'''''2018-04-29 09:03:09 //
4669
Azt még nem is kérdeztem,hogy magyar menü van a Giuliákhoz?
Főleg amerikai fórumokon olvasni problémákról, egyik oldalon volt kérdőív, hogy ki robbant már le vele, voltak sokan, akiket megszivatott a technika, van, aki vissza is akarja vásároltatni a kereskedéssel, azt nem tudom, hogy amerikában árulnak-e a dízelt, de ott mindenkinek a benzinessel gyűlt meg a baja.
----2018-04-28 20:56:22 //
4666
Pár ezer már van benne. Eddig megy, nem kell a patás a falra. :)
zgi5212018-04-27 12:48:17 //
4665
örülök, mennyi van már benne? pár ezer után változni fog :)
----2018-04-27 11:41:01 //
4664
Szerelők mondták, hogy az elektronyos nyavajákat nagyon nehéz kiszűrni, plusz aprólékos, pepcselős meló, a ráfordított idő és munka értéke pedig rendre meghaladja a fizetendőt. Nekem 4 év hibátlan freemontozás után volt hasonlóm. Zárlatos volt egy vezérlő, ami miatt szabálytalan időközönként 0-ra merült az akku, sokszor még bikázni sem volt könnyű, menet közben leállt az autó, s ilyenek. A kiskunhalasi KB Autoteamnek hála, ma már tökéletesen megy, de egy évig jártam szervizről szervizre, s mindenhol mindenféle nevetséges dolgot "találtak", mint "hibaforrást". Az a könnyebb ellenállás, nah.
(A Stelviom meg hibátlanul megy.)
zgi5212018-04-27 08:36:29 //
4663
tudtommal amerikába szállítják legnagyobb példányszámban a Giu-t, ezért az ottani visszajelzéseket is figyelembe kell venni.
már linkeltem máskor is a sráctól.. szereti az autóját, kapott Julis hideget, meleget is tőle.
most eléggé elkeseredett.. :(
oké, akkor nézze :-)
minden márkánál igaz, hogy az egyetlen hivatalos, aktuális és igaz szentírás az az árlista.
Miért ne nézhetné a konfigurátort? Nem jó válasz, hogy az egy fosch. Ha más márka meg tudja oldani, az alfa miért nem? Annak működnie KELL. És jól.
Én amúgy sűrűn nézem a konfigurátort, mert a lehetséges behozandó Giuliákat szoktam összeállítani, hogy lássam miből engednek kb.
Szóval sűrűn hibás.
Nem először rontják el az oldalt. Sajna bármit is változtatnak, az kettő hibát okoz. Utóbbi 2 hónapban azt hiszem ez a 4edik ilyen v. hasonló hiba.
Minden kapható amúgy, csak a konfigurátor rossz adatokkal van feltöltve. Iszonyú bénák. (Itt jegyzem meg, h ilyen és ennyi hibát egy skoda sem enged meg magának...)
Stef2018-04-24 22:41:28 //
4657
Időnként ránézek az alfaromeo.hu-s Giulia konfigurátorra. Ma ismét meglepetés ért. Minimum 14 millió egy csupasz Giulia? Mire teszek bele valamit, már 16,5! A Super változat eltűnt? Már csak Veloce létezik?
'''''2018-04-24 21:18:52 //
4655
Nekem tetszik ez a felni.
Garis, de én 10 ezrenként cserélek olajat, ezért minden második lesz szervizes a közteseket meg megcsinálom én
'''''2018-04-22 09:15:32 //
4652
Egyébként nem garis a gép?Te cserélsz olajat?
sok hagyományhoz ragaszkodnak az Alfáéknál, pl a szűrő elhelyezése ennél is k. sz@r helyen van :)
'''''2018-04-22 09:08:14 //
4650
Az a matricamaradvány az asszonyén hat év után is ott van ahogy a tiedén is elöl a lökös alján. :-)))
'''''2018-04-22 07:21:14 //
4648
Mi van vele?

