100 felett ijesztő táncba kezdtek az ablaktörlők, alapvetően azért mert fordítva!!! voltak felrakva, de jó irányba állítva se töröltek szépen, így kicseréltem őket, A084S számú Bosch Aerotwin-re.
Az ablaktörlő lapátok elfáradtak (valószínűleg még a gyáriak), ideje cserélni. Az őszi időjárásban előfordult többször is hogy használni kellett így kijött hogy nem megfelelőek.
Champion felirat volt rajtuk. A Bosch AeroTwin már bevált a 156-on (6 éves) és még most is jól töröl, ezért nem is volt kérdés mire cserélek. Szerencsére egy barátom tudott szerezni akciósan - Erhardnál olcsóbb lett volna, de sajna messze van :(



Egy szerelő haveromnál megcsináltuk az első olajcserét. Az olajat a Formula3000-től rendeltem, a többit ő szerezte be.
A légszűrő cserével nem kicsit szívtunk. Valamelyik előző cserénél sikeresen beszakítottak egy csavart, így csak 2 fogta össze a légszűrőházat. Ez így nem jó -> szereljü ki és tegyük rendbe. Csakhogy a 2 lehetőség van kiszedni. Leveszem a lököst, vagy lefele. A klíma csövei és a vízcső útban volt. A vízcsövet megbontottuk, leeresztettük a vizet, így sikerült nagy nehezen kivenni. Eztán még 1 órát játszottunk mire a műanyagba öntött csavart kifúrtuk. Károkozás nélkül sikerült. Összerakni már nem volt nehéz. 
Pollenszűrő, légszűrő, olajszűrő, Bosch Aerotwin ablaktörlő, 5L Selenia 20K AR olaj.
Utólag tudom, hogy a pollenszűrőt nem kellett volna cserélni, elég lett volna a klímatisztításkor.



1
411
Fórum
Friss topicok
- 159
 - Stelvio
 - Giulia
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
