Ezt nemm hallotam még, hogy az elsőkerekesekat magasztalták volna. Ennek egy előnye van, hogy olcsó.
Egyébként meg minden sport és élménykocsi hátul kapar. Szerintem ez elvitathatatlan. Simán lehet a gázpedállal fordítani az autót. Itt most ne feltétlenül arra gondolj hogy pörgő füstölő kerekekkel ordító motorral fordulat be a benzinkútra. Gondolj csak az MX5-re. :) Kicsi, könnyű és jó a súlyelosztása.
Kormány: Atkapcsoltad a DNA-t Dinamicba? Mert ott elvileg minimális a rásegítés.
Asszem tényleg ki kéne próbáljak egyet... :)
droberto2016-10-08 06:55:01 // 2387
Kazes☻2016-10-07 23:47:46 // 2386
Én anno még Lada ezerhátason tanultam vezetni, majd pár évig volt is ilyen autóm, és ugye a jó öreg Giulietta... nem igazán volt velük gond, vagy csak én nem jártam olyan problémás helyeken... :)
Viszont azért van pár hely ahol lehet egy kis plusszal használni, az egyik ilyen az Éles sarok, ahol aztán szinte kötelezően bródszájdolva haladhat az ember... nyilván nem a csúcsforgalmi dugóban.
Különben nagyon jól leírjátok, hogy milyen frankó kis autó az '59 (ami Breraként született), de azt hiszem ezt senki sem vitatja/vitatta. Ellenben ez a Giulia topic! Mint írtam, kezd egy kicsit '66-osra hajazni a túlpörgésetek! ;)
Viszont azért van pár hely ahol lehet egy kis plusszal használni, az egyik ilyen az Éles sarok, ahol aztán szinte kötelezően bródszájdolva haladhat az ember... nyilván nem a csúcsforgalmi dugóban.
Különben nagyon jól leírjátok, hogy milyen frankó kis autó az '59 (ami Breraként született), de azt hiszem ezt senki sem vitatja/vitatta. Ellenben ez a Giulia topic! Mint írtam, kezd egy kicsit '66-osra hajazni a túlpörgésetek! ;)
Giuntini2016-10-07 23:13:43 // 2385
Meg király akkor is, mikor a hóban nem tudsz elindulni a hátsókerékhajtásoddal, akármilyen téli van rajta. Anno az elsőkereket magasztalták agyon, most ismét a hátsót. Mindegyiknek meg van az előnye, és a hátránya. Normál helyzetben nem érzel valami nagy különbséget, mert nem hiszem, hogy a városban, vagy a közúton bródszájdolva kanyarodsz. A Giuliánál annyit érzel, hogy jóval könnyebb a kormány, és hiába nagyon közvetlen, és fordulékony az autó, de a kormányzása jóval érzéketlenebb mint a 159-é. A 159 előnye a többi elsőkerékhajtású autóval szemben, hogy nem igazán lehet érezni hajtási befolyást. Ezt a futóműves haverom mondta, aki kipróbálta, mellesleg Mercedes őrült.
A 156 egy hatalmas siker volt, a 159 mindenben jobb volt, és ezzel lehet vitatkozni, de még szebb volt, futóműve, összeszerelési minősége több szinttel feljebb volt a 156-hoz viszonyítva. A Giulia meg a 159-nél is jobb autó, hiszen tíz év eltelt, és ebben az autóban a legmodernebb fejlesztések vannak. Formája nem annyira egyedi mint a 159-es formája, hiszen a 159 frontrészénél szebbet nem lehet csinálni, fittyet hány a cw értéknek, mert ez így egyedi, és így szép. De az az érzés, hogy még a mai napig is megállnak az autóm mellett, vagy hallom, "hogy hű de gyönyörű ez az autó", nem tudom, hogy a Giulia tíz éves korában képes lesz-e ezeket a reakciókat kihozni az emberekből.
A 156 egy hatalmas siker volt, a 159 mindenben jobb volt, és ezzel lehet vitatkozni, de még szebb volt, futóműve, összeszerelési minősége több szinttel feljebb volt a 156-hoz viszonyítva. A Giulia meg a 159-nél is jobb autó, hiszen tíz év eltelt, és ebben az autóban a legmodernebb fejlesztések vannak. Formája nem annyira egyedi mint a 159-es formája, hiszen a 159 frontrészénél szebbet nem lehet csinálni, fittyet hány a cw értéknek, mert ez így egyedi, és így szép. De az az érzés, hogy még a mai napig is megállnak az autóm mellett, vagy hallom, "hogy hű de gyönyörű ez az autó", nem tudom, hogy a Giulia tíz éves korában képes lesz-e ezeket a reakciókat kihozni az emberekből.
Chianti2016-10-07 22:40:48 // 2384
Megvolt az első randim Giuliával...





Sajnos közelebbi kapcsolatba most nem tudtunk kerülni, de még ebben a hónapban elviszem egy körre. Annyit tudok róla, hogy 180 paci, és manuál váltó. Szép a gép, bár ebben a színben annyira nem lenyűgöző, de bízom benne, hogy a tesztvezetés után megváltozik a véleményem... Továbbiak a tesztkör után. Ja, még annyit, hogy kérdeztem milyen távra, esetleg mennyi időre vihetem el, azt mondták akár Innsbruck felé az autópályán, vagy ha nem lesz hó, akkor itt a közeli hegyekben nyugodtan kipróbálhatom... Remélem az időjárás velem lesz! Kíváncsian várom, a tapasztalatokról pedig később beszámolok.





Sajnos közelebbi kapcsolatba most nem tudtunk kerülni, de még ebben a hónapban elviszem egy körre. Annyit tudok róla, hogy 180 paci, és manuál váltó. Szép a gép, bár ebben a színben annyira nem lenyűgöző, de bízom benne, hogy a tesztvezetés után megváltozik a véleményem... Továbbiak a tesztkör után. Ja, még annyit, hogy kérdeztem milyen távra, esetleg mennyi időre vihetem el, azt mondták akár Innsbruck felé az autópályán, vagy ha nem lesz hó, akkor itt a közeli hegyekben nyugodtan kipróbálhatom... Remélem az időjárás velem lesz! Kíváncsian várom, a tapasztalatokról pedig később beszámolok.
Shadin2016-10-07 22:06:49 // 2383
más hibáról nem tudok...
az ablak is csak az előzőben szakadt le 😉
az ablak is csak az előzőben szakadt le 😉
Kazes☻2016-10-07 22:01:37 // 2382
Jaaaaaaaaa... hááát peeerszeeeeeeee...
is! ;)
is! ;)
Kazes☻2016-10-07 22:00:53 // 2381
Még jó, hisz kétszer annyi idősek is... :) És figyelembe is van véve, bár 156 azért talán még több van. ;)
Shadin2016-10-07 21:59:25 // 2380
Jaaaaaa! a francos bal hátsó ablakemelőre gondolsz 😐
droberto2016-10-07 21:54:20 // 2379
Én értem, hogy hogy gondoltad, de azt azért azt is vedd figyelembe, hogy a MO-i Afás km-ek 70%-át 59-ek futják. Ehhez képest egy 145, 155 hobbiautó.
Kazes☻2016-10-07 21:53:33 // 2378
Igen és ugyanúgy is kapar... hát pont ezért király ez a Giulia! :)
droberto2016-10-07 21:49:47 // 2377
Pont ugyanúgy agyonveri a sportos és a polgári kivitel egyaránt szinte minden paraméterében a konkurenciát mint a 75-ös. Ez az elődökről nem mondható el. Tele van egyedi és zseniális megoldásokkal.
