Már a kereskedésben, mikor átnéztük, észrevettük, hogy a vezetőülés oldalsó takaró burkolata le van szakadva. A helyén maradt mert a hátsó csavar és egy alsó patent még fogott, de ki kellett javítani. Megkérdeztem bontókat, de senkinél nem volt. Felhívtam a közeli olasz alkatrészest (akiknél már sok gyári cuccot vettem), azt mondták csak márkaszervíz, megszűnt a hozzáférésük. Írtam a CarNet-nek, nagyon gyorsan reagáltak, tisztáztuk pontosan mi kell, és két nap múlva meg is érkezett a gyári új burkolat.








Az előző tulaj szereltetett a kalaptartóba egy jókora mélynyomót, kívülről kulturáltan megcsinálták, a hangzása is jó, de a csomagtér felől már igénytelenül nézett ki. Az még rendben van, hogy kivágták a kalaptartót, mert máshogy nem megy, de nem tették rendbe, ráadásul egy olyan rövid kábellel kötötték be az erősítőbe, hogy éppen csak le lehetett hajtani a hátsó ülést, de szépen elvezetni már nem lehetett. Nem értem mi visz rá embereket ilyen igénytelen kivitelezésre, ráadásul elmondása szerint egy hifis csinálta, no comment :( No, szereltem be hosszabb kábelt, így már szépen el lehetett vezetni/bújtatni. Illetve vettem filcszerű burkoló anyagot, amivel a mélyládákat szokták befedni. Utánakérdeztem, hogy nyitott vagy zárt a mélynyomó, kiderült hogy zárt, így alapvetően nem ártok neki ha elfedem. Ja és még egy darab gumival ki kellett ékelnem, mert a mélynyomó burkolata hozzáért rezgés közben a csomagtér-plafon kemény részéhez, így zörgött, na most már nem teszi. Lemértem pontosan mekkora anyaggal tudom befedni és leszabtam vékony léc darabokat merevítésnek. Ezután a merevítésre ráragasztottam a kárpitot, majd a helyére csavaroztam. Kénytelen voltam megfúrni a kereszttartót, de más megoldás nem nagyon volt.





Az előző tulaj szereltetett a kalaptartóba egy jókora mélynyomót, kívülről kulturáltan megcsinálták, a hangzása is jó, de a csomagtér felől már igénytelenül nézett ki. Az még rendben van, hogy kivágták a kalaptartót, mert máshogy nem megy, de nem tették rendbe, ráadásul egy olyan rövid kábellel kötötték be az erősítőbe, hogy éppen csak le lehetett hajtani a hátsó ülést, de szépen elvezetni már nem lehetett. Nem értem mi visz rá embereket ilyen igénytelen kivitelezésre, ráadásul elmondása szerint egy hifis csinálta, no comment :( No, szereltem be hosszabb kábelt, így már szépen el lehetett vezetni/bújtatni. Illetve vettem filcszerű burkoló anyagot, amivel a mélyládákat szokták befedni. Utánakérdeztem, hogy nyitott vagy zárt a mélynyomó, kiderült hogy zárt, így alapvetően nem ártok neki ha elfedem. Ja és még egy darab gumival ki kellett ékelnem, mert a mélynyomó burkolata hozzáért rezgés közben a csomagtér-plafon kemény részéhez, így zörgött, na most már nem teszi. Lemértem pontosan mekkora anyaggal tudom befedni és leszabtam vékony léc darabokat merevítésnek. Ezután a merevítésre ráragasztottam a kárpitot, majd a helyére csavaroztam. Kénytelen voltam megfúrni a kereszttartót, de más megoldás nem nagyon volt.




a legutóbbi szervíznél, mikor a vezérlés burkolatát kicserélte Csöri mester, nem voltak meg a hosszú csavarok a hosszbordás takaróhoz, Trencsiktől lomizott nekem 2 csavart, így végre az utolsó elem is a helyére kerülhetett


2
534
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Zenebutik
- 155
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV