Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2024-04-04 10:39:08 // 35092
Ha kifizeted, azt csinálsz vele, amit akarsz :D
SD2024-04-04 10:17:09 // 35091
Bontjuk? :D
RomeoOne2024-04-04 09:45:47 // 35090
Ilyen ajánlatot én is elfogadok jövő júliusban. Mármint nem 20-at, hanem újkori kedvezményes árat :D
G-MANN🍀2024-04-03 22:01:35 // 35089
Újkori kedvezményes árán tudnék rá vevőt 😉
Pl.20ért😉
SD2024-04-03 19:28:25 // 35088
De deee:) Kövirózsákat biznicelt asszony egy rigéiség boltban:D Útbaesett:)))
Pont láttam is egy szép 156-ot a szomszéd házban:)
Jorjie2024-04-03 19:23:46 // 35087
Csak nem Makláron voltál? :-)
SD2024-04-03 18:52:53 // 35086

Strümmer vagy mi mintabolt..

Ezt így két sör után elfogadom:D

Hát láttatok már szebb autót:D
Már hogy máshol, mert otthon mindenkinek ez jutott:D:D:D
Rossz helyen próbálkozok:)))
quash2024-04-03 18:27:53 // 35085
Két csavar tartja, simán kiveszed, a gyári MOPAR az pl. csak szenzor azt tudom.
Megnézem azt a BOSCH akkor, volt 2x légtömegmérő hiba.
Kivettem (csak a szenzort) alkoholban kitakarítottam, azóta nem volt hiba, de ha ~34e-ből meg lehet úszni, akkor inkább csere. Az sem kizárt hogy már nem mér pontosan.
Gyári MOPAR jó áron, 10xe HUF ...

Rendeltem AUTODOC-ról már egy BOSCH, ami elvileg belevaló, de az megy is vissza, mert 2x akkora a szenzor mint ami benne van :D
BOSCH szám szerint jó, valójában kb. egy kamion szenzora lehet.
De alakra teljesen u.a. a kettő, csak méretre nem.
TomiRER2024-04-03 17:35:58 // 35084
Én így vettem, mint ahogy a képen van.
Nem tudom, hogy kilehet-e normálisan szedni a házból, ennél nem próbáltam, elsőre nem úgy tűnt.

Offos autónál, cseréltem már ház nélkül, hasonlóan nézett ki kompletten, de ott a szenzort ki lehetett venni külön, csak két csavart kellett kiengedni.
quash2024-04-03 17:10:47 // 35083
Köszi!

A légtömegmérő az csak a szenzor vagy kompletten az amit a képen mutat zsu.hu?
Igazából bőven elég lenne a két szenzort cserélni.
RomeoOne2024-04-03 16:53:51 // 35082
1. tulaj: lízingcég (igazából Zoli)
2. tulaj: Zoli (papíron is)
3. tulaj: BB
4. tulaj: ???

Az autó gyakorlatilag csak 1x cserélt gazdát eddig.
zgi5212024-04-03 14:57:32 // 35081
JSZP szerint (az első tulaj Zoli után) a 4. következik :(
RomeoOne2024-04-03 14:06:54 // 35080
Hogy 17"-es felnin van. A 18"-as már sport, a 19" meg verseny!

:DDD
Shadin2024-04-03 13:54:38 // 35079
Mitől városi egy gumi? :-)
SanyiJTD2024-04-03 13:32:49 // 35078
Nem igazán adják-veszik, ugyan ezt a hirdetést én már vagy fél éve látom. Durva ,hogy mennyire nincs rá kereslet.
SD2024-04-03 12:10:14 // 35077
De azt le kellett az nem városi gumi, már egy twingo oldalában lennék beleépülve..
Shadin2024-04-03 11:53:45 // 35076
Le sem kellett volna szedni.
SD2024-04-03 11:30:03 // 35075
Felkéne-e raknom a nyárikereke?:)
Látom most már vastagon 7 fok fölött van az átlag...
Vagy még egy hetet elbír a téli?:)

Mondjuk a vezetéstechnikára úgy is a nyárival tervezek menni már..
Mindkét szettel:D:D:D
zgi5212024-04-03 09:24:50 // 35074
:( jobb sorsa is volt, mint hogy adják-veszik
RomeoOne2024-04-02 15:25:39 // 35072
Beke Barnabás volt legutóbb, mikor hallottam felőle.
VeloceTB2024-04-02 10:20:32 // 35071
Sziasztok!