Kazes☻2016-10-07 21:46:04 // 2376
Na, aaaz bizony ott volt! :) De nyilván csak azért jön az így ki, mert a 75 után volt a 155, az után a 156 és vegyesen a 159, majd most ez a csodamasina. :)
droberto2016-10-07 21:42:53 // 2375
Azért Audira, mert nem hullik szét a futóműve 80k után? Vagy mert jobban fordul mint egy 3-as BMW? Vagy mert sportautókkal vetekedő kanyarsebességet lehet a ti-vel elérni? Sokkal kiforrottabb a KKL + multilink rendszere mint az 56-nak. Meg mint autó is jóval fejlettebb. Egy viszont elvitathatatlan: a busso v6-nak nincs párja. Egyébként, hogy befejezzem az OFF-ot, szerintem a Giu nem az 59 és még csak nem is az 56 utódja, hanem a 75-é. :)
A 75 műszakilag anno b@szottul ott volt.
A 75 műszakilag anno b@szottul ott volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-07 21:41:14 // 2374
Vezettem már elég sok audit is de nem tudnám semmihez sem hasonlítani... ha jössz kaposra menj az enyémmel egyet kerek alfásvigyorral fogsz kiszálni ;)
Kazes☻2016-10-07 21:32:35 // 2373
Csak az állandókra gondoltam, amikkel sokszor tele van a topicja... ;)
yani🍀2016-10-07 21:25:54 // 2371
A 159 sem problémásabb, mint a kortársai.
Shadin2016-10-07 21:25:06 // 2370
Hihi 😂 Mi is az a probléma?
Kazes☻2016-10-07 21:18:20 // 2369
Ha nem lesz neked, akkor nem is...! ;) Ezzel szemben amennyiben kevésbé lesz problémás, már megérte! :)
Kazes☻2016-10-07 21:15:42 // 2368
Azt én is láttam már! :)
yani🍀2016-10-07 20:42:26 // 2367
A 159-et még 11 évvel a megjelenése után is úgy megnézik, ha megállok valahol, mint egy új autót. Szép a Julis, de nem vagyok benne biztos, hogy 11 év múlva ugyanezt írhatom majd róla.
Abarai2016-10-07 20:21:28 // 2366
off
Direkt nem kilókról írtam, hanem az élményről, ráadásul nem győztem hangsúlyozni, hogy szubjektíven. Engem a 159 vezetése egy Audiéra emlékeztetett, ráadásul sose voltam dízelpárti. A 156 egy játékautó hozzá képest, elmebeteg V6-tal. Autónak nagyon jó a 159, csak nem az én világom.
/off
Direkt nem kilókról írtam, hanem az élményről, ráadásul nem győztem hangsúlyozni, hogy szubjektíven. Engem a 159 vezetése egy Audiéra emlékeztetett, ráadásul sose voltam dízelpárti. A 156 egy játékautó hozzá képest, elmebeteg V6-tal. Autónak nagyon jó a 159, csak nem az én világom.
/off
GTVili2016-10-07 19:21:52 // 2365
Az M1-M7 kivezetőn is van egy rohadt nagy óriás plakát.....
Kazes☻2016-10-07 17:14:09 // 2364
Csakis irigységből...! ;)
Giuntini2016-10-07 17:11:26 // 2363
Abban egyetértünk hogy a Julis mem csak egy remek Alfa, hanem egy temek autó. Aki lepassatozta a a 159-et, az menjen, és vizsgáltassa meg magát. A 159-re nem mondtak soha más autót, mert teljesen egyedi. A Julist már lebéemvézték, vagy lejaguározták.
Kazes☻2016-10-07 16:25:41 // 2362
Ok. Retro? Ezt sosem hallottam rá... szvsz semmi köze hozzá. Azt viszont hallottam, olvasta, hogy passatozták... De mindegy is. A Giulia egy remek Alfa Romeo! :)
Személyes megjegyzésként mondom, hogy azért vigyázzatok, az '59-et ne toljátok túl, mint pl. páran a '66-ot! ;)
Személyes megjegyzésként mondom, hogy azért vigyázzatok, az '59-et ne toljátok túl, mint pl. páran a '66-ot! ;)
Shadin2016-10-07 14:30:17 // 2361
Semmi bajom a Julis súlyával, jó az persze.
A 159 fl-re gondoltam...
A 159 fl-re gondoltam...
misike762016-10-07 14:25:32 // 2360
Ti láttatok már Giulia reklámot/plakátot, vagy bármit amivel győzködnék a népet, hogy vegyék?