Alacsonyan szállnak az Alfák :)
zgi5212018-04-20 22:06:35 //
4646
Like ;-)

nem tudok betelni vele :)
zgi5212018-04-20 21:07:13 //
4644
Ez jo hir es nagyobb elismeres mintha az ev autoja lett volna, talan

Kazes☻2018-04-20 20:54:08 //
4643
Na igen, tipikus modern dizel, tèlen nem akart melegedni, de most jol èrzi magàt :)
zgi5212018-04-19 15:11:27 //
4641
másik..
végre egy olyan autó, ahol álló helyzetben nem bömböl a hűtőventillátor. nyilván ennek is lesz (a forróságban) több fokozata, de most még elég diszkrét. jó pont az olaszoknak. :)
zgi5212018-04-19 15:09:38 //
4640
nekem a dízelnél 4 egységnél áll(t) középen és időnként most az 5.
R33Z2018-04-19 14:37:57 //
4639
Télen 3 egység fölé nem ment, most 3-4 közt váltakozik. Én is rögtön észrevettem ahogy jött a jobb idő.
zgi5212018-04-19 12:29:25 //
4638
..az ingre csatolt órával :ooo
Elengedett kormánnyal 250-nel :-)
aki sokat látott Alfettát :-)))
zgi5212018-04-19 11:42:49 //
4635
hát igen..! akinek jó a szeme :)
zgi5212018-04-19 11:42:08 //
4634
@Jani
a meleg beköszöntével nem csak a gumi melegszik jobban.. :) az eddigi konstans olajhőmérséklet középről fel-fel kúszik időnként egy szegmenst, ha nagyobb a terhelés. aztán visszahűl. Te hogy látod?
hát a bal oldali az egy Alfetta, nem egy régi Julis :-) de a kép jópofa
zgi5212018-04-19 07:15:05 //
4632
Itt a nèmet bamba szakemberekkel nehèz, a gumis csàkònak fèl óràba telt felfogni mièrt van kèt szelep lyuk, aztan elsőkènt a keskenyebb gumit rakta a szèlesebb felnire...
'''''2018-04-18 12:58:32 //
4630
Há mer szarolaszra megy! :-)
Ès akkor mèg nem beszèltem a csavarokròl :) mert ehhez csak torx fejű csavarok fèrnek el a normàl nem :)
zgi5212018-04-18 11:52:13 //
4628
rákerestem a neten az ackermann-szögre , már legalább képben vagyok. :)
thx
'''''2018-04-18 10:51:23 //
4627
Vannak ám problémák! :-)))
zgi5212018-04-18 09:50:59 //
4626
köszönöm! ez érdekes. :)
hol publikálják ezen dolgokat hivatalosan egyébként? én nem kapok bulletin-t :(
'''''2018-04-18 08:30:20 //
4625
Köszi!
Egyébként kurv@ szar érzés ahogy pattog.
Kollégáim mindig kérdőn néznek ilyenkor én meg csak pislogok,hogy ez ilyen.

A kulsejèn nincs szelep ezert a palaston van csak, ott rejtett szelep lesz a kereknyomas szenzor meg bekerul a belso èlre
R33Z2018-04-18 08:27:13 //
4623
Ha ilyen jelenséget tapasztalsz, alacsony sebességnél előre-hátra menetben az teljesen normális. A futómű geometria és a nagy teljesítményű gumik okozzák ezt a "pattogós" jelenséget teljesen eltekert kormányállásnál, parkolásnál. Az alfa TSB-n is felvetődött a kérdés, de teljen normális jelenség az első futómű ackermann-szöge miatt. Kb. ennyi.
Mindkettő 40, de elol lesz 10 mm nyomtav oldalankènt, a felnik hatul 9.5" elol 8.5"
Csak elcsodálkoztam, de látszik, hogy sokat nézegettem anno felniket, mert egyből felismertem képről :DDD
Én is nézegettem ezt a felnit a 159-re, de aztán más mellett döntöttem. Ez milyen ET-vel van?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.