Ki birtokolja most az QVZ510-et?

Köszi
T.
SD2024-04-02 07:33:50 // 35070
A dohogó fék az minimális vetemedést jelent a féktárcsán. Lehet negy igénybevétel, elhasználódás vagy nagyon megmelegítve megállni nem szabad tartott fékkel mert olyankor is meg tud vetemedni és utána üt.
Icipici nekem is van benne:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-01 13:52:01 // 35069
Na ja, nekem ugyanis nagy tempón fékezve enyhe morgás halaltszik, érződik, úgyhogy megnézetem majd. Elkopva semmi nincs, azt megnéztem.
SD2024-04-01 13:30:27 // 35068
TomiRER2024-04-01 06:57:23 // 35067
Nem tudom, hogy volt-e változtatva gyártás közben, nekem ez volt benne, innen rendeltem:
https://zsu.hu/termeklap/0281006639_p3
Annyi a különbség azért van, hogy nincs rajta az Alfa logó, ugyanúgy, mint az UFI szűrőknél :)
Ha valakinek érdekes, a relék is beszerezhetőek náluk:
https://zsu.hu/termeklap/73232003_md_sz
SD2024-03-31 22:53:56 // 35066
Hát mint kopó fogyó alkatrész nem garis.
De ha nem kopott el de nem normálisan működik az gondolom de..

Nekem pont ezt csinálja hogy alyan karistoló hangot ad alacsony sebességen mintha nem lenne már betét..
Pedig van, és a tárcsa sem vállas..

Ès igazazából romló tendenciát mutat.
A fékhatással nincs gondom.
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-31 22:06:55 // 35065
A fék meddig garis téma amúgy?
quash2024-03-31 21:50:52 // 35064
Honnan rendeltél BOSH-t?
Pontosan milyen BOSH számon?
Gabor F2024-03-31 20:39:49 // 35063
Nekem is szólt rendesen, amikor felkerültek a gyári újak. De már elmúlt. 2 dologra gondolok, hogy megoldotta. Az egyik, hogy a hideg napoknak vége, a másik, hogy visszavittem a szerelőhöz. Hát persze, hogy ott nem csinálta. Pedig előtte vér ciki volt beállni egy rendőrlámpához. A bent állok csak forgatták a fejüket, ugyanis keresték a bontó szökevényt, de csak egy szép piros autót láttak! :D
Gabor F2024-03-31 20:34:26 // 35062
Én most rakattam fel gyári tárcsát és betétet. Még nem merek róluk nyilatkozni. Ami fent volt, az viszont borzasztó volt, főleg elől. Sajnos nem tudom mi volt fent.
TomiRER2024-03-31 17:48:49 // 35061
Én kb. 5-6 ezerrel ezelőtt cseréltem tárcsát+betétet, azóta kb. 3x sípolt, de akkor rendesen, mindig akkor, mikor hosszabb út és visszahülés után, újra elindultam, de egy kis féktisztítós takarítás mindig megoldotta. Most egy ideje nem csinálja, kopp-kopp. Előtte gyáriak voltak benne, az a vége felé már minden volt csak fék nem, sípolt, karistolt (ez a tárcsán is látszott, nem csak a hangján), sokszor olyan volt, mintha elmelegedett volna...pedig nem volt az utolsó mm-ig halasztva a csere.
SD2024-03-31 17:20:13 // 35060
Nekem szűköl, karistol… :D lehet a por miatt?:D
TomiRER2024-03-31 14:16:08 // 35059
Nekem most Ferodo lett legutóbb berakva, szintén nagyon porol...
TomiRER2024-03-31 14:11:55 // 35058
Köszi mindkettőtöknek! Megcsináltam, hirtelen nem éreztem különbséget, de holnap úgyis megyek egy hosszabbat, hátha majd akkor.
Shadin2024-03-31 13:11:04 // 35057
Injektornál oké, ott egyesével is korrigál meg globálisan is, de egy légtömegmérő az légtömeget mér, oszt meg ha már nem akkor ki kell cserélni, de utána is légtömeget fog mérni :-(
SD2024-03-31 12:59:23 // 35056
Én az injektor cserés vidwóban láttam ott magyarázza.
Hogy amikor használódik el egy alkatrész akkor a computer utána megy, de amikor újat raksz be, akkor ezeket el kéne felejtenie.
Persze hogy apró különbség:)
Shadin2024-03-31 11:49:56 // 35055
Rerszeteltem én mindent IS, váltót, motort stb. és semmi érezhető hatása nincs, így ezek csak nüansznyi értékek lehetnek. Szerintem gyári szervizben ilyenekkel biztosan nem szórakoznak.
Ja és a sebváltóban az újratanító program nem működik, ezt megerősítette Yani is a MES-től, azt írta, hogy a 9 sebességeshez van (?)
SD2024-03-31 11:44:08 // 35054
A motorbezérlő tanul meg értékeket, azért lenne jó reszetelni, ezze megmondod nek hogy tanulja újra.
TomiRER2024-03-31 11:42:11 // 35053
Köszi! Igen, ez rémlett nekem is, csak most nincs nálam gép. Délután ha lesz egy kis időm lehet, hogy megcsinálom, aztán kiderül változtat-e valamit.
Shadin2024-03-31 11:31:59 // 35052
Melyik fékbetét nem porol? Az ATE az piszkosul :-(
Az ATE ceramic biztosan jobb, csak az meg állítólag kékre égeti a féktárcsát.
Shadin2024-03-31 11:30:16 // 35051
Van rá reset MES-ben, de nem tudom van-e értelme.
TomiRER2024-03-31 09:17:25 // 35050
Sziasztok! Az utóbbi időben véletlenszerűen kaptam check engine-t, P0100 kóddal, engedte törölni, de random visszajött. Tegnap sietve kicseréltem a légtömegmérőt, gyárival azonos, új Bosch ment bele. Azóta nem szólt rám, hogy nyűgje lenne.
Kérdésem az lenne, hogy szüksége-e az új alkatrészt tanítani? Most nincs előttem, de mintha az rémlene, hogy a MES-ben van ilyen lehetőség. (2.2 diesel) Köszi a segítséget!
SD2024-03-30 18:24:06 // 35049
Kellett nekem itt pattogni ma majdnem lett ezy GTK-m…
Lazán gurulok az M0 felhajtó kanyarodósávja felé a 6-oson… nem gyorsan egy valam astra mögött.. normál követési távon…