Tedi2016-10-07 14:23:33 // 2359
Ehhez képest a Julis 1375 kiló. Jobb ez így...
Vicces egyébkét, amikor a 159 kijött azért visított mindenki, mert nehéz. A Giuliával meg az a baj, hogy nem elég nehéz?! Jajmár :)
Vicces egyébkét, amikor a 159 kijött azért visított mindenki, mert nehéz. A Giuliával meg az a baj, hogy nem elég nehéz?! Jajmár :)
Shadin2016-10-07 13:47:57 // 2358
legjobb esetben 70 kiló volt az kb. nem oszt nem szoroz :-(
Shadin2016-10-07 13:47:26 // 2357
hál' istennek :-)
Liquid2016-10-07 13:33:52 // 2356
a facelift után már rendben van súly is
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-07 12:56:00 // 2355
mivel az 59 a legnagyobb hibája volt a cégnek :)))
Giuntini2016-10-07 12:44:25 // 2354
Azért a súly kritikában van némi igazság. A 2,4 sw automata váltóval, 1710 kg üresen. Súlyosabb egyéniség mint a konkurencia. Viszont ettől ennyire merev. Ennek köszönhetően meg a zajszigetelésnek, a 159-ben nem érződik a sebesség.
Giuntini2016-10-07 12:40:29 // 2353
Teljességgel osztom. Az anyaghasználat meg a Giuliában példás!
Shadin2016-10-07 12:26:00 // 2352
Szerintem is a Giulia a 156-os "utódja"
Giuntini2016-10-07 12:23:28 // 2351
Én viszont ebben nem értek egyet! A 159-re én is azt mondom, hogy egy nehézbombázó, de hogy minden ízében továbblépés volt a 156-hoz viszonyítva, azt nem lehet tagadni. Formatervben is!!! Ezt formatevező művész is mondta. A 159 minden apró részletében remekmű! A belső hiába sokkalsúlyosabb, mégis sokkal egyénibb. Én a konnyedséget nem azonosítom az egyéniséggel. A Giulia sokkal inkább hasonlít egy Bmw-re mint egy 159. Ezzel azt mondom, hogy a belső minden autósnak akar tetszeni. A 159 kapott kritikat a retro feeling miatt. Nekem meg ez jön be!
Liquid2016-10-07 12:23:25 // 2350
A 159-ben is megvan a "hülyegyerek és a lazaság", csak megfelelő motor kell hozzá :)
Minden méretben megfelelő kortársa hasonló súlyban van, csak ez valahogy mindig kimaradt a tesztekből...
De az tény, hogy kisebb súlyhoz, mindenből kisebb kell.
Minden méretben megfelelő kortársa hasonló súlyban van, csak ez valahogy mindig kimaradt a tesztekből...
De az tény, hogy kisebb súlyhoz, mindenből kisebb kell.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-07 12:17:19 // 2349
ha az a könnyedség ára, mint az 56-nál hogy csáposon megemelve nem csukódik az ajtó, mert tekeredik a kaszni akkor bizony jobb a tank feeling már csak biztonsági szempontokból is... de mindenki a súlyokkal jön egy A4 benya 1400kg, a BMW-is, meg C Merga is 1500... a benyás 59-es is ennyi szóval nem értem...
A Gyula meg egy új korszak, új anyagokkal mindig kell az előre lépés és ebben jobb az 59-nél
A Gyula meg egy új korszak, új anyagokkal mindig kell az előre lépés és ebben jobb az 59-nél
Kazes☻2016-10-07 11:39:09 // 2348
Úgy van! Én ezzel teljesen egyetértek. :)
Abarai2016-10-07 11:34:08 // 2347
"De úgy érzem a Giulia nagyon jó lépés volt, sokkal kevésbé megosztó mint a 159. A Giulia a német autó izlésűeknek is akar tetszeni."
