én tisztem.
Remélem egyikünk sem kerül ilyen helyzetbe soha. :-(
'''''2018-09-04 21:18:50 // 5818
Volt vareszom nekem is.Nem is zártam be sehol. :-)Mondjuk mindig szívatott valamivel.
Aztán elmentem egyszer az asszonyért a 156-al ami spojlerezve volt és csilli villi új volt.Nem tudta akkor még,hogy ilyen is van nálunk.Meg sem ismert csak pislogott.
Na aztán végül is hozzám jött. :-)
Régi szép idők! :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-04 21:09:15 // 5817
Na ez nálunk nem így van :-) Nyugodtabb a sajátjával, mert jobban megszokta, de nagyon szeret a 159-cel csavarogni. Parkolni nem szeret vele, mert nem mer vele úgy beállni bárhova, mint a TD-vel. Amit meg is értek egyébként. A régi autó nagy varázsa, hogy bárhol ott hagyod, le se zárod, ablakot se húzod fel, kutyát nem érdekli. Nem bántják :-) Forgalomban viszont sajnos igen.
A 159-cet egyébként Kinga nagyon szépen vezeti, elég jól érzi is, úgyhogy nem szoktam aggódni :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-04 20:59:12 // 5816
gondolom van vagy 8 milla, csak egy használt Giulietta meg egy Giu QV között van vagy 12 milla árkülönbség :DDDDD
R33Z2018-09-04 20:50:51 // 5814
Aham, köszi.
Lassan érik egy QV vásárlási szándék itt is, elmennék egy értelmesebb tesztvezetésre.
'''''2018-09-04 20:48:37 // 5813
Csabi most írta az új qv motor árát.Na ott lehet költeni.Majd ő beírja,ha úgy gondolja. :-)
'''''2018-09-04 20:46:36 // 5812
Először az hittem,hogy rosszul hallom a nevet.
Nekem ez így kicsit furcsa.
zgi5212018-09-04 20:41:33 // 5811
Kazes☻2018-09-04 20:13:40 // 5809
Suzuki, a mi autónk...! ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-04 20:10:50 // 5808
Szerintem sokkal nagyobb egy új autónak az értékvesztése, mint akár két használt autónak a fenntartása, egy 12 millás új autó 5-6 éves korára a felére zuhan 5-6 év alatt mikor kell egy autóra 3 millát költeni... persze ha csak nem egy 10 millás használt autóról van szó :P
'''''2018-09-04 20:05:28 // 5807
Nálam pl az asszony 8 év alatt csak kétszer vezette a 159-et.
A qv-t meg még nem is.Nem meri,tart tőle.Én meg nem erőltetem. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-04 20:01:39 // 5806
Skoda Kodiaq vagy Octavia RS tökéletes választás, nincs kompromisszum, minden városban van szerviz a delejt el tudod számolni cégben, olcsó és nagy ...
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-04 19:33:59 // 5805
A két autó muszáj. Viszont egyre ritkábban van ténylegesen olyan, hogy egyszerre kell a kettő. És egyre jobban érzem azt, hogy nyugodtabb lennék, ha városban is sok vas, sok légzsák, sok erő és nagy fék lenne alattunk. És így megszűnne az asszonypajtinak és nekem autó. Lenne egy rendes, modern mindenre jó mindkettőnknek. És egy vésztartalék, amit elő lehet húzni a kalapból, ha épp két autó kell. Sok kérdés van még ebben. Anyagi oldalról én azt látom, hogy kb. ugyanott lennénk, mint egy használt Giulietta-val. Nyilván ez a cég miatt van így, ehhez számolni kell és kész, ezen nincs mit évődni :-)
Attól viszont tartok, hogy Kinga nem fogja merni vezetni és visszaül a TD-be. Annak meg nulla értelme van úgy :-) Szintén kérdés, hogy találunk e olyan új autót ami tetszik is, praktikus is, szerviz hálózata is van helyben. Az autó nálam kezd veszíteni a fontosságából úgy értve, hogy nem szeretnék időt elcseszni rá, nem akarok az agyában turkálni, hibákat kitalálni. Csak menjen, működjön és ne kelljen foglalkozni vele. Eljutottam ide, ez van..
'''''2018-09-04 17:44:01 // 5804
Nem kell magyarázkodj,beszélgetünk! :-)
Lényegében azt kell kitaláld (ha az anyagi oldalát nézzük),hogy egy új vétele+az utána való értékcsökkenése nagyobb vagy két öregebb autó fenntartása,értékcsökkenése és javításai kerülnek-e többe.
Gondolom azért a két autó jó lenne.Egy asszonypajtinak meg egy neked.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-04 15:22:55 // 5803
egy seggel két autót nehezen lehet megülni szóval mind1 :DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.