ÉSBAZZEG!!!
Egy twingós néni az álló sorból kivágott elén, de semmi nulla, felfogni sem volt időm, fullgáz !!!

Most vissza is jött ez eddigi összes Vezetéstechnikai tréning ára egyszerre!!!!

A legnagyobb nyugalomban úgy kikerültem, pedig kétszer kellett rákorogálnom… arra emlékszem, féket nem is nyomtam idő sem lett volna rá!!

Nyitva az ablak kérdőn feemelem a kezem.. erre ő is:D na mondom akkor ezt mondják hogy vezetésre alkalmas állapotban ugye, azt se tudta hol van…

Basszus ez nem sokon múlott!!
SD2024-03-30 06:50:24 // 35048
mondjuk a röhögő fejet nem tudom miért tettem bele.. talán mert ennyire felzaklatott hogy már ilyen kezekbe kerülnek ezek a gépek.. és ezekből lesznek azok a sosem jó, utált vasak amit egyszer krumplira törtek, majd valaki megtaknyolta, és végül meg jön a "szaraaalfa" beszólás... közben meg itt a bizonyíték :P Jó amerikában ezt valszeg elbontják.. de akkor is.. ehh..
SD2024-03-29 18:29:08 // 35047
a facebook mit mutat azonnal:) hátcsakésszel:D

És ez csak egy padka :/
SD2024-03-29 18:14:12 // 35046
Nekem kb. ugyan ez az érzésem volt a havon, annyi segítséggel hogy ott minden lassabban történt.
Szerintem ilyenkor elereszti teljesen a difit, ezért nem igazán kontrolláltan teszi keresztbe magát hanem elveszti a tapadást.
Kanyarban sem az lesz hogy megcsúszik mindkét kerék hanem hogy az egyik elpörög a másik meg emiatt elveszti a tapadást.