Értem, hogy mit akarsz mondani, nem is vitatkozom vele, inkább csak másfelől világítom meg. Szerintem a 159 ment el a németek irányába. Egy olasz tank érkezett a teuton panzerek közé. Előtte sokkal inkább a könnyedség volt jellemző az Alfákra, amihez most visszatértek. Nekem nagyon tetszik, hogy a 156-ban megvan a hülyegyerek és a lazaság (ennek minden pozitív és negatív hozadékával együtt), a 159 viszont nagyon nem nekem készült. Szerintem a Giulia visszatalált a jó útra.
Értem, hogy mit akarsz mondani, nem is vitatkozom vele, inkább csak másfelől világítom meg. Szerintem a 159 ment el a németek irányába. Egy olasz tank érkezett a teuton panzerek közé. Előtte sokkal inkább a könnyedség volt jellemző az Alfákra, amihez most visszatértek. Nekem nagyon tetszik, hogy a 156-ban megvan a hülyegyerek és a lazaság (ennek minden pozitív és negatív hozadékával együtt), a 159 viszont nagyon nem nekem készült. Szerintem a Giulia visszatalált a jó útra.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-07 09:39:04 // 2346
nézd a dízelnek is van életere ahogy nőnek az üzemanyag árak úgy hajlik a mérleg nyelve ezen irányba, szerintem lesz meglepetés dízel fronton a Gyulában vagy egy 6 henger vagy egy dupla turbós 4 henger...
Giuntini2016-10-07 09:27:28 // 2345
Szerintem ugyanaz van mint a Ghiblinél. A dízel csak egy alternatíva, az autó jobb eladhatósága miatt. Amikor a 159 volt, akkor Európa nagy részén még a dízelt preferalták. Mára ez megfordult. A dízel eladasok csökkentek. Lehet, hogy az Alfa látja jól, hogy nem teszik bele a V6 dízelt.
Giuntini2016-10-07 09:17:56 // 2344
Én is azt mondom, az 59 a 3-as vetélytársa volt, csak szépsége miatt tűnik nagyobbnak. Ha megnézzük az 59-et, a hosszú gépháztető miatt tűnik nagyobbnak. Ettől (is) gyönyörű. A Giulia lényegesen könnyedebb autó benyomását kelti bennem. Ez tényleg egy finom járasú benzinest kíván. Szerintem a dízel ettől az autótól nagyon idegen. Szerintem a benzineseknek lesz sikere. Most már értem, miért a QV-vel nyitottak...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-07 09:15:11 // 2343
benyásra leszek kíváncsi majd arra bejelentkezek egy tesztvezetésre bár nagy meglepetés nem fog érni, egy tökéletes alapra építettek egy nagyobbat automata váltóval szóval biztos jó lesz
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-07 09:10:17 // 2342
hát nem egészen, beltér szempontjából eléggé elmaradt az 59 a 66-tól bizony a 3-as vetélytársa ami picit nagyobb belül, az 5-östől nagyon mesze van az 59 helykínálatra, egyéb iránt majdnem olyan csendes ...
Giuntini2016-10-07 09:08:27 // 2341
Igazad volt Erhard, szerintem a Giulia karakteréhez nem illik a dizel. Ez az autó 200 paci feletti benzinesért kiált. Dízellel ez cégautó jellegűvé válik. Gyanítom, hogy ezt a gyáriak is így gondolják.
RomeoOne2016-10-07 09:03:58 // 2340
Tehát végül mégiscsak egy lett a 2 helyett. Ha a méreteit megnézed, akkor az nem a 156 kategóriája. Hogy a jó skálázás miatt elővegyem a németeket: az 59 nem a 3-as BMW-vel van pariban, hanem valahol a 3-as és az 5-ös között van méretben.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-07 08:55:18 // 2339
az 59 az 56 utódja volt akartak 69-et is csak sajnos nem lett belőle semmi pedig az lett volna az igazi nagy dobás, rajzokon nagyon durván festett überelte az 59-et is persze ha olyan lett volna
RomeoOne2016-10-07 08:49:41 // 2338
Szerintem ez csak annak a jele, hogy ez a 156 utódja. A 159 egyszerre volt a 156 és a 166 utódja, így valahol a kettő között volt, azért lett ekkora böhöm. Most talán újra szétválasztják a két kategóriát.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.