Homasitás alapanyag. Vékony aulemezből készítettem füleket rá. Ezekkel van "felakasztva" az üvegre, így bármikor levehető. A z alsó akasztót szintén egy alu fül segítségével szereltem fel az ajtó fogantyúhoz. Semmit sem kellett fúrni vagy vágni.





Júl. 2-án meglett a műszaki. A KPM-nél volt Győrben. A Márti vitte el. Nem kellett semmit javítani rajta. Még januárban, megkértem Csörit, hogy nézze meg van-e rajta valami javítanivaló így műszaki előtt, nem volt. A xenont visszacseréltem a sima izzókra, nehogy belekössenek, de mást nem alakítottam rajta. A lámpa magasságán kellett ott állíttatni kicsit, és szóltak, hogy a bal felső első lengőkar már nem 100%-os. Később ezt megnézettem és majd ősszel-télen kicseréljük. A költséget a műszaki vizsgához írtam a költségek közé.
Felkerült a Bambino in Macchina matrica
ZOI intézte, készíttettem többet, és bambini feliratost is.

elkeltek a télikerekek egyben (4 gyári acélfelni gyári dísztárcsával rajtuk 185/65R15-ös Barum Polaris2 téligumikkal)
Legutóbbi szervíznél Csöri ellenőrizte a fékolajat és javasolta, hogy a nyár elején cseréljem le, most megtörtént.

Lebontottam az első lököst (nem volt gyenge mutatvány, lekközelebb már valszeg jobb lesz a szintidőm).
Ronnie-tól kaptam egy V6 rezonátorcsövet, ezt beszereltem a gyári doboz helyére.
A másik dolog a lámpák rendbetétele volt. A jobboldali fényszóró enyhém mozgott, mint kiderült azért, mert a patent ami alul fogja, letört. Kipótoltam egy csavarral. Ezenkívül megdeformáltam az árnyékolókat, így már elférnek a xenonizzók. Eddig volt előttük egy távtartó ideiglenesen. Most már csak be kell állítani és végre tökéletes lesz.




Longman CarTárstól vettem egy garnitúra gyári "tojástartós" 15"-ös alufelnit. Erre valszeg új téligumik fognak felkerülni.
Akartunk valami egyedi kis díszt az autó orrára, és némi agyalás után kitaláltuk hogy legyen egy QV. A hozzávalók nagy része és a kézügyesség megvolt. Márti alkotta.
Egy műanyag lapból vágta ki az alapot, csiszolta, lakkozta, majd kis műkörömdísz strasszokkal rakta ki. Eredetileg az alsó rácsra szántuk, de aztán a pajzsra került, ott jobb helyen van.




Mostanában keveset használjuk az Alfát (csupnán 1-2 hetente) és közben beriasztva áll a garázsban. 1 hetet még általában kibír, de 2-t már nem, lemerül az aksi. Ezért vettem egy csepptöltőt, ami állandóan rajta van egy vízmentes csatlakozón keresztül, és szinten tartja az aksit. A csepptöltő a Homasitától való (500mA). Vízmentes csatlakozóra cseréltem a csipeszeket, és az autóba pedig beépítettem az aljzatot, egy vakdugóval. Biztosítékon keresztül van az aksira kötve. Azóta teljesen jó, mindig könnyen indul.




Normál izzó xenongázzal töltve, kék búrával. A fénye elég gyenge, viszont fehér, a xenon mellett sem látszik sárgának.