Amúgy nyilván ezt is tanulni kell, és ehhez jön hozzá hogy az autó hátulja pujára van hangolva hogy jól tudjon kanyarogni és jól lehessen kezelni, erre van ráhergelve az elektronika, és ezek együt dolgoznak jól.

Ha manuálban akarsz igazán marhulni, akkor igazából már tempó kell hogy a kerekek és a hajtás tehetetlenségéből ne rögtön egy kerekes elfordulás legyen de onnan meg már esni is lehet:P

És hát megeszi az autót, azért valljuk be, de pont erre jó hogy kipróbálja az ember és elmenjen tőle a kedve hogy ez így jó ahogy csinálták:))))

De még én is kekeckedem a gondlattal hogy majd lehúzni betonon is.. de erre még gyűjtöm a bátorságot:D

Mondom mivel az autó nem erre van kitalálva, N váltó, stb..
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-29 17:23:42 // 35045
Írtam a Squadra-nak, aztán hosszabb levélváltás lett belőle, tényleg lelkiismeretesen válaszoltak, segítettek. Ebbe a TTC dologba belekérdeztem, erre az egyre semmilyen választ nem kaptam, lehet hogy ők sem pontosan tudják, hogy mikor hogy és mit csinál.
A SW verzióim alapján azt a javaslatot kaptam, hogy tegyem Type 3-ra a DNA selectort, az a legjobb megoldás.
Ami Shadin blogjában van táblázat, a Default DNA Behaviour, ott TTC nyilván nincs Race módban, mert R mód csak a Q-nál van. Ami pedig nem open diff semiképp sem. Tehát az hogy R módban a TTC not present van beírva semmit nem mond el arról, hogy egy 2.0-n engedélyezett Race módnál mi fog történni.
Itt egy videó, sima 2l-es rwd open diff, race móddal. Nyitott difivel tudna ilyet elektronikai okoskodás nélkül? Gyanús azért.
A Race módot mindenképp ki fogom próbálni, mert azt látom, hogy elméletben találgatunk, de senki semmit nem tud. SGW bypassom van, már kitapogattam, a kormány alatt benyúlok, kihúzom, rádugom, és mehet a MES. Nyáron kipróbálom.
RomeoOne2024-03-29 15:13:34 // 35044
Ezzel kapcsolatban nem nagyon olvasgattam, de ha jól értem, akkor ESC off-nál nincs fékes LSD sem. Akkor csak a "buta" nyitott diffit lehet érezni, ami, mikor elveszti a tapadást, onnantól vége a mókának. Itt lehet jelentősége, hogy ha Q2-es az autó...
Nem is nagyon olvastam/hallottam még senkitől, hogy az saru levétel, vagy az ilyen mókolással előhozott R mód az szörakoztató lenne a 2.0-nál.

A Squadra ír mindenféle okosságokat a kocsihoz, rendesen használható R módot nem árulnak hozzá, ahol a fékes diffi működik és a váltó, gázpedál, stb programok karakterisztikája is hozzá van igazítva az egészhez, hogy tényleg élmény legyen a menetstab. kikapcsolása?
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-29 14:33:39 // 35043
Igazából többre számítottam. Simán dynamicban ennél valahogy szebben indul meg. Akár egy normál elindulást, kikanyarodást lehet finom csúszássá alakítani, olyan kis elegánsan. ESC offban ezt az eleganciát nem éreztem. Inkább erőszakos lett az autó. Valami másképp működik ez tuti. Lehet hogy pont ez a Torque Transfer cucc, vagy ki tudja mi. Vagy tényleg nem a rosszkor feltett nyári kerékkel kéne az esti hűvösben szórakozni XD
Szerintem annyira átmenet nélkül és könnyen dobja el magát, hogy emiatt sincs arra tér, hogy a hirtelen korrigáláson kívül bármi élményszerű történhessen. A végső élmény ami leülepedett az, hogy
1. közveszélyes,
2. kb ugyanannyi idő alatt megfogtam mint az elektronika, és igazából nem történt semmi érdemleges
3. kivéve hogy engem bámultak, és szerintem ciki volt XD Én nem éreztem jól magam a helyzetben.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.